ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل که این شبها مسابقه عصر جدید را در شبکه سه روی آنتن دارد بعد از دریافت تندیس بلورین بهترین اجرا صحبت هایی را ارائه داد که قابل توجه بود.

خبر احسان علیخانی از پایان ماه عسل در جشنواره جام جم

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم شب گذشته 21 اسفندماه 1397 با حضور گسترده ای از هنرمندان در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد. تندیس های بخش های مختلف این جشنواره به برگزیدگان اهدا شد و برندگان بعد از دریافت تندیس ها صحبت های کوتاهی را در ارائه میدادند.سنگ تمام احسان علیخانی برای رضا رویگری + تصاویرسنگ تمام احسان علیخانی برای رضا رویگری + تصاویر

احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل که این شبها مسابقه عصر جدید را در شبکه سه روی آنتن دارد بعد از دریافت تندیس بلورین بهترین اجرا صحبت هایی را ارائه داد که قابل توجه بود.

احسان علیخانی از پایان ماه عسل تا تقدیم جایزه به رضا رویگری

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده جوانی که بیش از 10 سال است اجرای برنامه ماه عسل را برعهده دارد در پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم به عنوان بهترین مجری انتخاب شد . این مجری جوان کشورمان برای دریافت جایزه روی سن آمد و با اقدامی فوق العاده همه را غافلگیر کرد.

احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل

اقدام زیبای احسان علیخانی در پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم

احسان علیخانی بعد از دریافت تندیس بهترین مجری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم گفت : خوشحالم و ممنونم از لطف هیات داوران و از اینکه در یک بحث جدید به نتیجه رسیدیم و آن هم پایان ماه عسل و شروع عصر جدید است که خیلی برایش نقشه کشیدیم و شبانه روز با یک گروه 300 نفری هفت ماهه که داریم تلاش میکنیم و از همه مردم ممنونم.

احسان علیخانی در ادامه صحبتهایش به این موضوع اشاره کرد که : من دیروز یک مصاحبه از رضا رویگری عزیز دیدم که تکان دهنده بود و حکایت از ناتوانی برای پرداخت اجاره خانه اش داشت. از همین جا میخواهم مدیرانمان را دعوت به یک نشست با رضا رویگری عزیز کنم که سالهاست گردن موسیقی ، تئاتر ، سینما و تلویزیون حق دارند و به عنوان یک کوچک این جایزه را به این هنرمند عزیز تقدیم کنم.

واکنش رضا رویگری به این اقدام احسان علیخانی در جشنواره جام جم

رضا رویگری بازیگر و خواننده پیشکسوت کشورمان هم با انتشار پستی در اینستاگرام به تقدیر از این اقدام زیبای احسان علیخانی در اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم پرداخت.

عکسی از احسان علیخانی در اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم

احسان علیخانی در اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم

رضا رویگری با انتشار این پست نوشت : سلام به همه طرفدارها و مردم خوب کشورم . میخوام بدونین کسی بی دلیل بزرگ نمیشه باید بزرگی کنه و قلب بزرگی داشته باشه.

احسان جان عزیزم چقدر برام ارزشمند هست هدیه تو و کار بزرگ تو

بعد از 57 سال خدمت به سینما ، تلویزیون ، موسیقی ، تأتر که با تمام عشقم ، همه عمرم رو براش صرف کردم ، بعد از هدیه مردم به من که با عشق و احترام آنها ثروتمندترینم ، تو قشنگ ترین عیدی رو به من دادی... با همه وجودم خوشحال شدم و درس بزرگی به کسانیکه حتی نخواستند صدای تو را بشنوند و حرکت تو را ببینند دادی. مطمئنم مردم فهیم ما ناظر همه چیز هستند.

امیدوارم هر لحظه زندگی ات از ته دل خوشحال باشی و موفقیت همواره در کنار برنامه های جذاب تو باشد.

ماه عسل با احسان علیخانی به خط پایان رسید

پایان برنامه ماه عسل احسان علیخانی

احسان علیخانی بعد از صحبت های شب گذشته اش در جشنواره جام جم با انتشار این عکس در صفحه شخصی اینستاگرامش خبر پایان ماه عسل را تایید کرد.

  • تاریخ: چهارشنبه, 22 اسفند 1397

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن