ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در ادامه با بیوگرافی کامل مهدی نصیری به همراه عکس های خانوادگی و شخصی مهدی نصیری و مهدی نصیری وزارت اطلاعات و افکار مهدی نصیری و نامه مهدی نصیری به خامنه ای و سرگذشت یک تغییر مهدی نصیری و پدر مهدی نصیری و مهدی نصیری مهسا امینی و مهدی نصیری کیهان اینستاگرام و مهدی نصیری خامنه ای با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه مهدی نصیری و همسرش(Mahdi Nasiri)

  • نام اصلی : مهدی نصیری
  • متولد : 1342 دامغان
  • پیشه : نویسنده و روزنامه نگار
  • آثار : کتاب عصر حیرت ، کتاب اسلام و تجدد

بیوگرافی کامل مهدی نصیری

مهدی نصیری متولد 1342 در دامغان ، روزنامه نگار و نویسنده اهل ایران است.بیوگرافی مهدی نصیری روزنامه نگار و همسرش + فرزندانبیوگرافی مهدی نصیری روزنامه نگار و همسرش + فرزندان

مهدی نصیری - Mahdi Nasiri

مهدی نصیری - Mahdi Nasiri

وی پیش تر سردبیر و مدیر مسئول هفته نامه صبح و روزنامه کیهان بود.

خانواده و اصالت

مهدی نصیری در سال 1342 در شهرستان دامغان متولد شد.

مهدی نصیری

تحصیلات

وی تحصیل دروس حوزوی را از سال 1354 در حوزه علمیه دامغان نزد پدر (که خود تحصیل کرده حوزه علمیه نجف بود و به مقام اجتهاد رسیده بود) ، و دیگر عالمان آن حوزه آغاز کرد. در سال 1358 برای ادامه تحصیل عازم حوزه علمیه قم شد و تا سال 1366 دروس سطح حوزه را ادامه داد و هم زمان در مدرسه علمیه رسالت به تدریس دروس ادبیات و منطق پرداخت.

وضعیت ازدواج و همسر مهدی نصیری

از وضعیت ازدواج و همسر مهدی نصیری اطلاعات دقیقی در دست نیست.

ورود به کیهان

در سال 1365 همکاری با موسسه مطبوعاتی کیهان را در قم آغاز و یک سال بعد برای ادامه همکاری به تهران رفت و به عنوان دبیر سرویس مقالات روزنامه کیهان کار مطبوعاتی را ادامه داد و مقالات متعددی در زمینه مسائل سیاسی و فرهنگی روز نوشت.

مهدی نصیری

از سردبیری تا مدیرمسئول روزنامه کیهان

در سال 1367 از سوی سید محمد اصغری سرپرست وقت موسسه کیهان و موافقت سید محمد خاتمی نماینده وقت سید روح الله خمینی در موسسه کیهان ، سردبیری روزنامه کیهان به وی محول شد و در سال 1370 با دستور آیت الله خامنه ای به عنوان مدیر مسئول روزنامه کیهان منصوب گردید و تا سال 1374 در این سمت فعالیت نمود.

مهدی نصیری و رهبری

در همین سال ها با آغاز درس خارج فقه آیت الله خامنه ای به مدت دو سال در این درس شرکت کرد.

قطع همکاری با کیهان

در نیمه سال 1374 به همکاری با موسسه کیهان پایان داد و در اسفند همان سال نشریه سیاسی فرهنگی صبح را منتشر نمود. حیات این نشریه تا سال 1378 ادامه یافت. نصیری در این سال به قم برگشت و درس خارج اصول و فقه را ادامه داد.

مهدی نصیری

معاونت سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

وی در سال 1380 به معاونت سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور منصوب و تا سال 1384 در این سمت فعالیت کرد. در سال 1384 به عنوان معاونت فرهنگی دفتر نمایندگی رهبر ایران در کشور امارات به این کشور رفت و سال 1388 با پایان ماموریت به کشور مراجعت کرد.

انتشار ماهنامه

مهدی نصیری همچنین انتشار ماهنامه سیاحت غرب برای مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما در قم را در کارنامه مطبوعاتی خود دارد. مدیریت مسئول انتشارات کتاب صبح که عمدتاً به انتشار آثاری در زمینه غرب شناسی می پردازد نیز با مهدی نصیری است. صاحب امتیازی و مدیریت مسئول فصلنامه سمات تازه ترین فعالیت مطبوعاتی وی است.

نصیری علاوه بر نگارش مقاله و گفتگوی مطبوعاتی ، چهار کتاب با عنوانهای «اسلام و تجدد» ، «فلسفه از منظر قران و عترت» ، «جایگاه اجتماعی زن از منظر اسلام» و «آوینی و مدرنیته» تألیف و منتشر کرده است.

عکس های اینستاگرام مهدی نصیری

عکس های اینستاگرام مهدی نصیری


منابع : نم نمک | مهدی نصیری اینستاگرام/ مهدی نصیری فیسبوک/lind kwdvd /صفحه شخصی مهدی نصیری/مهدی نصیری ویکی پدیا/ مهدی نصیری تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن