ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، برنامه ورزش از نگاه دو شب گذشته با اجرای آرش ظلی پور از شبکه دو سیما پخش شد و این مجری جوان با ظاهری متفاوت مقابل دوربین این برنامه قرار گرفت.

ورزش از نگاه دو با اجرای آرش ظلی پور

آرش ظلی پور مجری جوان تلویزیون است که اغلب مردم او را با اجرای برنامه من و شما می شناسند. این مجری کشورمان که سال گذشته در پی حواشی ایجاد شده در برنامه من و شما با حضور مسعود فراستی از تلویزیون خداحافظی کرد ، بعد از یکسال با برنامه ای متفاوت به آنتن تلویزیون بازگشت.ورزش از نگاه دو با اجرای آرش ظلی پور + عکسورزش از نگاه دو با اجرای آرش ظلی پور + عکس

برنامه ورزش از نگاه دو شب گذشته با اجرای آرش ظلی پور از شبکه دو سیما پخش شد و این مجری جوان با ظاهری متفاوت مقابل دوربین این برنامه قرار گرفت.

آرش ظلی پور در برنامه ورزش از نگاه دو

آرش ظلی پور در برنامه ورزش از نگاه دو

ماجرای بحث میان آرش ظلی پور و مسعود فراستی منتقد سینما یکی از مسائل پرحاشیه دوران حرفه ای آرش ظلی پور بود که با عذرخواهی او از مسعود فراستی تا حدودی از حواشی آن کم شد اما منجر به تعطیلی این برنامه و دوری یکساله آرش ظلی پور از تلویزیون شد.

آرش ظلی پور و مسعود فراستی در برنامه من و شما

آرش ظلی پور و مسعود فراستی در برنامه من و شما

ورزش از نگاه دو یکی از قدیمی ترین برنامه های ورزشی تلویزیون است که به بررسی اتفاقات ورزشی هفته می پردازد و این برنامه به تازگی با اجرای آرش ظلی پور به آنتن تلویزیون بازگشته است.

آرش ظلی پور مجری تلویزیون

آرش ظلی پور مجری تلویزیون

آرش ظلی پور فعالیت رسانه ای را با خبرنگاری در یک روزنامه ورزشی آغاز کرد و با برنامه ورزش از نگاه دو به دنیای تلویزیون راه یافت و بعد از سالها باز هم اجرای این برنامه را برعهده گرفت.

جهانگیر کوثری ، زنده یاد نیما نهاوندیان و پس از آن پوریا تابان اجرای برنامه ورزش از نگاه دو را برعهده داشتند.

  • تاریخ: شنبه, 09 آذر 1398

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن