ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ،  در ادامه با بیوگرافی عماد طالب زاده خواننده کشور به همراه عکسهای خانوادگی با همسرش آتوسا یوسفی و فرزندش ساتیار طالب زاده و دختر عماد طالب زاده و ترانه شناسی عماد طالب زاده و حمید و عماد طالب زاده و بیوگرافی عماد خواننده و فرزندان عماد طالب زاده و آتوسا یوسفی با شما خواهیم بود.

زندگینامه عماد طالب زاده و همسرش(Emad Talebzadeh)

  • نام : عماد طالب زاده
  • متولد 28 آذر 1360 تهران
  • برادران : علیرضا و حمید
  • خواهر : مهناز
  • سالهای فعالیت : 1380 تا کنون
  • زمینه فعالیت : موسیقی
  • سبک : پاپ
  • پیشه : خواننده ، کلیپ سازی
  • والدین : مریم افشار
  • همسر : آتوسا یوسفی
  • فرزند : ساتیار طالب زاده
  • قد : 183 سانتیمتر

بیوگرافی کامل عماد طالب زاده

عماد طالب زاده متولد 28 آذر 1360 در تهران ، خواننده ایرانی است.بیوگرافی عماد طالب زاده و همسرش آتوسا یوسفیبیوگرافی عماد طالب زاده و همسرش آتوسا یوسفی

عماد طالب زاده - Emad Talebzadeh

عماد طالب زاده - Emad Talebzadeh

فارغ التحصیل کازشناسی موسیقی از دانشگاه آزاده اسلامی است.

خانواده

دو برادر بزرگتر از خود بنام های حمید و علیرضا و یک خواهر به اسم مهناز دارد قبل از او حمید وارد عرصه موسیقی شد.

حمید طالب زاده در 20 تیر 1355 در تهران متولد شد. وی بزرگ شده و ساکن تهران می یاشد ولی اصالت حمید طالب زاده آذری می باشد چون پدر بزرگ های حمید اهل ارومیه و زنجان بوده اند. او خوانندگی رو از هفت سالگی شروع کرد.

حمید طالب زاده هم اکنون مقیم آمریکا است.

عماد طالب زاده و برادرش حمید طالب زاده

عماد طالب زاده و برادرش حمید طالب زاده

خوانندگی در رستوران

من از اواخر سال 1379 به جزیره کیش رفتم و در رستوران گلریز و چند رستوران دیگر مثل دیدنی ها و شاندیز به عنوان خواننده مشغول به کار شدم. یعنی از آن زمان از خوانندگی درآمد داشتم. آن زمان تعداد خواننده های مجاز هم خیلی کم بود و اول شروع به کار خواننده های به اصطلاح زیرزمینی بود.

عکس مادر عماد طالب زاده

عکس مادر عماد طالب زاده

اولین کار حرفه ای

من سال 1383 یک آلبومی جمع کردم که می خواستم به صورت رسمی منتشر کنم و بعدها چند تا از تراک هایش را منتشر کردم. یادم هست تهیه کننده ها می گفتند اگر می خواهی خواننده بشوی یا باید پولدار باشی و یا معروف. من هم هیچ درآمدی نداشتم که بتوانم خودم آلبومم را تهیه کنم.

با برادرم حمید پیش چندتا تهیه کننده هم رفتیم و صحبت کردیم. آن موقع حمید با محمدرضا چراغعلی صحبت کرد که آهنگسازی آلبومم را انجام بدهد. در نهایت خودم استارت زدم اما آلبومم تأیید نشد و گفتند لس آنجلسی است. حتی پرونده هم برایم تشکیل نشد و بعد از اینکه به صورت تک تراک شروع به کار کردم اولین کارم با «سیروان» بود. ملودی و تنظیم از سیروان بود و ترانه اش را هم زانیار گفته بود. این اولین کار من بود که بیرون آمد. بعد تعدادی از قطعات آن آلبوم را به صورت تک تراک منتشر کردم و برخی شان را هم هنوز بیرون نداده ام. اگر آن زمان تهیه کننده ای پیدا می شد که فقط هزینه های تنظیم کردن قطعات را به من می داد و می توانستم آلبومی را به صورت رسمی منتشر کنم ، فکر کنم الان 6، 5 سالی می شد که خواننده رسمی بودم و کنسرت می دادم.

عکس کودکی عماد طالب زاده

عکس کودکی عماد طالب زاده

ازدواج

عماد طالب زاده متاهل است و همسر او آتوسا یوسفی می باشد و یک پسر به نام ساتیار طالب زاده دارد.

عماد طالب زاده و همسرش آتوسا یوسفی و فرزندشان ساتیار

عماد طالب زاده و همسرش آتوسا یوسفی و فرزندشان ساتیار

فقط موسیقی

به نظرم مردم کاری ندارند که خواننده مورد علاقه شان مجاز است یا غیرمجاز. به همین خاطر است که در هر دو بخش خواننده های موفق زیادی داریم. برای یک خواننده مواجهه و ارتباط مستقیم با مخاطبش بسیار مهم است و تنها راهی است که می تواند به ارضا روحی برسد از طرف دیگر هر خواننده ای مثل همه مردم برای زندگی کردن نیازمند درآمد است. من اگر می خواهم خواننده موفقی باشم باید تمام وقتم را صرف موسیقی کنم. به عنوان مثال اگر قرار باشد من صبح بروم در یک اداره یا شرکتی کار کنم ، یعنی شغل دیگری داشته باشم و آخر شب ها بیایم یک ملودی برای دل خودم بسازم در این صورت فکر نمی کنم که هیچ وقت بتوانم خواننده موفقی باشم. 99 درصد بچه هایی که موفقند تمام کارشان موسیقی است.

عماد طالب زاده و فرزندش ساتیار

عماد طالب زاده و فرزندش ساتیار

تجربه بازیگری

فکر می کنم در فیلم سکه در سال 92 بد بازی نکرده باشم یکی از دوستانم من را به آن مجموعه معرفی کرد البته این فیلم زیاد دیده نشد. خیلی ها گفتند ای کاش اولین فیلمت سینمایی نبود یا فیلم مهم تری بود.

اما به هر حال برای من تجربه خوبی بود. کامنت منفی خاصی نداشتم.

سلایق و علایق

فوتبالی نیست ولی اگر قرار باشد طرفدار تیمی باشد اون پرسپولیس است ، عاشق کباب دیگی هستم.

عکس های اینستاگرام عماد طالب زاده

عکس های اینستاگرام عماد طالب زاده

چهره های مورد علاقه

خواننده های زیادی هستند که مورد علاقه ام هستند. من همه آهنگ هایی که منتشر می شوند را گوش می کنم. یک سری خواننده های قدیمی هستند که همه ما دوست داریم که یا فوت کرده اند و یا خارج از کشور زندگی می کنند یک توضیح بدهم. من بچه که بودم عاشق فردین بودم. ربطی هم به خوانندگی ام ندارد. بزرگ ترین آرزوی زندگیم در بخش اجتماعی این بود که وقتی بزرگ شدم یک روز یک مرد خوشتیپ و خوش قیافه ای بشوم مثل فردین. خدا رحمتش کند.

عکس دختر عماد طالب زاده

عکس های شخصی عماد طالب زاده

همکاری با حمید

حمید خیلی جاها در خواندن به من کمک کرده. او خواننده فوق العاده خوب و مسلطی است و گاهی توجهش به تکنیک باعث می شود حتی از احساس غافل شود.

در هر صورت در خواندن از حمید کمک گرفته ام اما در ایده نه. ما سبک و ایده هایمان در موسیقی کاملا با هم تفاوت دارد. به هم مشاوره برادرانه داده ایم اما فکرهایمان به هم ربطی ندارد.

حمید طالب زاده از ایران مهاجرت کرده و در ایران نمیخواند.

عماد طالب زاده و همسرش آتوسا یوسفی

عماد طالب زاده و همسرش آتوسا یوسفی

خوانندگان مورد علاقه

من فیلم گنج قارون رو شاید بیشتر از پانصد بار دیدم. به همین علت صدای احسان خواجه امیری را هم خیلی دوست دارم چون جنس صدای استاد ایرج را دارد.

قبل از اینکه به صورت حرفه ای وارد عرصه خوانندگی بشوم صدای حامی را خیلی دوست داشتم هنوز هم صدایش را خیلی دوست دارم و گوش می کنم.

خیلی احساسی ام

من خیلی احساسی م چند وقت پیش داشتم در اتوبان رانندگی می کردم. به خودم آمدم دیدم دارم گریه می کنم. یک آهنگی داشتم گوش می کردم از آلبوم خوشبختی حمید عسکری که ترانه اش می گوید :

همین که یک نفر از دور لباسش رنگ تو باشه ، آن آهنگ را واقعا دوست دارم.

عماد طالب زاده و همسرش آتوسا یوسفی

عماد طالب زاده و همسرش آتوسا یوسفی


منابع : عماد طالب زاده اینستاگرام/ عماد طالب زاده فیسبوک/ulhn xhgf chni/ صفحه شخصی عماد طالب زاده/ عماد طالب زاده ویکی پدیا/ عماد طالب زاده تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(11 رای)
92.8%

نظر دادن