ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل کیوان عباسی مدیر و رئیس شبکه ماهواره ای ضد انقلاب منوتو به همراه عکس های خانوادگی و شخصی کیوان عباسی با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه کیوان عباسی و همسرش(Keyvan Abbasi)

  • نام اصلی : کیوان عباسی
  • متولد : اسفند 1349 سیدنی استرالیا
  • زمینه فعالیت : گویندگی و اجرا
  • پیشه : مجری و گوینده
  • مدرک تحصیلی : دکتری
  • سالهای فعالیت : 1380 تاکنون
  • قد : 173 سانتیمتر
  • والدین : فریبرز عباسی و تهمینه برزگر
  • همسر : مرجان عباسی

بیوگرافی کامل کیوان عباسی

کیوان عباسی متولد اسفند 1349 در سیدنی استرالیا مدیر ایرانی شبکه ضد انقلاب منوتو بود.بیوگرافی کیوان عباسی و همسرش مرجان عباسی مدیران منوتوبیوگرافی کیوان عباسی و همسرش مرجان عباسی مدیران منوتو

کیوان عباسی - Keyvan Abbasi

کیوان عباسی - Keyvan Abbasi

شغل والدین

کیوان به دلیل شرایط شغلی پدرش فریبرز عباسی در استرالیا به دنیا آمد. پدرش که در سپتامبر سال 1970 به مناسبت نهمین جشن گشایش مشرق الاذکار سیدنی به همراه دیگر بهائیان سراسر جهان به استرالیا رفته بود با جیمز برایان ، مسئول وقت رادیو استرالیا آشنا می شود و در رادیو استرالیا به عنوان تهیه کننده مشغول به کار شد. تهمینه برزگر مادر کیوان نیز در سفارت ایران در کانبرا کار می کرد.

مهاجرت به آمریکا

کیوان عباسی تحصیلات دوران ابتدائی خود را در مدرسه بهائی ایرانیان مقیم استرالیا در شهر سیدنی گذراند. پدرش که تا سال 1981 در یک رسانه استرالیایی فعالیت داشت با تجربه کاری که در زمینه رسانه به دست آورده بود ، به واسطه پیگیری های بهروز عباسی پسر عمویش (از گردانندگان بخش فارسی صدای آمریکا) به ایالات متحده آمد و در بخش فارسی صدای آمریکا به عنوان یکی از اعضای اتاق فکر این رسانه مشغول به کار شد.

کودکی کیوان عباسی و مادرش

کودکی کیوان عباسی و مادرش

دانشگاه

فعالیت پدر کیوان در صدای آمریکا سبب شد تا او دوران نوجوانی و جوانی خود را در واشنگتن دی سی و تحصیلات دانشگاهی اش را تا مقطع کارشناسی در دانشگاه نیوانگلند ایالت مین در رشته بازرگانی بگذراند. شرایط سخت زندگی در آمریکا و اقتصاد ضعیف پدر سبب شد تا کیوان از همان ابتدا سخت کوش تربیت شود.

مهاجرت به اسرائیل و دکتری

بورسیه دانشگاه بن گوریون کشور اسرائیل که همه ساله به ایرانی زاده های بهائی اعطاء می گردد و تشویق های سیروس برزگر(دایی کیوان) که همزمان با اتفاقات سال 1978 به اسرائیل رفته بود ، سبب شد تا کیوان عباسی در سال 1996 به اسرائیل برود و در آن جا ادامه تحصیل دهد.

کیوان کارشناسی ارشد را از دانشگاه بن گوریون و دکترای خود را از موسسه عالی علوم وایزمن دریافت کرد.

کیوان عباسی و تیام بصیر

کیوان عباسی و تیام بصیر

وضعیت ازدواج و همسر کیوان عباسی

او به واسطه دوستی صمیمی سیروس با فرهاد اسکندری ، استاد مرکز ایران شناسی دانشگاه حیفا با خانواده همسرش مرجان آشنا شد. آشنا شدن کیوان در دوران تحصیلش با مرجان اسکندری دختر فرهاد اسکندری باعث شد تا پیشنهاد ازدواج به او بدهد و در سال 2001 با حضور خانواده اش در مشرق الاذکار شهر حیفا ازدواج کند.

بعدها مرجان اسکندری به خواسته شوهرش و به رسم اروپاییان نام خانوادگی خود را هم نام با نام خانوادگی شوهرش کرد.

کیوان عباسی و همسرش مرجان عباسی

کیوان عباسی و همسرش مرجان عباسی

فعالیت ها

کیوان عباسی که تحصیلات عالیه را در کشور اسرائیل گذراند و زندگی جدیدی را شروع کرده بود به پیشنهاد پدرش و البته برای تامین زندگیش به آمریکا بازگشت و در تلویزیون آزادی که توسط پدرش اداره می شد به عنوان مدیر فنی این تلویزیون مشغول به کار شد. وی پس از مدتی فعالیت در تلویزیون آزادی به پیشنهاد گردانندگان شبکه تلویزیونی طپش مدتی نیز در این شبکه فعالیت می کرد. اما مدتی نگذشت که مشکلات به وجود آمده بر سر راه تلویزیون هایی مثل آزادی و طپش زمینه تعطیلی آن ها را فراهم ساخت.

تلویزیون Hustler TV

پدر کیوان در سال 2003 باMichael H. Klein که چند سالی با حسن اعتمادی شریک تجاری بود ، آشنا گردید. Michael H. Klein که در دارپا مشغول به کار بود و به سال های پایانی خدمتش در این سازمان نزدیک شده بود به یک بیزینس برای تامین سال های بعد از خدمت فکر می کرد. آشنایی وی با کیوان و فریبرز عباسی باعث شد تا فریبرز با همکاری پسرش کیوان و سرمایه گذاری Michael H. Klein کمپانیTen Broadcasting را در سال 2003 بخرد و تلویزیون Hustler TV را با مدیریت کیوان در کانادا راه اندازی نماید.

هاستلر تی وی برای کیوان و پدرش یک تجربه موفقیت آمیز به حساب می آمد. اما این همه آن چیزی نبود که نظر کیوان را تامین کند.

عکس های شخصی کیوان عباسی

عکس های شخصی کیوان عباسی

ببین تی وی

تجربه کاری او و آرزویش برای تولید برنامه هایی با سبک های غیر سنتی و کلاسیک شبکه های لس آنجلسی سبب شد تا پیشنهاد راه اندازی یک تلویزیون فارسی زبان را به سرمایه گذار هاستلر تی وی بدهد. عباسی که در اداره هاستلر تی وی ، اعتماد Michael H. Klein را به خود جلب کرده بود توانست موافقت میشل را به دست بیاورد و اولین تلویزیون اینترنتی فارسی زبان را راه اندازی کند.

ببین تی وی با سرمایه گذاری Michael H. Klein و مدیریت کیوان در ژوئیه سال 2006 تأسیس شد. تلویزیون اینترنتی ببین تی وی توانست بینندگان بسیاری را جذب کند ، اما همزمان با فیلتر شدن سایت ببین تی وی در سال 2008 تنها راه ارتباطی ببین تی وی با مردم ایران از دسترس کاربران ایرانی خارج شد و علی رغم روند رو به رشد گروه کیوان عباسی ، ببین تی وی با شکست مواجه شد.

حمایت بهائیان

کیوان به پیشنهاد همسرش برای دیدار با رهام هارونی از اعضای تشکیلات یهودیان ایرانی در لندن که با مرجان نسبت خویشاوندی داشت به لندن رفت تا برای حمایت از بیزینسش با آنان مذاکره کند. از طرفی آشنایی کیوان با بهروز عباسی (پسر عموی پدرش) که در بخش فارسی صدای آمریکا کار می کرد و حسن اعتمادی ، پسر دایی یاسمین اعتماد امینی و عضویتش در انجمن بهائیان ایرانی ایالات متحده امید کیوان را به آینده دو چندان می کرد.

ایده و شعارهایی که کیوان عباسی در زمینه تلویزیون داری ارائه می کرد بسیار مورد استقبال آنان قرار گرفت. این مذاکرات به تشکیل جلساتی با حضور فریبرز و بهروز عباسی ، حسن اعتمادی انجامید که نتیجه این جلسات پیشنهاد راه اندازی یک شبکه تلویزیونی جدید شد.

کیوان عباسی و همسرش مرجان اسکندری

کیوان عباسی و همسرش مرجان اسکندری

تاسیس شبکه ضد دین منوتو

ارائه عملکرد چهار ساله ببین تی وی ، هاستلر تی وی و ایده پردازی کیوان در جلسات گزارش های سالانه رسانه های فارسی زبان در لندن ، منابع مالی مورد نیاز این شبکه را در پوشش شرکت های خصوصی تجاری تامین کرد تا وی بتواند در سال 2009 یک شرکت تلویزیونی را در لندن تأسیس کند او به پاس قدردانی از زحمات هارونی و با موافقت پدرش این شرکت تلویزیونی را به نام همسرش راه اندازی کرد و به دنبال آن شبکه من و تو را در اکتبر سال 2010 روی ایر برد.

کیوان عباسی و مرجان عباسی

عکس کیوان عباسی و مرجان عباسی

اهداف شبکه منوتو

من و تو (Manoto) یک شبکه تلویزیونی ماهواره ای فارسی زبان بود ، با تمرکز بر برنامه های علمی ، سرگرمی و سیاسی که مرکز آن در لندن قرار داشت.

شبکه های ماهواره ای همچون من و تو سعی در انتشار اخبار و سیاه نمایی از وضعیت موجود ایران و تشویش افکار عمومی بر ضد انقلاب و جمهوری اسلامی دارند.

تامین بودجه منوتو

حامیان مالی این شبکه افراد نامشخصی بودند که هرگز نام آن ها فاش نشد؛ حامی مالی این شبکه ماهواره ای دولت انگلستان بود که همواره بر ضد ایران و ایرانی فعالیت می کند.

کیوان عباسی در کنار عوامل منوتو

کیوان عباسی در کنار عوامل منوتو

برنامه های شبکه من و تو

این شبکه ضد دین ماهواره ای برنامه های گوناگون به زبان فارسی مانند مستندهای علمی ، تاریخی ، حیات وحش ، مجموعه های تلویزیونی ، برنامه های ورزشی ، مسائل زنان و اخبار و تحلیل سیاسی اجتماعی داشت.

از برنامه های اصلی این شبکه می توان به بفرمایید شام (با صدای امید خلیلی) ، استیج (با اجرای رها اعتمادی) ، اتاق خبر (به سردبیری پوریا زراعتی) ، چرا که نه (با اجرای ندا جناب) من و تو پلاس (با اجرا سحر ساغرچی و شاهو فلاحی) ، جای شعر خالی و سریال سایه های آبی اشاره کرد.


منابع : نم نمک | کیوان عباسی اینستاگرام/ کیوان عباسی فیسبوک/ صفحه شخصی کیوان عباسی/کیوان عباسی ویکی پدیا/ کیوان عباسی تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(99 رای)
74.2%

نظر دادن