ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، امیررضا فرامرزی و بیوگرافی امیررضا فرامرزی و عکسهای امیررضا فرامرزی و امیررضا فرامرزی در بچه مهندس 4 و امیررضا فرامرزی بازیگر نقش امیر در سریال بچه مهندس 4 کیست و بیوگرافی امیررضا فرامرزی و بازیگر نقش امیر در بچه مهندس 4 را در نم نمک ببینید.

امیررضا فرامرزی بازیگر نقش امیر در سریال بچه مهندس 4 کیست؟

در سریال بچه مهندس 4 به کارگردانی احمد کاوری که در شبهای ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه دوم سیما می رود حضور بازیگر نوجوانی مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.بازیگر نقش امیر سریال بچه مهندس 4 کیست؟ + بیوگرافیبازیگر نقش امیر سریال بچه مهندس 4 کیست؟ + بیوگرافی

امیررضا فرامرزی بازیگر نوجوانی است که در نقش امیر ، شخصیت یک کودک کار را ایفا می کند که از همان قسمت اول وارد داستان سریال می شود.

بازیگر نقش امیر در سریال بچه مهندس 4 به خوبی توانسته است نقش کودک کاری که توسط جواد جوادی با بازی محمدرضا رهبر به خانه مهر سپرده می شود را بازی کند.

این هنرمند نوجوان در کنار بازیگران مطرح دیگر مانند ثریا قاسمی ، فرهاد قائمیان ، مهشید جوادی ، عبدالرضا اکبری و شیوا خسرومهر نقش آفرینی می کند.

امیررضا فرامرزی ، شیوا خسرومهر و مهشید جوادی

امیررضا فرامرزی ، شیوا خسرومهر و مهشید جوادی

بیوگرافی امیررضا فرامرزی

امیررضا فرامرزی بازیگر نوجوان سینما و تلویزیون متولد 31 فروردین 1386 در شهرکرد است.

بیوگرافی امیررضا فرامرزی

بیوگرافی امیررضا فرامرزی

وی فعالیت بازیگری خود را از سال 1396 در فیلم اسکی باز به کارگردانی فریدون نجفی آغاز کرد. این فیلم در سی امین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان ، پرافتخارترین و بهترین فیلم لقب گرفت.

امیررضا فرامرزی با حضور در فیلم اسکی باز موفق به دریافت پروانه زرین ، دیپلم افتخار و جایزه بهترین بازیگر کودک شد.

امیررضا فرامرزی بازیگر نوجوان و موفق

امیررضا فرامرزی بازیگر نوجوان و موفق

او برای بازی در فیلم کوتاه «چهارشنبه سوری» به کارگردانی رضا موری برنده جایزه بهترین بازیگر کودک در جشنواره بین المللی Rtf نیجریه شد.

این بازیگر نوجوان در سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان در کنار حسین پاکدل ، پوریا پورسرخ ، لیلا اوتادی ، مجید واشقانی ، مائده طهماسبی و فریبا نادری نقش آفرینی کرد.

امیررضا فرامرزی در سریال از سرنوشت

امیررضا فرامرزی در سریال از سرنوشت

فیلم سینمایی غلامرضا تختی به کارگردانی بهرام توکلی فیلم دیگری است که امیررضا فرامرزی در آن حضور دارد.این فیلم در سال 97 اکران شد.

امیررضا فرامرزی در فیلم غلامرضا تختی

امیررضا فرامرزی در فیلم غلامرضا تختی

امیررضا فرامرزی در فیلم های دیگری مانند «ماهی و برکه» و «بچه گرگهای دره سیب» نقش آفرینی کرده است.

امیررضا فرامرزی و سوگل طهماسبی در بچه گرگهای دره سیب

امیررضا فرامرزی و سوگل طهماسبی در بچه گرگهای دره سیب

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(9 رای)
64.4%

نظر دادن