ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، امیر جدیدی با یک کارگردان فیلم اولی در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حاضر خواهد شد و روز صفر اولین تجربه کارگردانی سعید ملکان است که به عنوان چهره پرداز سالهاست در دنیای سینما و تلویزیون فعالیت میکند.

فیم های امیر جدیدی در جشنواره فجر 38

امیر جدیدی بازیگر جوانی که اولین بار با فیلم آفریقا به کارگردانی هومن سیدی به دنیای هنر راه یافت خیلی زود توانست به یکی از چهره های موفق دنیای سینما تبدیل شود و جوایز متعددی دریافت کند.فیلم های امیر جدیدی در جشنواره فجر امسالفیلم های امیر جدیدی در جشنواره فجر امسال

این بازیگر کشورمان که در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کند امسال هم دست پر راهی جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

معرفی فیلم های امیر جدیدی در جشنواره فجر 98

امیر جدیدی در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر باز هم دست پر حاضر میشود و امیدوار است که بتواند با درخششی سیمرغ جشنواره فجر را به خانه ببرد.

این بازیگر جوان سینما در جشنواره فجر امسال با دو فیلم روز صفر به کارگردانی سعید ملکان و لتیان به کارگردانی علی تیموری حضور خواهد داشت.

امیر جدیدی در فیلم روز صفر سعید ملکان

امیر جدیدی با یک کارگردان فیلم اولی در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حاضر خواهد شد و روز صفر اولین تجربه کارگردانی سعید ملکان است که به عنوان چهره پرداز سالهاست در دنیای سینما و تلویزیون فعالیت میکند.

امیر جدیدی در فیلم روز صفر

گریم امیر جدیدی در فیلم روز صفر

فیلم سینمایی روز صفر یکی از فیلم های حاضر در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است که به کارگردانی سعید ملکان و نویسندگی مشترک بهرام توکلی و سعید ملکان با بازی امیر جدیدی و ساعد سهیلی مقابل دوربین رفت.

امیر جدیدی

بازی ساعد سهیلی در فیلم روز صفر

تصویربرداری فیلم روز صفر در ایران و چند کشور خارجی انجام خواهد شد و علاوه بر بازیگران ایرانی چند بازیگر خارجی هم در این فیلم به این ایفای نقش خواهند پرداخت.

امیر جدیدی در فیلم لتیان

لتیان یکی دیگر از فیلم هایی است که امیر جدیدی با آن در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حاضر خواهد شد.

امیر جدیدی در فیلم لتیان

عکسی از بازی امیر جدیدی در فیلم لتیان

لتیان به کارگردانی علی تیموری ، کارگردان فیلم اولی سینما است که تجربه دستیاری کارگردانی را در کارنامه هنری اش دارد و پریناز ایزدیار و امیر جدیدی که سابقه همکاری مشترک با یکدیگر را در هت تریک داشتند باز هم در لتیان همبازی شدند و با این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهند داشت.

بازی امیر جدیدی و پریناز ایزدیار در فیلم لتیان

امیر جدیدی و پریناز ایزدیار در فیلم لتیان

امیر جدیدی در کنار بازیگرانی چون سارا بهرامی ، حسن معجونی ، پریناز ایزدیار ، ستاره پسیانی ، علیرضا ثانی فر و ... به ایفای نقش می پردازد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن