ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل شیدا هوشمندی مجری و گوینده شبکه ماهواره ای ضد انقلاب منوتو و برنامه اقتصاد با شیدا هوشمندی به همراه عکس های خانوادگی و شخصی و بارداری شیدا هوشمندی با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه شیدا هوشمندی و همسرش(Sheyda Hoshmandi)

  • نام اصلی : شیدا هوشمندی
  • متولد : 10 شهریور 1356 تهران
  • زمینه فعالیت : گویندگی و اجرا
  • پیشه : مجری و گوینده
  • مدرک تحصیلی : دکترای مدیریت مالی
  • سالهای فعالیت : 1390 تاکنون
  • قد : 164 سانتیمتر
  • همسر : سام غفارزاده
  • فرزندان : 1 پسر

بیوگرافی کامل شیدا هوشمندی

شیدا هوشمندی متولد 10 شهریور 1356 در تهران مجری و گوینده ایرانی شبکه ضد انقلاب منوتو بود.بیوگرافی شیدا هوشمندی مجری منوتو و همسرش سام غفارزادهبیوگرافی شیدا هوشمندی مجری منوتو و همسرش سام غفارزاده

شیدا هوشمندی - Sheyda Hoshmandi

شیدا هوشمندی - Sheyda Hoshmandi

کارشناسی مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر و کارشناسی ارشد مدیریت مالی با گرایش اعتبارات و بانکها دانشگاه کینگز کالج لندن با استاد راهنما پروفسور حسن منصور و دکترای حرفه ای مدیریت مالی با گرایش بورس با استاد راهنما دکتر حسن منصور است.

شیدا هوشمندی مجری اقتصاد با شیدا هوشمندی

شیدا هوشمندی مجری اقتصاد با شیدا هوشمندی

وضعیت ازدواج و همسر شیدا هوشمندی

شیدا هوشمندی سالها پیش با سام غفارزاده که متولد 12 آبان 1355 تهران و کارشناسی مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر و کارشناسی ارشد مدیریت ارتباطات دانشگاه ابردین ازدواج کرده و متاهل است و این زوج صاحب یک فرزند پسر نیز می باشند.

شیدا هوشمندی

شیدا هوشمندی و همسرش سام غفارزاده

شغل اصلی

شیدا به همراه همسرش در رویال بانک لندن در کنار کار روزنامه نگاری تخصصی در امور اقتصادی بیش از 16 سال مشغول بکار هستند.

شیدا هوشمندی مجری من و تو

شیدا هوشمندی مجری من و تو

اهداف شبکه منوتو

من و تو (Manoto) یک شبکه تلویزیونی ماهواره ای فارسی زبان بود ، با تمرکز بر برنامه های علمی ، سرگرمی و سیاسی که مرکز آن در لندن قرار داشت.

شبکه های ماهواره ای همچون من و تو سعی در انتشار اخبار و سیاه نمایی از وضعیت موجود ایران و تشویش افکار عمومی بر ضد انقلاب و جمهوری اسلامی دارند.

عکس های اینستاگرام شیدا هوشمندی

عکس های اینستاگرام شیدا هوشمندی

تامین بودجه منوتو

حامیان مالی این شبکه افراد نامشخصی بودند که هرگز نام آن ها فاش نشد؛ حامی مالی این شبکه ماهواره ای دولت انگلستان بود که همواره بر ضد ایران و ایرانی فعالیت می کند.

شرکت مادر این شبکه ، شبکه تلویزیونی مرجان نام داشت که متعلق به کیوان عباسی و مرجان عباسی بود.

عکس های شخصی شیدا هوشمندی

عکس های شخصی شیدا هوشمندی

برنامه های شبکه من و تو

این شبکه ضد دین ماهواره ای برنامه های گوناگون به زبان فارسی مانند مستندهای علمی ، تاریخی ، حیات وحش ، مجموعه های تلویزیونی ، برنامه های ورزشی ، مسائل زنان و اخبار و تحلیل سیاسی اجتماعی داشت.

از برنامه های اصلی این شبکه می توان به بفرمایید شام (با صدای امید خلیلی) ، استیج (با اجرای رها اعتمادی) ، اتاق خبر (به سردبیری پوریا زراعتی) ، چرا که نه (با اجرای ندا جناب) من و تو پلاس (با اجرا سحر ساغرچی و شاهو فلاحی) ، جای شعر خالی و سریال سایه های آبی اشاره کرد.

شیدا هوشمندی ، مارال محمدی و فرانک سلیمانی

شیدا هوشمندی ، مارال محمدی و فرانک سلیمانی


منابع : نم نمک | شیدا هوشمندی اینستاگرام/ شیدا هوشمندی فیسبوک/adnh i,alknd/ صفحه شخصی شیدا هوشمندی/شیدا هوشمندی ویکی پدیا/ شیدا هوشمندی تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(11 رای)
85.4%

نظر دادن