ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل مینا دریس خواننده زن اهوازی به همراه عکس های خانوادگی و معرفی آثار مینا دریس با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه مینا دریس و همسرش(Mina Dris)

  • نام اصلی : مینا دریس
  • متولد : 1362 آبادان
  • زمینه فعالیت : آواز
  • پیشه : خواننده موسیقی فولک و تلفیقی
  • مدرک تحصیلی : لیسانس متالورژی
  • همسر : کیارش

بیوگرافی کامل مینا دریس

مینا دریس متولد 1362 در آبادان و خواننده موسیقی فولک و تلفیقی است.بیوگرافی مینا دریس خواننده زن اهوازی و همسرش + زندگینامهبیوگرافی مینا دریس خواننده زن اهوازی و همسرش + زندگینامه

مینا دریس خواننده

مینا دریس خواننده اهوازی

اولین تجربه اش خواندن در گروه سرود مدرسه و تواشیح بود اما سال هاست که یک خواننده حرفه ای در گروه های مختلف است و بازی و آواز در تئاتر «یک دقیقه و 13 ثانیه» به کارگردانی شهرام گیل آبادی را هم که در خانه هنرمندان اجرا شد در کارهایش دارد.

کنسرت مینا دریس خواننده

مینا دریس در یکی از اجراهایش

صدای لالایی مادر

اگر برای چند روز فقط صداهایی که مجوز پخش دارند از همه جا پخش شود ، ما فقط صدای پدر خانواده را می شنویم درحالی که اولین صدایی که هر کودک می شنود صدای لالایی مادر است.

مینا دریس و خواهرش لیلا دریس و آناهیتا همتی

مینا دریس و خواهرش لیلا دریس و آناهیتا همتی

کشف صدا از 5 سالگی

5 سالم بود که سرود می خواندم. البته در خانواده ما همه خوش صدا هستند و من خیلی متوجه صدای خودم نبودم. اولین بار مینا وقتی به مدرسه رفت و در مسابقات سرود و تواشیح شرکت کرد به صدای خودش پی برد و مقام اول تهران را کسب کرد.

صدای فوق العاده مینا دریس خواننده

صدای فوق العاده مینا دریس

آغاز راه حرفه ای از دانشگاه

سال ها گذشت تا دوران دانشجویی از راه رسید تا استعداد موسیقی اش در یک کلاس موسیقی شناخته شد : آن موقع دانشجوی مهندسی مواد گرایش سرامیک بودم و یک روز با دوستم به آموزشگاه موسیقی رفتیم تا ساز یاد بگیرد.

من هم دوست داشتم ویولن بزنم اما وقتی محمدرضا پویافر شروع به نواختن کرد و من هم زمزمه کردم ، او گفت من اگر جای تو بودم دنبال آواز می رفتم. همین جمله موتور مینا را روشن کرد و دنبال کلاس های آواز افتاد.

مینا دریس و کیهان کلهر و محمد بحرانی

مینا دریس و کیهان کلهر و محمد بحرانی

هر دو هفته یک بار از یزد با هزار بدبختی و بی پولی به تهران آمد تا در کلاس های هنگامه اخوان شرکت کند اما آشنایی با فرهنگ شریف هدف جدیدی به او داد : استاد وقتی صدای مرا شنید گفت من جای تو بودم عربی می خواندم چون کمتر کسی به این موسیقی پرداخته و این می تواند اتفاق خوبی باشد. آدم وقتی به رگ و ریشه اش فکر می کند یک وظیفه ای روی دوشش احساس می کند. من هم حس کردم باید صدای دختران خوزستان باشم.

مینا دریس و سیما تیرانداز

مینا دریس و سیما تیرانداز

ادامه راه پس از ازدواج

مینا بعد از ازدواج هم دست از هدفش نکشید و همسرش کیارش پا به پای او شد : وقتی جامعه تو را محدود می کند یا باید در مسیر علاقه ات حرکت کنی و لجاجت بکنی که این تو را می شکند و آسیب می بینی یا باید منعطف باشی و شرایط را بپذیری و با امکانات موجود حرکت کنی و وقتی این کار را می کنی درها به رویت باز می شود.

مینا دریس و آناهیتا همتی

مینا دریس و آناهیتا همتی

مینا 4 ترم هم در کنسرواتوار موسیقی تهران درس خواند و آنجا با گروه های جدید آشنا شد و تجربه های جدیدی در مقام همخوان و آواخوان کسب کرد. او حالا لیست بلند بالایی از گروه هایی دارد که با آنها همکاری می کند.

مینا دریس و لادن مستوفی

مینا دریس و لادن مستوفی

دل پری دارم

دل ما پرتر از این حرف هاست اما حرف ها را می خوریم. من تقریبا از 7 سالگی دارم کار می کنم و خیلی ها خوش صداتر و قوی تر از من بوده اند اما این کار را رها کرده اند. وقتی هیچ درآمد درستی نباشد تنها عشق به ادامه کار و امید و رویاهایت باعث می شود که بمانی و بجنگی.

مینا دریس و پانته آ بهرام

مینا دریس و پانته آ بهرام

وضعیت ازدواج و همسر مینا دریس

او ازدواج کرده و متاهل است نام همسر وی کیارش متولد 1359 است.

وضعیت ازدواج و همسر مینا دریس

مینا دریس و مهدی عباسی

عکسهای شخصی مینا دریس

عکسهای شخصی مینا دریس

مینا دریس - Mina Dris

مینا دریس - Mina Dris


منابع : نم نمک | مینا دریس اینستاگرام/ مینا دریس فیسبوک/ صفحه شخصی مینا دریس/مینا دریس ویکی پدیا/ مینا دریس تلگرام/ldkh nvds

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(23 رای)
79.2%

نظر دادن