ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با زندگینامه پیمان ابدی بازیگر و بدلکار فقید کشور به همراه عکس های خانوادگی و عکسهای همسرش ساناز نوروززاده و فیلمشناسی و لحظه مرگ پیمان ابدی بدون سانسور و علت مرگ پیمان ابدی و پیمان ابدی در کبری 11 و پیمان ابدی لحظه مرگ و فیلم تشییع جنازه پیمان ابدی و چشم های نامحسوس پیمان ابدی و فیلم درگذشت پیمان ابدی و پرش با موتور پیمان ابدی با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه پیمان ابدی و همسرش (Peyman Abadi)

  • نام اصلی : پیمان جلالی ابدی
  • متولد : 20 شهریور 1351 تهران ، محله یوسف آباد
  • مرگ : 16 اردیبهشت 1388 تهران 
  • محل حادثه و مرگ : 6 کیلومتری جاده کن
  • زمینه فعالیت : بدل کار سینما و تلویزیون
  • مدفن : قطعه هنرمندان بهشت زهرا
  • همسر : ساناز نوروز زاده
  • قد : 174 سانتیمتر

بیوگرافی کامل پیمان ابدی

پیمان جلالی ابدی متولد 20 شهریور 1351 در تهران بدل کار نامدار ایرانی بود.بیوگرافی پیمان ابدی و همسرش ساناز نوروززاده + فرزندانبیوگرافی پیمان ابدی و همسرش ساناز نوروززاده + فرزندان

پیمان ابدی - Peyman Abadi

پیمان ابدی - Peyman Abadi

پیمان ابدی فارغ التحصیل رشته روانشناسی ورزش از دانشگاه آلمان بود.

زندگی

پیمان جلالی ابدی بچه محله یوسف آباد تهران است. او در 6 سالگی به ورزش اسکی پرداخت و در 12 سالگی برای ادامه تحصیل به آلمان و شهر کلن سفر کرد. پیمان ابدی طراح و کارگردان صحنه های اکشن بود. وی همچنین به چهار زبان انگلیسی ، آلمانی ، اسپانیایی و ایتالیایی تسلط داشت.

پیمان ابدی

خانواده و اصالت

پیمان ابدی در محله «یوسف آباد» تهران بعنوان فرزند اول به دنیا آمد.

یک خواهر بنام «شبنم ابدی» دارد و در سال 1361 وقتی 10 ساله بود برادر 4 ساله اش به نام «پژمان ابدی» را بخاطر نارسایی قلبی از دست داد.

پیمان ابدی

از شیرجه تا بدلکاری

رشته تخصصی ورزشی او شیرجه (Diving) بود. او در مسابقات قهرمانی جهان ، قهرمانی اروپا و قهرمانی آلمان ، رویهم رفته 37 مدال کسب نمود و به خاطر شیرجه بی همتایش در فرانکفورت ، موفق به ثبت نام خود در رکوردهای گینس گردید. او عضو تیم Action concept (یکی از 4 تیم برتر اکشن جهان) بود و با طراحی و اجرای صحنه های اکشن در پروژه های پُرآوازه ای مانند هشدار برای کبرا 11، پلیس های موتورسوار ، 100 درجه ، دلقک ، و فرشتگان وحشی ، مهارت های علمی و فنی خود را به نمایش گذاشت.

پیمان ابدی

در کودکی ترسو بودم!

در کودکی هیچ وقت تصور نمی کردم که روزی بدلکار شوم ، چون بسیار ترسو بودم ، تا 10 سالگی از آب استخر هم می ترسیدم.

زمانی که خواهرم نزدیک بود در دریا غرق شود و مادرم برای نجاتش رفت و بیهوش شد من یک دفعه یک شجاعت پیدا کردم و رفتم خواهرم را از آب در آوردم و همان زمان ترسم ریخت.

پیمان ابدی

وضعیت ازدواج و همسر پیمان ابدی

پیمان ابدی در 20 آذر 1386 وقتی 35 ساله بود با خانم «ساناز نوروززاده» عقد کرد و در 5 مرداد 1387 جشن عروسی این دو با حضور خانواده و بستگان برگزار شد.

پیمان ابدی و همسرش ساناز نوروززاده

پیمان ابدی و همسرش ساناز نوروززاده

خانم نوروززاده اغلب بعنوان فیلمبردار پشت صحنه های اکشن همسرش کنار وی حضور داشت و بعدها هم در چند سریال بازیگری را تجربه کرد.

ساناز نوروززاده همسر پیمان ابدی

ساناز نوروززاده همسر پیمان ابدی

مهاجرت به آلمان

پیمان از 6 سالگی ورزش را با «اسکی» شروع کرد تا اینکه سال 1363 وقتی 12 ساله بود برای ادامه تحصیل به شهر کلن در «آلمان» پیش خاله اش رفت.

بعد از آن خواهرش و مادرش نیز به او در آلمان پیوستند و پیمان در آنجا به جز زبان فارسی به انگلیسی ، آلمانی ، اسپانیایی و ایتالیایی هم مسلط شد.

پیمان ابدی

ساناز نوروززاده همسر پیمان ابدی

بازگشت به ایران

سال 1385 پیمان 34 ساله برای همکاری با یک گروه جدید اکشن پردازی به ایران دعوت شد اما با دیدن ضعف صنعت بدلکاری در ایران تصمیم گرفت ماندگار شود.

او آموزشگاه بدلکاری را در تهران تاسیس کرد سپس برای اولین بار «بانجی جامپینگ» را با هزینه خود خریداری و به ایران آورد و در توچال راه انداخت.

پیمان ابدی

درگذشت

او سرانجام در عصر روز چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 در حین اجرای یک صحنه اکشن ، در تله فیلم چشم های نامحسوس به کارگردانی محسن موسویان جان خود را از دست داد. پیکر او در قطعه هنرمندان بهشت زهرا تهران به خاک سپرده شده است.

این بدلکار روز گذشته حین انجام عملیات بدلکاری در تله فیلم «چشم های نامحسوس» در شش کیلومتری جاده کن درگذشت.

وی مشغول اجرای حرکات نمایشی در یک اتوبوس ، بود که اتوبوس پس از واژگونی منفجر شده و پیمان ابدی جان باخت.

عکس سنگ قبر پیمان ابدی

عکس سنگ قبر پیمان ابدی

چگونگی حادثه

مسعود حقی مدیر فیلمبرداری فیلم تلویزیونی "چشمان نامحسوس" درباره چگونگی وقوع حادثه و فوت پیمان ابدی در صحنه ای از فیلم گفت : خبرهایی در رسانه های مختلف درباره نحوه فوت پیمان ابدی درج شده بود که صحت نداشت. لحظاتی قبل از حادثه در کنار پیمان ایستاده بودم و گفتم این کار خطرناک است. پیمان گفت قصد دارد در سینمای اکشن ایران بدعت گذاری کند. او از عظیم موسوی سرپرست جلوه های ویژه فیلم خواست انتهای اتوبوسی را که قرار بود منفجر شود پر از بنزین کنند.

فیلم لحظه مرگ پیمان ابدی

وی ادامه داد : پیمان قصد نداشت اتوبوس را به انتهای دره فرستاده و با چاشنی گذاری آن را منفجر کند. از این رو از بچه ها خواست کوکتل مولوتوف در اختیارش بگذارند. سیدمحسن موسویان کارگردان فیلم نیز به او گفت اگر این کار خطرناک است انجامش ندهد ولی پیمان با اطمینان شروع به کار کرد. او در همه کارهایش بسیار دقیق بود. روز قبل از حادثه صحنه ای خیلی سخت تر را به خوبی انجام داده بود.

حقی درباره لحظه وقوع حادثه توضیح داد : کوکتل مولوتوف در کنار فرمان اتوبوس بود که لحظه ای به زیر افتاد ، دیدم پیمان خم شد تا آن را بردارد. برای یک لحظه دیدم او تمرکز لازم را ندارد و بعد از لحظاتی در ماشین را باز کرد و دیدم بیرون پرید ، اما چرخ اتوبوس به روی یک تکه سنگ رفت و از حرکت ایستاد و تنها یک لحظه شنیدیم که پیمان کمک خواست. باور کنید ما همه سعی کردیم اتوبوس را حرکت دهیم ولی نشد. حتی جرثقیل هم نتوانست کمکی بکند. پیمان در صحنه و چیزی که به آن اعتقاد داشت مردانه رفت زیرا می خواست بدعتی در سینمای اکشن ایران به جای گذارد.

پیمان ابدی

پیمان ابدی

پیمان ابدی

پیمان ابدی

پیمان ابدی


فیلم های پیمان ابدی
  • مجنون لیلی
  • بختک
  • قرنطینه
  • ریسمان باز (1386)
  • مخمصه (1386)
  • کلانتری غیرانتفاعی (1387)
  • سایه وحشت (1387)
  • صندلی خالی (1387)
  • پستچی سه بار در نمی زند (1387)
  • باغ قرمز (1388)
  • چشمهای نامحسوس (1388)

پیمان ابدی

مجموعه های تلویزیونی پیمان ابدی

پیمان ابدی


منابع : پیمان ابدی اینستاگرام/ پیمان ابدی فیسبوک/ صفحه شخصی پیمان ابدی/ پیمان ابدی ویکی پدیا/ پیمان ابدی تلگرام/ساناز نوروز زاده اینستاگرام/ ساناز نوروز زاده فیسبوک/ صفحه شخصی ساناز نوروز زاده/ ساناز نوروز زاده ویکی پدیا/ ساناز نوروز زاده تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(14 رای)
94.2%

نظر دادن