ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی مریم نشیبا گوینده رادیو و تلویزیون و برنامه شب بخیر کوچولو به همراه عکسها و علت ازدواج نکردن مریم نشیبی با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه مریم نشیبا و همسرش(Maryam Nashiba)

  • نام اصلی : مریم نشیبی
  • متولد : 1325 تهران
  • زمینه فعالیت : گویندگی رادیو و تلویزیون
  • پیشه : گوینده
  • محل زندگی : تهران
  • تحصیلات : لیسانس جغرافیای اقتصادی
  • شروع فعالیت : 1357
  • وضعیت تاهل : مجرد

بیوگرافی کامل مریم نشیبا

مریم نَشیبی یا مریم نَشیبا متولد 1325 در تهران آموزگار و گوینده رادیو و تلویزیون ایرانی است.بیوگرافی مریم نشیبا گوینده رادیو و همسرش + فرزندانبیوگرافی مریم نشیبا گوینده رادیو و همسرش + فرزندان

مریم نشیبا - Maryam Nashiba

مریم نشیبا - Maryam Nashiba

جوانی مریم نشیبا

او لیسانس جغرافیای اقتصادی دارد و از سال 1351 تا سال 1374 دبیر دبیرستان بوده و کار گویندگی در رادیو و تلویزیون را از ابتدای سال 1357 آغاز کرده و صرف نظر از یک وقفه پنج ساله ، تاکنون ادامه داده است. از سال 1374، پس از بازنشستگی از آموزش و پرورش ، عمده فعالیت خود را بر گویندگی معطوف ساخته است.متاسفانه عکسی از جوانی مریم نشیبا منتشر نشده است.

 مریم نشیبا صداپیشه

مریم نشیبا صداپیشه

خانواده خوش صدا

بله. مادرم آن قدر صدای خوبی دارد که وقتی دوستان و همکاران به خانه ما تلفن می کنند و مادر گوشی را برمی دارد ، همه صدای او را تحسین می کنند. خواهر و برادرم هایم هم صدای خوبی دارند. یکی از خواهرهایم کارمند ایران ایرتور است. برادرهایم صدای آوازی دارند.

عکسهای مریم نشیبی

عکسهای مریم نشیبی

وضعیت ازدواج و همسر مریم نشیبا

مریم نشیبا ازدواج نکرده و مجرد است.

علت ازدواج نکردن مریم نشیبا

او میگوید شاید اگر ازدواج می کردم الان به بچه ها و نوه هایم می گفتم ، بروید به مادر بزرگ سر بزنید! یا به مادرم می گفتم من کار دارم باید برایتان پرستار بگیریم! این بهانه ها باعث شده تا به وظیفه خودمان عمل نکنیم. می دانیم اصلا درست نیست پدر و مادر را به خانه سالمندان سپرد ، چون آنجا برای کهنسالان مناسب نیست و از آنها به درستی مراقبت نمی شود.

مریم نشیبا گوینده شبکه پویا

مریم نشیبا گوینده شبکه پویا

تمایلی به ازدواج نداشتم!

اگر صد بار دیگر هم دنیا بیایم باز هم ازدواج نمی کنم! اما این نظر من است و به دیگران آن را توصیه نمی کنم. هر چند می دانم شرایط تشکیل زندگی مشترک این روزها سخت شده چون توقعات و تشریفات زیاد شده است. معتقدم بهترین سن برای ازدواج زیر 25 سال است. چون در این سن تعهد بیشتری نسبت به زندگی دارند؛ زندگی که در آن دروغ و خیانت به همنوع وجود ندارد.

افتخارات مریم نشیبا

افتخارات مریم نشیبا

مریم نشیبا شب بخیر کوچولو

مریم نشیبی ، علاوه بر گویندگی خبر و همکاری با برنامه های روزانه و هفتگی ، اجرای برنامه «شب به خیر کوچولو» را به صورت شبانه از سال 1369 پی گرفته است. خانم نَشیبی هم چنین مجری برنامه گلبانگ از رادیو ایران است. درزمینه کار تلویزیونی نیز ، ضمن گویندگی در برنامه های مستند علمی و آموزشی و برنامه های تلویزیونی سینما دو و سینما چهار ، اجرای مجموعه های صداهای ماندگار و روز نوروز را برعهده داشته است.

مریم نشیبا در شب بخیر کوچولو

مریم نشیبا در شب بخیر کوچولو

خانواده صمیمی و گرم

چهار برادر و دو خواهر هستند با کلی نوه که زندگی آنها را گرم می کنند. هیچ چیز در دنیا به اندازه صداقت و سالم زندگی کردن برای نشیبا مهم نیست.

افتخارات مریم نشیبا

افتخارات مریم نشیبا

هیچ حیوانی را مسخره نمی کنیم

من سال هاست برنامه شب بخیر کوچولو را اجرا می کنم اما در این برنامه هرچند برای بچه هاست اما از کلام فاخر استفاده می کنم. در داستان ها هیچ حیوانی را مسخره نمی کنم ، مثلا سیاهی کلاغ را به رُخش نمی کشم. از سیاهی او به عنوان نماد بدی یاد نمی کنم. سیاهی رنگی است که خالق برای او انتخاب کرده است.

عکس مریم نشیبا گوینده رادیو

عکس مریم نشیبا گوینده رادیو

کودکان با تکنولوژی آشنا هستند

چون مادی شده ایم همه چیز را از دریچه پول نگاه می کنیم. سهم کودکان کار کجاست؟ آنها چرا نباید شرایط خوب برای زندگی داشته باشند؟ آن هم در شرایطی که بچه های امروز خیلی باهوش تر از گذشته هستند بچه سه ساله با تکنولوژی آشناست و می تواند مثلا با گوشی های هوشمند تلفن همراه کار کند ، مهارتی که من با این سن و سال بلد نیستم.

مادر مریم نشیبا

مادرم 92 ساله است. برایم زحمت زیادی کشیده است ، مرا در دانشگاه ثبت نام و تشویقم کرد تحصیل را ادامه بدهم چون در آن زمان دچار سرخوردگی شده بودم ، مدام می گفتم درس بخوانم که چه شود؟ اما مادرم همه تلاش خود را به کار گرفت تا به شرایط عادی برگردم و درسم را بخوانم. مادرم به فرهنگ و هنر علاقه مند بود و می گفت ما باید ساز زدن را بیاموزیم و شنا و زبان خارجی یاد بگیریم.

مریم نشیبا و شمسی فضل االهی

مریم نشیبا و شمسی فضل اللهی

مریم نشیبا قبل از انقلاب

مادرم سال 56 مرا برای گویندگی ثبت نام کرد. او خیلی تلاش کرده که ما در زندگی موفق شویم. به قول قدیم ها پدرم پول می آورد و مادرم آن را مدیریت می کرد و ما را به کلاس های مختلف می فرستاد. مادرم بسیار خوش صدا هم هستند.

عکس مریم نشیبا گوینده قدیمی رادیو

عکس مریم نشیبا گوینده قدیمی رادیو

 عکس مریم نشیبا گوینده شب بخیر کوچولو

عکس مریم نشیبا

مریم نشیبا و محسن افشانی

مریم نشیبا و محسن افشانی

مریم نشیبا و سید حسن خمینی

مریم نشیبا و سید حسن خمینی


منابع : نم نمک | مریم نشیبا اینستاگرام/ مریم نشیبا فیسبوک/ صفحه شخصی مریم نشیبا/ مریم نشیبا ویکی پدیا/ مریم نشیبا تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(18 رای)
85.6%

نظر دادن