ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل صهبا مطلبی نوزانده تار و سه تار و آهنگساز به همراه عکس های خانوادگی و شخصی صهبا مطلبی با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه صهبا مطلبی و همسرش(Sahba Motallebi)

  • نام اصلی : صهبا مطلبی
  • متولد : 1357 تهران
  • زمینه فعالیت : موسیقی سنتی
  • پیشه : نوزانده تار و سه تار و آهنگساز
  • مدرک تحصیلی : دانش آموخته هنرستان موسیقی
  • سالهای فعالیت : 1371 تاکنون
  • قد :

بیوگرافی کامل صهبا مطلبی

صهبا مطلبی متولد 1357 در تهران نوزانده تار و سه تار و آهنگساز ایرانی است.بیوگرافی صهبا مطلبی نوازنده و همسرش [زندگینامه]بیوگرافی صهبا مطلبی نوازنده و همسرش [زندگینامه]

صهبا مطلبی - Sahba Motallebi

صهبا مطلبی - Sahba Motallebi

وی عضو سابق ارکستر ملی ایران و دانش آموخته هنرستان موسیقی است. او در شصت و پنجمین مراسم جایزه گرمی به همراه گروه «الجا» موفق شد جایزه بهترین آلبوم موسیقی جاز لاتین را کسب کند.

زندگی شخصی صهبا مطلبی

زندگی شخصی صهبا مطلبی

زندگی نامه

او در تهران و در یک خانواده علاقمند به فرهنگ و اهل کتاب و شعر زاده شد. او دو خواهر بزرگتر دارد که استادان آموزش سنتور و از نوازندگان این ساز ایرانی هستند ، خواهر بزرگتر او نوازنده سنتور سنتور ، مینیاتوریست و نقاش است. صهبا وقتی نه سال داشت ، به همراه خانواده اش به ساری مهاجرت کرد.

عکس های اینستاگرام صهبا مطلبی

عکس های اینستاگرام صهبا مطلبی

شروع فعالیت

یک روز در سال 1371 استاد حسین علیزاده به فرهنگ خانه ساری آمد تا ضمن بررسی وضعیت موسیقی در شمال ایران ، آموزش تار و سه تار در شهر ساری را از نزدیک ارزیابی کند. من هم در آنجا بودم ، یک قطعه را آماده کرده و نواختم ، استاد علیزاده وقتی وضعیت همه بچه های فرهنگ خانه را از نزدیک بررسی کرد به معلم من گفت که استعداد فوق العاده ای در صهبا دیده می شود و حیف است که در ساری بماند. با وجود اینکه زیر نظر اساتید خوبی آموزش دیده بودم ایشان به معلم من گفتند باید صهبا در هنرستان موسیقی در تهران آموزش ببیند.

صهبا مطلبی نوازنده تار

صهبا مطلبی نوازنده تار

جایزه گرمی

صهبا مطلبی ، در سال 2023 به همراه گروه «الجا» برنده «جایزه بهترین آلبوم موسیقی جاز لاتین» شصت و پنجمین دوره گرمی شد. او جایزه خود را به به مردم و زنان ایران تقدیم کرد.

صهبا مطلبی برنده جایزه گرمی

صهبا مطلبی برنده جایزه گرمی

وضعیت ازدواج و همسر صهبا مطلبی

از وضعیت ازدواج و همسر صهبا مطلبی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

عکس های شخصی صهبا مطلبی

عکس های شخصی صهبا مطلبی


منابع : نم نمک | صهبا مطلبی اینستاگرام/ صهبا مطلبی فیسبوک/wifh lxgfd /صفحه شخصی صهبا مطلبی/صهبا مطلبی ویکی پدیا/ صهبا مطلبی تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(5 رای)
100%

نظر دادن