ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل مهدی شکیب بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون به همراه عکس های خانوادگی و شخصی مهدی شکیب با شما خواهیم بود.

زندگینامه مهدی شکیب(Mahdi Shakib)

  • نام اصلی : مهدی شکیب
  • متولد : 23 آذر 1379 تبریز
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : تهیه کننده ، بازیگر و نویسنده
  • مدرک تحصیلی : الکتروتکنیک

بیوگرافی کامل مهدی شکیب

مهدی شکیب تهیه کننده ، بازیگر و نویسنده جوان ایرانی در تاریخ 23 آذر 1379 در شهر تبریز به دنیا آمد.بیوگرافی مهدی شکیب بازیگر با ناگفته ها [زندگینامه]بیوگرافی مهدی شکیب بازیگر با ناگفته ها [زندگینامه]

مهدی شکیب - Mehdi Shakib

مهدی شکیب - Mehdi Shakib

مهاجرت به کرج

در 2 سالگی توسط خانواده به کرج مهاجرت کردند و مهدی در استان البرز شهر کرج(محمدشهر) بزرگ شد.

کار و تحصیل

وقتی 7ساله شد با وجود شرایط مالی مساعد خانواده از همان سن 7سالگی شروع به کاسبی و دستفروشی کرد و در کنار کار به تحصیل خود نیز ادامه داد ، وقتی 10ساله شد فشار کار را روی خود دو چندان کرد و خود را دوشغله کرد زیرا از همان کودکی رویای پولدار شدن بدون کمک پدرش را در سر می پروراند.

مهدی شکیب وقتی 11ساله شد توانست با پس اندازی که در دست دارد با پدرش یک زمین تجاری خریداری کند و از همان زمین توانست سوپرمارکتی برای خود فراهم کند او به این ترتیب بالاخره در سن 13سالگی از شر و سختیه بساط کردن در خیابان و شغل دومش راحت شد ، بعد از اینکه اوضاع مالی شکیب برایش رضایت بخش شد تازه می توانست به اهداف و علاقه مندی های خود فکر کند.

دعای همیشگی مهدی شکیب

خدایا کمک کن آدم خوب و تاثیرگذار برای اطرافیان و طرفدارام باشم.

از دانشگاه تا سینما

با اینکه او دوسال جهشی درس خوانده بود و خیلی زود در گرایش الکتروتکنیک وارد دانشگاه شد ولی در حین ماهر بودن در رشته اش به این نتیجه رسید که عشق و علاقه اش به هنر سینما و بازیگری میباشد ، در همین حین تصمیم گرفت به سمت علاقه و عشقش یعنی سینما حرکت کند. مهدی شکیب در سال 1397 وارد گروه تئاتر شد .

اولین سریال

با تلاش های فراوان خود بالاخره در سال 1400 با سریال شب آخر به قاب تلویزیون ورود کرد و بعد از بازی در سریال شب آخر با اینکه نقش کوتاهی داشت ولی توانست توجه کارگردان های مختلفی را به بازی خود جلب کند ، وی مورد تشویق عوامل و کارگردانان کارکشته قرار گرفت و در سریال شب آخر با اینکه سریال خیلی ضعیفی بشمار میرفت به عنوان شگفتی ساز و بازیگر با استعداد معرفی شد.

مهدی شکیب

تله فیلم تا سینما

مهدی شکیب توانست بعد از سریال شب آخر در یک تله فیلم نقش اصلی را ایفا کند و بعد از اتمام تله فیلم بلافاصله با پیشنهاد بازی در فیلم های سینمایی مختلف مواجه شد ، او بخاطر حساسیتش در نوع فیلمنامه بالاخره قبول کرد با وجود کمبود بودجه در سینمایی تقدیر بازی کند .

گریم مهدی شکیب در فیلم سینمایی تقدیر

گریم مهدی شکیب در فیلم سینمایی تقدیر

مهدی شکیب افزود حاضر است به دلیل قوی بودن فیلمنامه کمبود بودجه را تامین و فراهم کند و در کنار تهیه کننده اول در سمت تهیه کننده دوم بایستد وی بیان کرد از قبل به تهیه کنندگی علاقه داشته و دنبال فرصت مناسبی برای شروع بوده.

گریم متفاوت مهدی شکیب در فیلم سینمایی تقدیر

گریم متفاوت مهدی شکیب در فیلم سینمایی تقدیر

نویسندگی

لازم به ذکر است مهدی شکیب نویسنده فیلمنامه سینمایی (بابی) در ژانر کمدی و طنز موقعیت میباشد بسیاری از نویسنده ها و کارگردان های بنام از فیلمنامه آقای مهدی شکیب استقبال کرده اند و خواستار همکاری با او می باشند هم چنین مهدی شکیب بدلیل اخلاق بسار خوبش با روی گشاده از آنها استقبال کرد و در جلسه ای ویژه بیان کرده قصد دارد فیلمنامه خود را با بهترین امکانات ، عوامل و بهترین کیفیت در پرده سینما یا پلتفرم های مختلف یا بصورت همزمان به نمایش بگذارد.

سریال اعتبار

مهدی شکیب هم اکنون در تاریخ (1401/11/18) در حال بازی در سریال اعتبار میباشد ، (نقش اصلی با بازی متفاوت در کاراکتر سعید) و همچنین در سمتی دیگر جانشین تهیه در این سریال را دارا میباشد ، سریال اعتبار برای پخش در ماه رمضان 1402 به روی آنتن صداوسیما می رود.

مهدی شکیب

ورزش

ناگفته نماند که آقای بازیگر همزمان با کار و تلاشش از کودکی ورزش رزمی را آغاز کرد و با وجود سختی های مداوم و طاقت فرسا در زندگی شخصی هیچوقت ورزش را رها نکرد و توانست با شرکت در مسابقات مبارزه آزاد ، مقام های متعدد کشوری را اذعان خود کند همچنین مهدی شکیب توانست مربیگری کانگفوتوآ و هم چنین مربیگری ژیمناستیک را کسب کند. با اینکه مهدی برای مربیگری خیلی جوان بود اما بدلیل شخصیت مثال زدنی و اخلاق خوب ، شاگردان زیادی مراجعه و ثبت نام کردند و روز بروز تعداد شاگردانش بیشتر شد ولی به دلیل مشغله زیاد در سینما مهدی از مربیگری صرفنظر کرد ولی هیچوقت از تمرین شخصی و ورزش مورد علاقه خود دست نکشید. اطلاعاتی که بیان شد تمام اطلاعاتی بود که از آقای مهدی شکیب در دست بود و به طرفداران ایشان نوید داده می شود که هر اطلاعات جدیدی از ایشان به دست سایت مورد نظر برسد حتما خدمت طرفداران ارائه و توزیع می شود.

مهدی شکیب

مهدی شکیب در گفتگوی ویژه بیان کرد هم اکنون 7 ماه از ساخت فیلم کوتاه حسرت با ژانر اجتماعی (توهمی) با تهیه کنندگی شخص بنده و موسسه سینمایی هنری شکیب میگذرد. فیلم کوتاه حسرت توانست تجربه های بسیاری از قبیل شناخت عوامل مختلف و انتخاب عوامل در ساخت فیلم های بعدی در اختیار بنده قرار دهد.

مهدی شکیب

مهدی شکیب اضافه کرد قصد دارد بزودی فیلمنامه جدیدش را کلید بزند ، این فیلمنامه عشق ناقص  نام دارد ، در غالب ژانر اجتماعی(عاشقانه تلخ) توسط مهدی شکیب نوشته و ویراش نهایی انجام شده است.

مهدی شکیب

و در پایان مهدی شکیب اذعان داشت ، هدفش کمرنگ کردن مافیای بازیگری و حذف اسپانسر بازیگری در ایران میباشد و تمام تلاش خود را در راستای  سالمسازی سینمای ایران انجام میدهد.

مهدی شکیب

مهدی شکیب

مهدی شکیب

خبر ویژه سایت :

مهدی شکیب جایزه چند صد میلیونی برای فالوورهایش اختصاص داد.

مهدی شکیب در یک مصاحبه اذعان داشت ، قصد دارد در آینده نه چندان دور برای طرفداران و فالوورهای خود در پیج اینستاگرامش به آدرس mahdishakibb یک قرعه کشی ویژه و چند صد میلیونی راه اندازی کند ، وی در پایان مصاحبه خود افزود که تمام زندگی اش را مدیون خانواده و طرفداران خود است و هر کاری در توانش باشد برای طرفداران و خانواده خود انجام میدهد.

پیج رسمی مهدی شکیب :

همچنین شما میتوانید با جستجو کردن عبارت فارسی مهدی شکیب در اینستاگرام پیج ایشان را به راحتی پیدا کنید.

مهدی شکیب

مصاحبه با مهدی شکیب

همانطور که به طرفداران مهدی شکیب قول داده بودیم در صورت مصاحبه با او اگر اطلاعات جدیدی به دست ما برسد در اختیار طرفدارانش قرار میدهیم ، هم اکنون اطلاعات کاملا جدیدی به دست ما رسیده ، گویا مهدی شکیب در هر مصاحبه حرف های جدیدی از زندگی شخصی خود برای طرفدارانش ارائه میدهد...

مهدی شکیب

خط قرمزهای مهدی شکیب

مهدی شکیب از کودکی مجبور بود در محیط های مختلف و شهرستانهای مختلف بخاطر حقوق بیشتر بماند ، فشار کار را تحمل کند و ماه ها از خانواده خود دور بماند ، ولی با اینحال هیچوقت به سمت سیگار و مشروبات الکلی نرفت وبه قول خودش افتخار میکند که در طول زندگی اش حتی لب به قلیان هم نزده و برعکس اکثر دوستان خود که دودو دم و مصرف مشروبات الکلی را تفریح و سرگرمی میدانند ، مهدی شکیب مخالف سرسخت این جمله میباشد وبارها تلاش کرده تا دوستان و آشنایان خود را از دام اعتیاد نجات دهد ، مهدی شکیب بر این باور است که اکثرأ آدمهای ساده لوح و کسانی که فشار زندگی را برروی خود احساس میکنند سراغ اعتیاد میروند ، او اضافه کرد که اکثر جوانان فکر میکنند که هیچوقت وابسته سیگار و مواد مخدر نمیشوند وبخاطر غرور کاذب درگیر اعتیاد میشوند آنها زمانی متوجه میشوند درگیر اعتیاد شده اند که کار از کار گذشته است.

از نظر مهدی شکیب بهترین تفریح ورزش کردن ، مسافرت با دوستان و خانواده ، خوردن خوراکیهای مختلف و مقوی ، رفتن به جشنها و مهمانیهای مختلف میباشد ، همچنین مهدی شکیب علاقه زیادی به رقصیدن دارد ، او رقص را یکی از بهترین ورزشها و شادی آور میداند.

مهدی شکیب

پیشنهاد نقشهای منفی

مهدی شکیب در سال 1400 دو پیشنهاد بازی در نقش یک جوان موتاد را از سوی دو تهیه کننده و کارگردان مختلف رد کرد ، او به شرطی حاضر به قبول این نقش بود که در طول بازی نیاز به کشیدن سیگار نباشد یا اینکه درون سیگار جای توتون انبرنساء پر شود ، ولی تهیه کننده فیلم علیرغم تائیدیه کارگردان شرط مهدی شکیب را قبول نکرد.

همچنین مهدی شکیب در یک جلسه ویژه با تهیه کننده و کارگردان بازگو کرد ، لطفا به خط قرمزهای هم احترام بگذاریم و بخاطر پول ، مقام و معروفیت تن به هرکاری ندهیم ، مهدی شکیب افزود درسته تو سینما و تلویزیون وحتی درجامعه امروزی بخاطر گسترش مواد مخدر سیگار کشیدن و مصرف مشروبات الکلی امری عادی محسوب میشود ، ولی من این اتفاق را امری تاسف بار و یک فاجعه بزرگ برای مردم کشور عزیزم میدانم و امیدوارم با اطلاع رسانی های مختلف مانع از عادی سازی این کار شود ، یکی از دوستانش گفت مهدی شکیب هروقت در کوچه خیابان دست هم سن و سالهای خود سیگار میبیند ، ناراحت میشود و شروع به نصیحت کردن آنها میکند ، البته متاسفانه بخاطر همین نصیحت ها افرادی چندین بار با مهدی شکیب درگیر شده اند ولی انگار مهدی شکیب نصیحت کردن و اطلاع رسانی را وظیفه خود میداند و دست بردار اینکار نیست.

مهدی شکیب

علاقه مهدی شکیب به موسیقی

مهدی شکیب علاقه مند به موسیقی پاپ میباشد ، او با اینکه روحیه بسیار شادی دارد ولی بیشتر ، آهنگ های غمگین گوش میدهد ، مهدی شکیب معتقد است موسیقی و اهنگ غمگین به او آرامش خاطر خاصی میدهد و برعکس بعضی از دوستانش که با گوش دادن آهنگ های غمگین ، دلگیر و غمگین میشوند ، مهدی شکیب میگوید موسیقی غمگین و احساسی حالش را خوب میکند.

از خواننده های مورد علاقه مهدی شکیب میتوان به مهدی احمدوند ، سامان جلیلی ، روح الله کرمی ، آرمین زارعی ، مسعود جلیلیان و... اشاره کرد.

مهدی شکیب

همچنین مهدی شکیب ، شاعر و نویسنده آهنگ سرنوشت عشق که با متن و مضمون مناسب نوشته شده است محسوب میشود ، این آهنگ مورد تحسین شاعران و خواننده های عالی رتبه قرار گرفته است.

ناگفته نماند مهدی شکیب علاقه بسیار زیادی به یادگیری گیتار و سازهای مختلف دارد ، او در صدد است تا در آینده تحت آموزش قرار بگیرد.

وابستگی خواهرزاده هایش به مهدی شکیب

مهدی شکیب در حال حاضر دارای دو خواهرزاده بنامهای محمدطاها علیزاده(6ساله) و پارسا (4ماهه) میباشد.

مهدی شکیب

محمدطاها وابستگی شدیدی به دایی خود یعنی مهدی شکیب دارد ، پارسا هم که خیلی کوچک است ولی با اخلاقی خوبی که مهدی دارد وابستگی پارسا نیز به دایی مهدی خود در آینده خارج از انتظار نیست.

مهدی شکیب بازگو کرد که این احساس کاملا دوطرفه میباشد و خود او هم وابستگی شدیدی به خواهرزاده هایش دارد ، به طوری که او ارتباط عاطفی بسیار نزدیکی با آنها دارد ، مهدی شکیب اکثرا با آنها به بازی ، شوخی و سرگرمی می پردازد وهمانطور که ذکر شد چون پارسا هنوز خیلی کوچک است با محمدطاها بیرون میرود ، مهدی سعی میکند طاها را با ورزش آشنا کند او را در تمرینات خود شریک کند.

خانواده و برادران مهدی شکیب مدام به او میگویند که چون محمدطاها اکثر اوقات را با دایی مهدی خود سپری میکند ، پس مهدی باید نسبت به تربیتش سخت گیری بیشتری کند و همانند آنها از تنبیح فیزیکی هم استفاده کند.

ولی مهدی شکیب کاملا با نظر آنها مخالف است او بر این باور است که هیچوقت نباید برای تنبیح کودک از تنبیح فیزیکی استفاده کرد بلکه مهدی شکیب استراتژی خاص خود را دارد و خودش اذعان کرده که وقتی طاها مرتکب اشتباهی میشود مهدی با روش خاص خود او را تنبیح میکند ، به عنوان مثال مدتی با او قهر میکند یا به او میگوید اگه فلان کار را انجام بدهی فلان چیز را برایت نمیخرم و تنبیحاتی از این قبیل که به کودک آسیب جسمی و روحی وارد نشود.

در ضمن مهدی شکیب نام خواهرزاده هایش را خودش انتخاب کرده ، البته مهدی نام خواهرزاده اول خود را طاها انتخاب کرده بود که خواهرش محمد را به طاها اضافه کرد ، در مورد پارسا نیز این اتفاق مشهود بود و خواهرش میخواست نام او را محمدپارسا بگذارد که با مخالفت شدید مهدی شکیب روبرو شد و سرانجام خواهرش قبول کرد نام بچه دوم پارسا باشد.

مهدی شکیب

سورپرایز ویژه برای طرفداران مهدی شکیب

با دنبال کردن پیج اینستاگرام مهدی شکیب به آدرس mahdishakibb میلیونر شوید.

مهدی شکیب


منابع : نم نمک | مهدی شکیب اینستاگرام/ مهدی شکیب فیسبوک/ lind a;df/صفحه شخصی مهدی شکیب/مهدی شکیب ویکی پدیا/ مهدی شکیب تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(6 رای)
100%

نظر دادن

13 نظرها

  • مریم دوشنبه, 13 آذر 1402 20:08 توسط مریم

    موفق باشی.مطمئنم آینده ی روشنی پیشو روته

  • امیررضا چهارشنبه, 08 آذر 1402 17:56 توسط امیررضا

    عالی پرقدرت ادامه بده داداش

  • بهرام امینی چهارشنبه, 23 فروردين 1402 21:35 توسط بهرام امینی

    بازیگریت رو خیلی دوست دارم. میدونم و مطمئنم بالا و بالاتر میری و پیشرفت میکنی

  • فاطمه شنبه, 12 فروردين 1402 23:18 توسط فاطمه

    آقا مهدی خوشحالم که مثل همیشه میدرخشی برایت آرزوی موفقیت فراوان دارم ♥

  • دانیال مازینی جمعه, 11 فروردين 1402 15:45 توسط دانیال مازینی

    آقا مهدی شکیب باعشق یکی از خوبای آینده دار سینما
    دوست داشتی خیلیم عالی❤️

  • مهدی شکیب شنبه, 27 اسفند 1401 14:40 توسط مهدی شکیب

    ممنونم خانم حسینی عزیز شما لطف دارید

  • رامیناحسینی جمعه, 19 اسفند 1401 20:39 توسط رامیناحسینی

    اقای شکیب پسر بسیار باادب و مهربونی هست انشاالله ی بازیگر معروف دراینده نه چندان دوربشه به امید خدا

  • محمدطاها علیزاده جمعه, 19 اسفند 1401 18:56 توسط محمدطاها علیزاده

    تو بهترین دایی دنیایی

  • محمدطاها علیزاده پنج شنبه, 18 اسفند 1401 20:09 توسط محمدطاها علیزاده

    دایی جون دوست دارم عاشقتم

  • خوشدست جمعه, 12 اسفند 1401 23:30 توسط خوشدست

    مرسییییی به این همه پشتکار و آفرین به اخلاق خوب و مهربونت مهدی جان
    امیدوارم همیشه بدرخشید.

  • Mohsen یکشنبه, 07 اسفند 1401 23:41 توسط Mohsen

    واقعا بازیگر خیلی خوبی هستش و مطمئنا آینده خیلی خوبی در انتظارش است

  • امید شاهیوند یکشنبه, 07 اسفند 1401 17:30 توسط امید شاهیوند

    تبریک بهت میگم آقامهدی رفیق خوب عزیزم ایشالایکی از ستاره های خوب کشور بشی

  • کریمی یکشنبه, 07 اسفند 1401 17:28 توسط کریمی

    پسرم همیشه از کودکی تا الان که ۲۲سالته بهت افتخار میکنم