ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل صادق بوقی خواننده رشتی به همراه عکس های خانوادگی و شخصی صادق بوقی و عکس صادق سپیدرودی با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه صادق بوقی و همسرش(Sadegh Boughi)

  • نام اصلی : صادق بنا متجدد
  • نام مستعار : صادق بوقی
  • نام های دیگر : صادق سپیدرودی
  • متولد : 1332 رشت
  • زمینه فعالیت : لیدری و خوانندگی
  • پیشه : بوقچی
  • مدرک تحصیلی :
  • سالهای فعالیت :
  • قد صادق بوقی :

بیوگرافی کامل صادق بوقی

صادق بوقی با نام اصلی صادق بنا متجدد متولد 1332 در رشت مردی گیلکی اهل شهر رشت در استان گیلان است.بیوگرافی صادق بوقی با رقص در رشت + همسر و فرزندانبیوگرافی صادق بوقی با رقص در رشت + همسر و فرزندان

صادق بوقی

او که در سال های گذشته به عنوان بوقچی ، لیدر و تبلیغاتچی کنار تیم های فوتبالی شمال ایران فعالیت می کرد و به همین دلیل به صادق بوقی معروف شد.

صادق بوقی

وایرال شدن آهنگ و رقص

انتشار فیلم رقصش با یک ترانه فولکلور گیلکی در اینستاگرام ، بازتاب گسترده ای در ایران و حتی جهان داشت و شماری از کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار ویدئوهایی از رقص های گروهی ، حمایت خود را از او نشان دادند.

اجرای رقص صادق بوقی در تانزانیا

اجرای رقص صادق بوقی در تانزانیا

بوقچی و ماهی فروشی

صادق سال ها به همراه برادرش ، عباس متجدد ، برای تیم های باشگاه فوتبال داماش گیلان و باشگاه فوتبال سپیدرود رشت لیدری کرد اما بعد از بازنشستگی ، در بازار رشت به ماهی فروشی مشغول شد. در این سال ها به طور خودجوش در بازار آواز می خواند و می رقصد و در میان مردم آن شهر علاقمندان بسیاری دارد.

صادق بوقی

رقص با آهنگ

خبر بازداشت او در آذر 1402 و به علت انتشار فیلم رقصش با یک ترانه فولکلور گیلکی در اینستاگرام منتشر شد. شماری از کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار ویدئوهایی از رقص های گروهی ، حمایت خود را از او نشان دادند. خبر دستگیری صادق بوقی واکنش های بسیار هنرمندان و چهره های شاخص سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی را در پی داشت. اما تسنیم این خبر را تکذیب و اعلام کرد : صِرفاً در چارچوب قانون به افراد هنجارشکنی که به صورت مختلط اقدام به تولید محتوای خارج از عرف و انتشار در فضای مجازی نموده بودند تذکر داده شد.

صادق بوقی

مدتی پس از انتشار فیلم ، خبر مسدود شدن صفحه اینستاگرام او با 128 هزار دنبال کننده از سوی پلیس فتا اعلام شد و پیامی مبنی بر رصد «فعالیت های مجرمانه» شهروندان در آن منتشر شد اما مدتی بعد صفحه اینستاگرام او دوباره بازگردانده شد.

آهنگ صادق بوقی اعو اعو
وضعیت ازدواج و همسر صادق بوقی

از وضعیت ازدواج و همسر صادق بوقی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

عکس های اینستاگرام صادق بوقی

عکس های اینستاگرام صادق بوقی


منابع : نم نمک | صادق بوقی اینستاگرام/ صادق بوقی فیسبوک/ whnr f ، rd/صفحه شخصی صادق بوقی/صادق بوقی ویکی پدیا/ صادق بوقی تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
60%

نظر دادن