ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل پانته آ مدیری مجری و گوینده شبکه ماهواره ای ضد انقلاب منوتو و ایران اینترنشنال به همراه عکس های خانوادگی و شخصی پانته آ مدیری با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه پانته آ مدیری و همسرش(Pantea Modiri)

  • نام اصلی : نیلوفر مدیری
  • متولد : اردیبهشت 1350 کرمانشاه
  • زمینه فعالیت : گویندگی و اجرا
  • پیشه : مجری و گوینده
  • مدرک تحصیلی : لیسانس حقوق
  • سالهای فعالیت : 1383 تاکنون
  • قد : 163 سانتیمتر
  • فرزندان : جانان

بیوگرافی کامل پانته آ مدیری

پانته آ مدیری متولد اردیبهشت 1350 در کرمانشاه مجری و گوینده ایرانی شبکه ضد انقلاب منوتو و ایران اینترنشنال است.بیوگرافی پانته آ مدیری مجری و همسر و فرزندشبیوگرافی پانته آ مدیری مجری و همسر و فرزندش

پانته آ مدیری - Pantea Modiri

پانته آ مدیری - Pantea Modiri

فارغ التحصیل لیسانس حقوق از دانشکده حقوق بریتانیا است.

خانواده

پدرش کارمند ساده ثبت احوال کرمانشاه و مخبر ساواک بود و مادرش تا یک سال بعد از تولد پانته آ (نیلوفر) در یکی از مدارس کرمانشاه مشغول تدریس بود. وی دارای دو برادر با نام های اردشیر و کوروش است که برادر بزرگترش کوروش ، در سال 1987 بر اثر مصرف بیش از اندازه مشروبات الکلی در بریتانیا در گذشت.

برادر دیگر وی با نام کوروش اکنون دارای یک کافی شاپ در هامبورگ آلمان است و رابطه خوبی با خواهرش دارد.برادر پانته آ در یکی از برنامه های به زندگی من خوش آمدید به صورت ناشناس در شبکه من و تو با قدی بلند و ادبیاتی شیوا ظاهر شد و از موفقیت های تجاری خود سخن گفت.

پدر پانته آ سال ها پیش بر اثر سکته قلبی درگذشت.

پانته آ مدیری و پدرش

پانته آ مدیری و پدرش

دوران کودکی و انقلاب

او تحصیلات مقدماتی خود را در مدرسه پهلوی سپری کرد و پس از انقلاب به همراه خانواده اش به ترکیه فرار کنند.

رادیو زمانه

پانته آ در حین تحصیل با گروه های مختلف سیاسی و فرهنگی همکاری می کرد. وی به همچنین به دلیل آشنایی کامل با زبان انگلیسی و هلندی به یکی از مسئولین رادیو زمانه معرفی شد و به عنوان یکی از گویندگان رادیو زمانه در آمستردام هلند کار خود را آغاز کرد.

مهاجرت

مهاجرت این خانواده از طریق ترکیه آغاز شد و پس از سه سال زندگی موقت در ترکیه به سوئد ختم شد.

عکس های اینستاگرام پانته آ مدیری

عکس های اینستاگرام پانته آ مدیری

شروع فعالیت

پانته آ چند سال پس از تحصیلات خود در قسمت انتشارات خاورمیانه یک ژورنال بریتانیایی مشغول ترجمه شد.

وی پس از پیشنهاد یکی از دوستان هنری اش کلاس های مقدماتی فن بیان را گذراند و به عنوان دوبلور و تهیه کننده سایه ، در شبکه بی بی سی مشغول کار پاره وقت شد و سپس راهی منوتو شد.

شبکه من و تو

پانته آ به همراه رها اعتمادی به سرعت شروع به جذب افراد مختلفی کردند و با ارائه طرح هایی همچون آکادمی موسیقی گوگوش و استفاده از این هنرمند شبکه را در زمانی کوتاه به موفقیت رساندند.اولین اجرای حرفه ای وی به عنوان مجری در برنامه تونل زمان بود و پس از آن به عنوان گوینده در اتاق خبر مشغول فعالیت شد.

پانته آ مدیری در اتاق خبر منوتو

پانته آ مدیری در اتاق خبر منوتو

وضعیت ازدواج و همسر پانته آ مدیری

از وضعیت ازدواج و همسر پانته آ مدیری اطلاعات دقیقی در دست نیست از فردی به نام امین به عنوان همسر پانته آ نام برده می شود از طرفی گفنه می شود او هرگز ازدواج نکرده است.

عکس خانوادگی پانته آ مدیری و پسرش جانان

عکس خانوادگی پانته آ مدیری و پسرش جانان

فرزندش جانان

پانته آ مدیری رابطه عاطفی با هیچ مردی نداشته و هیچ وقت ازدواج نکرده است اما باید گفت که وی تقریبا سه سال پیش با دریافت اسپرم از انجمن اهدا کنندگان اسپرم بریتانیا و تخمک فریز شده خود ، صاحب یک فرزند به نام جانان شد .اگر چه هویت دهنده اسپرم هرگز مشخص نمیشود اما با کمک چهره شناسی می توان گفت که پدر فرزند وی یک اروپایی است .

پانته آ مدیری و همسر و فرزنش

زندگی شخصی پانته آ مدیری

نسبت با مهران مدیری و داریوش اقبالی

شایعاتی مبنی بر اینکه پانته آ دختر مهران مدیری و داریوش اقبالی است در فضای مجازی منتشر شده که هیچکدام صحت ندارد.

پانته آ مدیری دختر مهران مدیری و داریوش خواننده

نسبت فامیلی پانته آ مدیری با مهران مدیری و داریوش خواننده

علت جدایی از من و تو

وی طی دادگاهی در بیستم جولای محکوم به پرداخت هزار و دویست پوند گردید.همچنین مجبور به پرداخت غرامت هزار و صد پوندی و مبلغ نهصد و نود پوند بابت هزینه اتهاماش در دادگاه شد. «پانته آ مدیری» پس از مشکلی که برای او بوجود آمد ، از شبکه «من و تو» خارج و به شبکه ماهواره ای «ایران اینترنشنال» پیوست.

پانته آ مدیری و پسرش جانان

پانته آ مدیری و پسرش جانان

اهداف شبکه منوتو

من و تو (Manoto) یک شبکه تلویزیونی ماهواره ای فارسی زبان بود ، با تمرکز بر برنامه های علمی ، سرگرمی و سیاسی که مرکز آن در لندن قرار داشت.

شبکه های ماهواره ای همچون من و تو سعی در انتشار اخبار و سیاه نمایی از وضعیت موجود ایران و تشویش افکار عمومی بر ضد انقلاب و جمهوری اسلامی دارند.

پانته آ مدیری و پوریا زراعتی

پانته آ مدیری و پوریا زراعتی

تامین بودجه منوتو

حامیان مالی این شبکه افراد نامشخصی بودند که هرگز نام آن ها فاش نشد؛ حامی مالی این شبکه ماهواره ای دولت انگلستان بود که همواره بر ضد ایران و ایرانی فعالیت می کند.

شرکت مادر این شبکه ، شبکه تلویزیونی مرجان نام داشت که متعلق به کیوان عباسی و مرجان عباسی بود.

برنامه های شبکه من و تو

این شبکه ضد دین ماهواره ای برنامه های گوناگون به زبان فارسی مانند مستندهای علمی ، تاریخی ، حیات وحش ، مجموعه های تلویزیونی ، برنامه های ورزشی ، مسائل زنان و اخبار و تحلیل سیاسی اجتماعی داشت.

از برنامه های اصلی این شبکه می توان به بفرمایید شام (با صدای امید خلیلی) ، استیج (با اجرای رها اعتمادی) ، اتاق خبر (به سردبیری پوریا زراعتی) ، چرا که نه (با اجرای ندا جناب) من و تو پلاس (با اجرا سحر ساغرچی و شاهو فلاحی) ، جای شعر خالی و سریال سایه های آبی اشاره کرد.

پانته آ مدیری مجری تونل زمان

پانته آ مدیری مجری تونل زمان


منابع : نم نمک | پانته آ مدیری اینستاگرام/ پانته آ مدیری فیسبوک/\hkji H lndvd/ صفحه شخصی پانته آ مدیری/پانته آ مدیری ویکی پدیا/ پانته آ مدیری تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(37 رای)
69.8%

نظر دادن