ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل مهدی مهدوی آزاد روزنامه نگار و مجری و کارشناس شبکه ماهواره ای ضد انقلاب ایران اینترنشنال به همراه عکس های خانوادگی و شخصی مهدی مهدوی آزاد و مهدی مهدوی آزاد و همسرش و مهدی مهدوی آزاد الهه هیکس و همسر مهدی مهدوی آزاد و مهدی مهدوی آزاد و شیرین نجفی و تحصیلات مهدی مهدوی آزاد و مهدی مهدوی آزاد تلگرام و بیوگرافی مهدی مهدوی آزاد و اینستاگرام مهدی مهدوی آزاد با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه مهدی مهدوی آزاد و همسرش(Mehdi Mahdavi Azad)

  • نام اصلی : مهدی مهدوی آزاد
  • متولد : 31 مرداد 1355 تهران
  • زمینه فعالیت : خبرنگاری و کارشناس سیاسی
  • پیشه : خبرنگار و کارشناس
  • مدرک تحصیلی : دکتری روزنامه نگاری
  • محل زندگی : شهر بن در آلمان
  • سالهای فعالیت : 1378 تاکنون
  • قد :
  • والدین : محسن

بیوگرافی کامل مهدی مهدوی آزاد

مهدی مهدوی آزاد متولد 31 مرداد 1355 در تهران خبرنگار و کارشناس ایرانی شبکه ضد انقلاب ایران اینترنشنال است.بیوگرافی مهدی مهدوی آزاد و همسر و فرزندشبیوگرافی مهدی مهدوی آزاد و همسر و فرزندش

مهدی مهدوی آزاد - Mehdi Mahdavi Azad

مهدی مهدوی آزاد - Mehdi Mahdavi Azad

فارغ التحصیل دکترای رشته روزنامه نگاری از دانشگاه بن آلمان می باشد که بعد از بازداشت در سال 1388 از کشور خارج و حالا در کشور آلمان پناهده می باشد.

سوابق در ایران

او مدیرمسئولی سایت های شهاب نیوز و آفتاب نیوز و همکاری با نشریاتی چون پیام آزادی ، آفتاب یزد ، حیات نو ، صدای عدالت ، ملت و روزنامه های ایران و همشهری را در سوابق حرفه ای خود دارد و مدتی هم مسئول مرکز مطالعات رسانه بوده است.

دستگیری و مهاجرت

او به دلیل فعالیت های سیاسی بر ضد انقلاب اسلامی بازداشت و پیش از تایید حکم نهایی در دادگاه تجدید نظر از کشور خارج شد و هم اکنون در کشور آلمان به فعالیت های مطبوعاتی خود ادامه می دهد.

ورود به شبکه های ماهواره ای

مهدی مهدوی آزاد حالا به عنوان کارشناس سیاسی در شبکه های ضد انقلاب بی بی سی فارسی و ایران اینترنشنال مشغول به کار است.

عکس های اینستاگرام مهدی مهدوی آزاد

عکس های اینستاگرام مهدی مهدوی آزاد

وضعیت ازدواج و همسر مهدی مهدوی آزاد

از وضعیت ازدواج و همسر مهدی مهدوی آزاد اطلاعات دقیقی در دست نیست.

مهدی مهدوی آزاد سالهاست ازدواج کرده و متاهل می باشد اما می گوید همسرش هلندی نیست و دو پسر هم ندارد.

مهدی مهدوی آزاد و فریبا شیرازی

مهدی مهدوی آزاد و فریبا شیرازی

مصاحبه با شیرین نجفی

پس از بازداشت روح الله زم توسط سپاه پاسداران ، مهدی مهدوی آزاد کارشناس شبکه سعودی ایران اینترنشنال برای اینکه مطمئن شود شیرین نجفی نفر دوم آمدنیوز بازداشت نشده است ، به وی گفت : لطفا دوربین را بچرخانید تا آن سوی اتاق را ببینیم. شیرین نجفی در پاسخ به وی اظهار کرد : من جایی میهمان هستم و نمی توانم این کار را انجام دهم.

اهداف شبکه ایران اینترنشنال

ایران اینترنشنال (Iran International) یک شبکه تلویزیون ماهواره ای ، کانال رادیویی و وب سایت خبری به زبان فارسی مستقر در لندن است که بر پخش اخبار و برنامه های سیاسی و اجتماعی مربوط به ایران تمرکز دارد.

شبکه های ماهواره ای همچون ایران اینترنشنال سعی در انتشار اخبار و سیاه نمایی از وضعیت موجود ایران و تشویش افکار عمومی بر ضد انقلاب و جمهوری اسلامی دارند.

مهدی مهدوی آزاد در شبکه ایران اینترنشنال

مهدی مهدوی آزاد در شبکه ایران اینترنشنال

برنامه های شبکه ایران اینتر نشنال

برنامه های امروز ، تیتر اول با نیوشا صارمی ، و چشم انداز از جمله برنامه های خبری-تحلیلی و آخر هفته با صادق صبا و هت تریک با مزدک میرزایی به ترتیب از جمله برنامه های فرهنگی-هنری و ورزشی آن هستند.

تامین بودجه

نحوه تأمین بودجه شبکه ، شفاف نیست. به نوشته روزنامه های گاردین و وال استریت جورنال ، ایران اینترنشنال به صورت غیرمستقیم از سوی دربار عربستان سعودی تأمین مالی می شود. اما خود شبکه این ادعاها را تکذیب کرده و مدعی داشتن مالک خصوصی ، استقلال تحریریه و عملکرد حرفه ای بر مبنای اصول و اخلاق روزنامه نگاری است.


منابع : نم نمک | مهدی مهدوی آزاد اینستاگرام/ مهدی مهدوی آزاد فیسبوک/ صفحه شخصی مهدی مهدوی آزاد/مهدی مهدوی آزاد ویکی پدیا/ مهدی مهدوی آزاد تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(45 رای)
57.4%

نظر دادن