ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل محمدصادق مقدسیان عمو روحانی برنامه آفتاب گردون شبکه پویا و نهال به همراه عکس های خانوادگی و فیلمشناسی محمدصادق مقدسیان با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه محمدصادق مقدسیان و همسرش(Mohammad Sadegh Moghadasian)

  • نام اصلی : محمدصادق مقدسیان
  • متولد : 1367 قم
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : بازیگر و روحانی
  • مدرک تحصیلی : کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی
  • سالهای فعالیت : 1382 تاکنون
  • قد :

بیوگرافی کامل محمدصادق مقدسیان

محمدصادق مقدسیان متولد 1367 در قم روحانی ، مجری و بازیگر ایران است.بیوگرافی محمدصادق مقدسیان(عمو روحانی) و همسرشبیوگرافی محمدصادق مقدسیان(عمو روحانی) و همسرش

محمدصادق مقدسیان - Mohammad Sadegh Moghadasian

محمدصادق مقدسیان - Mohammad Sadegh Moghadasian

محمدصادق مقدسیان سطح دو حوزه علمیه ، و کارشناس ارشد دانشکده صداوسیما در رشته ادبیات نمایشی است و چندین سال است که در زمینه تئاتر فعالیت می کنم.

شیوه های جدید بیان معارف

مخاطب عام امروز ، فضای سنتی حوزه را به آن معنا قبول نمی کند ، هرچند امثال منبر لازم است ، مثلا هیچ چیزی جای منبر را در محرم و صفر نمی گیرد ، لازم است که این ها باشند ، ولی به نظر من مدل های مختلفی برای بیان معارف و برای بیان یک مفهوم انسانی یا مفهوم اجتماعی ، اعم از دینی و غیردینی وجود دارد که البته همه این ها ذیل معارف دین است. اما اگر ما بخواهیم دائما در آن فضای سنتی باقی بمانیم ، طبیعتا عقب افتاده ایم.

محمدصادق مقدسیان روحانی قصه گو

محمدصادق مقدسیان روحانی قصه گو

ورود به تلویزیون

سال 95 با پیشنهاد آقای نیک روش ، تهیه کننده برنامه «آفتاب گردان» ، وارد این عرصه شدم ، البته گویا دوستان زیادی تست داده بودند ، اما لطف خدا بود که این بستر برای من فراهم شد. البته من خیلی به فضای «عمو روحانی» فکر نمی کردم ، اما همیشه در این فکر بودم که کاری انجام دهم که این همه سالی که در حوزه بودم ، در حد خودم -حتی خیلی کوچک- بتوانم اتفاقی برای حوزه رقم بزنم ، ولی نمی دانستم که مدل این اتفاق باید چطور باشد و به هیچ عنوان به آن فکر نکرده بودم. همیشه می گفتم که خود امام زمان باید کمک کنند تا این اتفاق رخ دهد. واقعا ورود من به این موضوع را لطف خدا و امام زمان می دانم.

محمدصادق مقدسیان در برنامه آفتاب گردان

محمدصادق مقدسیان در برنامه آفتاب گردان

شهرت با عمو روحانی

به لطف خدا ، در حالی که اصلا فکر نمی کردیم برنامه روحانی محور با خردسالان مخاطب زیادی داشته باشد ، اما مقبولیت خوبی کسب کرد. تنها برنامه ای که روحانی محور بود ، همین برنامه بود. بعد از برنامه حاج آقا راستگو ، دیگر برنامه ای در زمینه خردسالان تولید نشد. البته برنامه هایی که مخاطب آن نوجوانان بودند ، تولید شده بود ، اما خردسالان نبود. در نهایت ، این برنامه خیلی خوب دیده شد ، به گونه ای که منجر به تولید فصل دوم شد ، فصل سوم هم در شرف تولید بود که به دلیل مشکلات بودجه ای متوقف شده است.

محمدصادق مقدسیان عمو روحانی پویا

محمدصادق مقدسیان عمو روحانی پویا

سایر فعالیت ها

مخاطب کارهای من بزرگسالان بودند و در زمینه های مذهبی - اجتماعی کار می کردیم. سه سال پیاپی کار ما در جشنواره استان قم اول شد و تنها نماینده استان قم در جشنواره فجر بودیم. در جشنواره های داخلی و استانی هم ، اجراهای عمومی زیادی داشتیم.

محمدصادق مقدسیان و مهدی مقیم در برنامه منم بچه مسلمان

محمدصادق مقدسیان و مهدی مقیم در برنامه منم بچه مسلمان

وضعیت ازدواج و همسر محمدصادق مقدسیان

از وضعیت ازدواج و همسر محمدصادق مقدسیان اطلاعات دقیقی در دست نیست.

عکسهای محمدصادق مقدسیان عمو روحانی شبکه پویا

عکسهای محمدصادق مقدسیان عمو روحانی شبکه پویا

عکس های اینستاگرام محمدصادق مقدسیان

عکس های اینستاگرام محمدصادق مقدسیان

ماشاالله کوهستانی و محمدصادق مقدسیان در برنامه ایوان آینه

ماشاالله کوهستانی و محمدصادق مقدسیان در برنامه ایوان آینه

محمدصادق مقدسیان آخوند و روحانی

محمدصادق مقدسیان آخوند و روحانی


منابع : نم نمک | محمدصادق مقدسیان اینستاگرام/ محمدصادق مقدسیان فیسبوک/ صفحه شخصی محمدصادق مقدسیان/محمدصادق مقدسیان ویکی پدیا/ محمدصادق مقدسیان تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(44 رای)
80%

نظر دادن