ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل علی حسین قاضی زاده تحلیل گر سیاسی شبکه ماهواره ای ضد انقلاب ایران اینترنشنال و منوتو به همراه عکس های خانوادگی و شخصی علی حسین قاضی زاده و نسبت علی حسین قاضی زاده با امیرحسین قاضی زاده با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه علی حسین قاضی زاده و همسرش(Ali Hossein Ghazi Zadeh)

  • نام اصلی : علی حسین قاضی زاده
  • متولد : دهه 1350 تهران
  • زمینه فعالیت : سیاست
  • پیشه : تحلیلگر سیاسی
  • مدرک تحصیلی :
  • سالهای فعالیت :
  • قد :

بیوگرافی کامل علی حسین قاضی زاده

علی حسین قاضی زاده متولد دهه 1350 در تهران کارشناس و تحلیلگر سیاسی شبکه های ضد انقلاب ایران اینترنشنال و من و تو است.بیوگرافی علی حسین قاضی زاده و همسرش + زندگینامهبیوگرافی علی حسین قاضی زاده و همسرش + زندگینامه

علی حسین قاضی زاده - Ali Hossein Ghazi Zadeh

علی حسین قاضی زاده - Ali Hossein Ghazi Zadeh

منوتو و ایران اینترنشنال

قاضی زاده در شبکه های خبری ضد انقلاب فارسی خارجی زبان به تحلیل های سیاسی پرداخته و در سال 2020 از شبکه منوتو جدا شد و به ایران اینترنشنال پیوست.

وضعیت ازدواج و همسر علی حسین قاضی زاده

از وضعیت ازدواج و همسر علی حسین قاضی زاده اطلاعات دقیقی در دست نیست.

عکس های شخصی علی حسین قاضی زاده

عکس های شخصی علی حسین قاضی زاده

اهداف شبکه ایران اینترنشنال

ایران اینترنشنال (Iran International) یک شبکه تلویزیون ماهواره ای ، کانال رادیویی و وب سایت خبری به زبان فارسی مستقر در لندن است که بر پخش اخبار و برنامه های سیاسی و اجتماعی مربوط به ایران تمرکز دارد.

شبکه های ماهواره ای همچون ایران اینترنشنال سعی در انتشار اخبار و سیاه نمایی از وضعیت موجود ایران و تشویش افکار عمومی بر ضد انقلاب و جمهوری اسلامی دارند.

علی حسین قاضی زاده و علی پیرهادی

علی حسین قاضی زاده و علی پیرهادی

برنامه های شبکه ایران اینتر نشنال

برنامه های امروز ، تیتر اول با نیوشا صارمی ، و چشم انداز از جمله برنامه های خبری-تحلیلی و آخر هفته با صادق صبا و هت تریک با مزدک میرزایی به ترتیب از جمله برنامه های فرهنگی-هنری و ورزشی آن هستند.

تامین بودجه

نحوه تأمین بودجه شبکه ، شفاف نیست. به نوشته روزنامه های گاردین و وال استریت جورنال ، ایران اینترنشنال به صورت غیرمستقیم از سوی دربار عربستان سعودی تأمین مالی می شود. اما خود شبکه این ادعاها را تکذیب کرده و مدعی داشتن مالک خصوصی ، استقلال تحریریه و عملکرد حرفه ای بر مبنای اصول و اخلاق روزنامه نگاری است.

عکس های اینستاگرام علی حسین قاضی زاده

عکس های اینستاگرام علی حسین قاضی زاده


منابع : نم نمک | علی حسین قاضی زاده اینستاگرام/ علی حسین قاضی زاده فیسبوک/ صفحه شخصی علی حسین قاضی زاده/علی حسین قاضی زاده ویکی پدیا/ علی حسین قاضی زاده تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(28 رای)
37.2%

نظر دادن