ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه آریا عظیمی نژاد در دورهمی و ماجرای ازدواج آریا عظیمی نژاد در دورهمی و عاشق شدن آریا عظیمی نژاد در دورهمی و آریا عظیمی نژاد مهمان دورهمی و مصاحبه با آریا عظیمی نژاد در برنامه دورهمی مهران مدیری را در نم نمک بخوانید.

گفتگو با آریا عظیمی نژاد در دورهمی

آریا عظیمی نژاد آهنگساز و مربی عصرجدید در تاریخ 24 بهمن 1398 مهمان برنامه «دورهمی» بود.ماجرای آشنایی آریا عظیمی نژاد با همسرش در دورهمیماجرای آشنایی آریا عظیمی نژاد با همسرش در دورهمی

مهران مدیری و آریا عظیمی نژاد در دورهمی

مهران مدیری و آریا عظیمی نژاد در دورهمی

خانواده

در بخش ابتدایی مدیری درباره خانواده و شروع فعالیت این هنرمند سوال کرد.

عظیمی نژاد گفت : پدربزرگ هایم هر دو موزیسین بودند و به اجبار موسیقی به من یاد دادند ، پدربزرگ مادری با این که از بچه دل خوشی نداشت ، اما به اجبار موسیقی یادم داد.

وی ادامه داد : اما امروز خیلی خوشحال هستم که این اتفاق برای من افتاد ، ساز تخصصی من سه تار است.

پرکار

عظیمی نژاد بیان کرد : حدود 120 کار در حوزه های مختلف انجام دادم ، اما خیلی کم پیش آمده به صورت آلبوم آنها را روانه بازار کنم.دغدغه گنجینه موسیقی نواحی دارم.

سریال پایتخت

مدیری درباره حضور در سریال پایتخت بیان کرد : پنج فصل از سریال پایتخت که پخش شده است با آن ها همکاری داشتم و همیشه دغدغه تبلیغ ، ترویج گنجینه موسیقی نواحی ایران را دارم.

ازدواج و همسر و فرزند

مدیری درباره خاطره جالب ازدواج این هنرمند سوال کرد و او گفت : 11 سال است که ازدواج کردم و یک پسر 6 ساله به نام اعلا دارم.

وی افزود : الان که اینجا نشسته ام می توانم بگویم ، خانواده ام سرمایه های زندگیم هستند. وقتی یک نفر با تمام سختی ها ، بودن ها و نبودن ها کنارت می ماند ، بسیار ارزشمند است.

عظیمی نژاد توضیح داد : پدر خانم من رییس شعبه بانکی بودند که من در آنجا حساب داشتم و همیشه با هم معاشرت می کردیم ، بعد از مدت ها که رفت و آمد داشتیم من را به عروسی پسرش دعوت کرد و آنجا همسرم را دیدم!

شغل همسر

مدیری درباره شغل همسر عظیمی نژاد سوال کرد او پاسخ داد : همسرم ورزشکار هستند و سال ها در تیم ملی بسکتبال کشور بازی می کرد ، اما من از ورزش فراری هستم! کاملا ترکیب جذابی هستیم.

آریا عظیمی نژاد آهنگساز کشورمان

آریا عظیمی نژاد آهنگساز کشورمان

درباره آریا عظیمی نژاد

در بخش دیگری مدیری از عظیمی نژاد چند سوال کوتاه سوال کرد و جواب کوتاه گرفت.

  • آدم مشهوری هستی؟ خیر
  • آدم محبوبی هستی؟ بله
  • تا حالا از شهرت کسی حرص خوردی؟ خیر
  • تا حالا در داوری کسی را به ناحق حذف کردید؟ خیر
  • قطعه ای رادوست داشتی که تغییر بدی و به نام خودت کار کنی؟ خیر
  • تقلب کردید؟ بله
  • خسیسی؟ بله
  • دوست داشتی در وین مهد موسیقی به دنیا می آمدی؟ خیر
شرایط موسیقی نسبت به بقیه هنر ها خوب است؟

عظیمی نژاد درخصوص شرایط موسیقی کشور گفت : به نظرم از بقیه هنر های شرایط بهتری داریم ، از سینما و تئاتر که بهتر هستیم.

وی افزود : از لحاظ فرهنگی نظم درستی نداریم ، اما محدودیت هایی که برای موسیقی که وجود دارد ، شرایط بهتری داریم.

شرایط سینما

وی درباره شرایط سینما توضیح داد : از ابتدا که وارد این حرفه شدم دوست داشتم موسیقی فیلم بسازم ، اما فیلم های گذشته بسیار جذاب بود ، اما این روز ها گیشه اولویت اول فیلمساز ها هستند.

مشکل شنوایی

مدیری پیرامون این موضوع که مردم این روز ها از سلبریتی ها خشمگین هستند و آن را ابراز می کنند از آریا عظیمی نژاد سوال کرد.

عظیمی نژاد گفت : من که سلبریتی نیستم.

مدیری گفت : چرا دیگر این روز ها سلبریتی هستی.

عظیمی نژاد عنوان کرد : کمتر حرف و نظرات شخصی خودم را اعلام می کنم ، برخی از دوستان نظر های خود را بسیار زیاد بیان می کنند ، اما عملکرد به حرف یکی نیست و این بسیار روی مخاطب تاثیر می گذارد.

مربی عصر جدید درباره علاقه به سکوت توضیح داد : مشکل شنوایی داشتم ، بهترین کارهایم در آن دوران ساختم و همیشه به سکوت علاقه بیشتری دارم و به خاطر آن روز ها فهمیدم که تمام ارزش صدا وقتی است که سکوت باشد.

با آریا عظیمی نژاد مهمان برنامه دورهمی بیشتر آشنا شوید

آریا عظیمی نژاد 5 اردیبهشت ماه 1352 متولد شد و به واسطه فعالیت های هنری پدرش جمشید عظیمی نژاد که به عنوان نویسنده و برنامه ساز تلویزیونی فعالیت داشت با دنیای هنر آشنا شد و به دلیل علاقه خاصش به موسیقی ، سه تار را نزد پدربزرگش آموخت و به تحصیل در رشته موسیقی پرداخت.

آریا عظیمی نژاد و احسان علیخانی در عصر جدید

آریا عظیمی نژاد و احسان علیخانی در عصر جدید

این آهنگساز کشورمان با ساخت موسیقی فیلم و آشنایی با موسیقی تئاتر به وادی فیلم و سینما راه یافت و موسیقی فیلم و سریال های زیادی را برعهده داشته است.

آریا عظیمی نژاد علاوه بر فعالیت های متعددی که در سینما ، تلویزیون و تئاتر داشت از بهمن ماه سال گذشته به عنوان داور در برنامه عصر جدید که یک مسابقه استعدادیابی بود در کنار احسان علیخانی و تیمش حاضر شد.

  • تاریخ: پنج شنبه, 24 بهمن 1398

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(4 رای)
65%

نظر دادن