ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل هولیا افشار بازیگر و خواننده به همراه عکس های خانوادگی و شخصی هولیا آوشار و هولیا افشار جوانی و قد و وزن هولیا افشار و ازدواج ابراهیم تاتلیس با هولیا افشار و هولیا افشار چند بار ازدواج کرده و ثروت هولیا افشار و قد هولیا افشار و فرزندان هولیا افشار با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه هولیا افشار و همسرش(Hülya Avşar)

  • نام اصلی : حولیا آوشار
  • متولد : 10 اکتبر 1963 ترکیه
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : بازیگر ، خواننده و مدل
  • مدرک تحصیلی : دیپلم
  • سالهای فعالیت :
  • قد هولیا افشار : 163 سانتیمتر
  • همسرها : محمت تکیرلی(جدا شده) و کایا چیلینگیروغلو(جدا شده)
  • فرزندان : زهرا

بیوگرافی کامل هولیا افشار

حولیا افشار متولد 10 اکتبر 1963 در ترکیه ، بازیگر ، خواننده فولکلور و پاپ ، بازرگان ، مقاله نویس ، طراح مد ، سردبیر مجله ، بازیکن تنیس اهل ترکیه و دارنده عنوان ملکه زیبایی ترکیه می باشد.بیوگرافی هولیا افشار و همسرش(اول و دوم) + فرزندانبیوگرافی هولیا افشار و همسرش(اول و دوم) + فرزندان

هولیا افشار - Hülya Avşar

هولیا افشار - Hülya Avşar

هولیا افشار روز 18 مهر 1342 در شهر ادرمیت استان بالیکسیر به دنیا آمد و تحصیلکرده دبیرستان Lisesi آنکارا می باشد ، آوشار یکی از نزدیکترین و صمیمی ترین دوست ابراهیم تاتلیسس نیز هست و طرفداران زیادی دارد.

خانواده

نام اصلی اش در شناسنامه مالاکان است و مادرش اِمرال خانم از ترک های آناتولی و پدرش جلال آوشار از اهالی شرق ترکیه (استان اردهان) و کردتبار است.

هولیا افشار بازیگر و خواننده ترک

هولیا افشار بازیگر و خواننده ترک

از ورزش تا ملکه زیبایی

سال 1981 در 19 سالگی بصورت حرفه ای شناگر بود تا اینکه به استانبول مهاجرت کرد و آنجا در مسابقات زیبایی روزنامه مدلینگ (Bulvar) مقام اول را آورد.

با این حال بعدا تاج از وی پس گرفته شد چرا که او بخاطر ازدواج قبلی صلاحیت شرکت در این مسابقه مخصوص دوشیزگان را نداشته است.

عکس جوانی هولیا افشار

عکس جوانی هولیا افشار

اولین بازی

با اینکه تاج ملکه زیبایی از او پس گرفته شد اما بخاطر جذابیت چهره یکسال بعد در سال 1983 وقتی 20 ساله بود با فیلم حرام وارد عرصه بازیگری شد.

در سال های بعد در بیش از 70 فیلم بازی کرد و سال 1993 در هجدهمین جشنواره بین المللی فیلم مسکو نیز جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد.

عکس های شخصی هولیا افشار

عکس های شخصی هولیا افشار

همخوانی با ابراهیم تاتلیس

هولیا سال 1985 در فیلم Mavi mavi در نقش معشوقه ابراهیم تاتلیس با او همبازی شد که در این فیلم آهنگ معروف ماوی ماوی را نیز با وی همخوانی کرد.

این دو بعدا بعنوان زوج هنری عاشق و معشوق در فیلم های بسیاری کنار هم درخشیدند.

هولیا افشار و ابراهیم تاتلیس

هولیا افشار و ابراهیم تاتلیس

شروع خوانندگی

هولیا پس از آهنگ ماوی ماوی و تشویق تاتلیس کنار بازیگر وارد عرصه موسیقی شد و در سال 1989 زمانی که 26 سال داشت اولین آلبوم خود را عرضه کرد.

او خیلی زود در این صنعت هم درخشید و توانست سال 2000 جایزه بهترین خواننده زن را از جشنواره تلویزیونی کرال بدست آورد.

هولیا افشار خواننده ترکیه

هولیا افشار خواننده ترکیه

تنیس باز حرفه ای

ابراهیم تاتلیس می گوید هنوز هم هر جایی هولیا را ببینم بدنم به لرزه در می آید ، هیجانی می شوم و تپش قلبم چندین برابر می شود.

می خواهم برای شما یک رازی بازگو کنم :

تنیس را من به هولیا آموختم ، اولین باری که راکت را در دست می گرفت بسیار دیدنی بود (باخنده) چه کسی می دانست که او یکی از حرفه ای ترین ها می شود.

هولیا افشار و ابراهیم تاتلیس

هولیا افشار و ابراهیم تاتلیس

از قهرمانی تا مجله

هولیا سال 2001 موفق شد در مسابقات تنیس TED عنوان قهرمانی را بدست آورد سپس بعنوان سردبیر و نویسنده مدیریت ماهنامه Hulya را بدست گرفت.

عکس های هولیا افشار

عکس های هولیا افشار

وضعیت ازدواج و همسر هولیا افشار

ازدواج اول

هولیا افشار در سال 1979 وقتی 16 ساله بود با محمت تکیرلی دانشجوی رشته مهندسی ازدواج کرد اما این زندگی سال 1981 به جایی ختم شد.

هولیا افشار و همسر اولش

هولیا افشار و همسر اولش

ازدواج دوم و دخترش

خانم افشار برای دومین بار سال 1997 وقتی 34 ساله بود با یک فوتبالیست مشهور بنام کایا چیلینگیروغلو ازدواج کرد که ثمره آن یک دختر بنام زهرا در سال 1998 بود.

هولیا افشار چند بار ازدواج کرده

هولیا افشار چند بار ازدواج کرده

این زندگی اما دوام چندانی نداشت و بعد از 8 سال در سال 2007 به جدایی ختم شد.

هولیا افشار و همسر دومش

هولیا افشار و همسر دومش

داوری مسابقات

ایشان مدتی داورد مسابقات استعداد یابی آواز The Voice بود و از سال 2009 به مدت 8 سال در گات تلنت ترکیه نیز بعنوان داورد حضور داشت.

عکس های اینستاگرامی هولیا افشار

عکس های اینستاگرامی هولیا افشار

واکنش جنجالی به اعتراضات ترکیه

خانم حولیا افشار در جریان اعتراضات سال 2013 در ترکیه شخصا به دیدار رجب طیب اردوغان رفت و از او خواست معترضان را از خیابان ها جمع کند او به رسانه ها گفت حضور معترضان در میدان تقسیم استانبول مانع کسب و کار اوست.

هولیا افشار و دخترش زهرا

هولیا افشار و دخترش زهرا

درس از اشتباهات

من با اشتباهاتم هولیا افشار شدم ، اگر خطایم قبلا تکرار نشده ، برای من اشتباهی نیست ، بنابراین از اشتباهاتم درس می گیرم که آنها را تکرار نکنم.

با این حال اشتباهات باعث شدند من تلاش بیشتری کنم تا سریعتر یاد بگیرم و به موفقیت برسم.

زندگی شخصی هولیا افشار

زندگی شخصی هولیا افشار

به همه چیز رسیدم

من الان در دوره لذت بردن از زندگی ام هستم ، فکر می کنم یکی از بندگان خوش شانس خدا هستم زیرا آنچه را که باید در زندگی بدست می آوردم ، آوردم.

زندگی شخصی هولیا افشار

زندگی شخصی هولیا افشار

خرید جزیره

هولیا افشار در سال 2020 جزیره کوچکی بنام چیچک را در منطقه آیوالیک ترکیه به مبلغ 55 میلیون لیر خریداری کرد.

او تصمیم دارد در این جزیره یک خانه بزرگ ، زمین تنیس و فضاهای مختلف ورزشی تاسیس کند که معماری آن دست دخترش زهرا خواهد بود.

عکس های اینستاگرام هولیا افشار

عکس های اینستاگرام هولیا افشار


منابع : نم نمک | هولیا افشار اینستاگرام/ هولیا افشار فیسبوک/ /صفحه شخصی هولیا افشار/هولیا افشار ویکی پدیا/ هولیا افشار تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
100%

نظر دادن