ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، مروری بر چند سریال با داستانی زنانه و زنان پرطرفدار این سریال ها داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بازیگران زنی که در سریال های زنانه درخشیدند

زنان و مادران بخش مهمی از ساختار جامعه را تشکیل میدهند و بر همین اساس فیلم و سریال های زیادی هم با محوریت زنان از گذشته تا بحال ساخته شده است و استقبال از این گونه فیلم ها بسیاری از کارگردان ها را ترغیب میکند تا به سراغ ساخت سریال هایی با محوریت زنان بروند.بازیگران زنی که در سریال های زنانه درخشیدند + عکسبازیگران زنی که در سریال های زنانه درخشیدند + عکس

فیلم های زیادی با محوریت زنان در دنیای سینما و تلویزیون ساخته شده است و شخصیت اصلی این قصه ها زنانی هستند که از محبوبیت زیادی در میان مردم برخوردارند. مروری بر چند سریال با داستانی زنانه و زنان پرطرفدار این سریال ها داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد

یکی از سریال هایی که با محوریت زنان در نمایش خانگی ساخته شد و با استقابل زیادی از سوی مردم مواجه شد سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی بود که در سه فصل توزیع شد.

شهرزاد با بازی ترانه علیدوستی یکی از محبوب ترین زنان در سریال های چند سال اخیر است. ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد در نقش زنی جسور ، قوی ، جدی و در عین حال مهربان به ایفای نقشی پرداخت که بسیاری از مخاطبان این سریال دیوانه وار عاشقش بودند و شاید تنها دلیل تماشای این سریال را کاراکتر شخصیتی شهرزاد عنوان میکردند.

زنی که در دهه 30 تحصیل کرده و پزشک شده است و درباره دفاع از حقوق زنان صحبت میکند درگیر ماجرایی عاشقانه میشود اما مجبور به انتخابی میشود که دل هر عاشقی را به درد می آورد اما رفتار شهرزاد به گونه ای است که به جای زانوی غم بغل کردن خودش را با شرایط وفق میدهد و بهترین عملکردها را در مقابل قباد دیوان سالار دارد به گونه ای که قباد که مردی سرکش و رام نشدنی بود به راحتی رام و دلداده شهرزاد میشود.

ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد

ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد

مهراوه شریفی نیا در سریال کیمیا

جواد افشار کارگردان سینما و تلویزیون سال 94 سریال کیمیا را روی آنتن شبکه دو سیما برد و با وجود انتقادهای فراوان توانست مخاطبان زیادی را جذب کند.

کیمیا با روایتی از دوران جنگ و بعد از آن ، با قهرمان جلوه دادن شخصیت کیمیا مقابل دوربین رفت. کیمیا شخصیت محبوب و قهرمان قصه است که هرجا موفقیتی حاصل میشود پای کیمیا در میان است و در واقع بار اصلی قصه روی دوش او است .

علاوه بر کیمیا ، مهری مادرش هم جزو زنان قهرمان سریال که در هیچ شرایطی بچه هایش را تنها نمیگذارد و فعالیت های او تنها به وظایف مادری و پخت و پز خلاصه نمیشود. با وجود انتقادهای زیادی که به سریال کیمیا وارد شد اما این سریال مخاطبان خاص خودش را داشت و کیمیا شخصیت محبوب این سریال بود.

مهراوه شریفی نیا و آزیتا حاجیان در سریال کیمیا

مهراوه شریفی نیا و آزیتا حاجیان در سریال کیمیا

مهرانه مهین ترابی در سریال همه بچه ها من

مرضیه برومند سال 87 سریال همه بچه های من را روی آنتن شبکه یک سیما برد. همه بچه های من داستان پوراندخت با بازی مهرانه مهین ترابی است که استاد دانشگاه است و تنها زندگی میکند اما در نقش زن قهرمان قصه پشت و پناه همه خانواده است. همه اعضای خانواده روی پوراندخت قصه حسابی ویژه باز کرده اند و در هنگام مشکلات اولین کسی که به نظرشان میرسد خاله پوری قصه است.

مهرانه مهین ترابی به خوبی توانست از عهده ایفای این نقش در این قصه برآید و بازی باورپذیرش بیشتر به دل مخاطب نشست و شاید نزدیک بودن ماجرای این سریال به زندگی شخصی خانم کارگردان در توفیق سریال نقش موثری داشت.

مهرانه مهین ترابی در سریال همه بچه ها من

مهرانه مهین ترابی در سریال همه بچه ها من

رویا نونهالی در سریال خواب و بیدار

سریال خواب و بیدار به کارگردانی مهدی فخیم زاده سال 81 روی آنتن شبکه یک سیما رفت و مورد استقبال بسیاری از مخاطبان تلویزیون قرار گرفت. ناتاشا با بازی رویا نونهالی یکی از شخصیت های محبوب این سریال بود که یک خلافکار حرفه ای را به خوبی به تصویر کشید.

رویا نونهالی در این سریال به خوبی توانست از عهده ایفای نقشش برآید و حرکات فیزیکی موفقش که زیر نظر مهدی فخیم زاده انجام میشد و نحوه عملکردش در قالب شخصیت یک خلافکار ناتاشایی باورپذیر برای مردم ساخت که بعد از گذشت چندین سال هنوز هم نامی آشنا برای همه مخاطبان تلویزیون است.

رویا نونهالی و بازیگران سریال خواب و بیدار

رویا نونهالی و بازیگران سریال خواب و بیدار

مرجان محتشم در سریال پس از باران

سریال پس از باران یکی از ماندگارترین سریال های تلویزیون است که به کارگردانی سعید سلطانی سال 79 از شبکه سه سیما پخش شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

مرجان محتشم در سریال پس از باران ایفاگر نقش شهربانو یا همان خانم کوچیک قصه بود که به قدری نقشش را باورپذیر ایفا میکرد که بسیاری از مخاطبان این سریال پا به پایش اشک ریختند.

شهربانوی سریال پس از باران از طبقه رعیت بود و به اجبار به ازدواج ارباب روستایشان درآمد اما این ازدواج سرآغاز مشکلاتی بود که بسیاری از مخاطبان این سریال را تحت تاثیر قرار داد و از این بازیگر شخصیت محبوبی ساخت که بعد از گذشت چندین سال هنوز هم محبوبیت ویژه ای دارد.

مرجان محتشم در سریال پس از باران

مرجان محتشم در سریال پس از باران

نرگس محمدی در سریال ستایش

سریال ستایش یکی از سریال هایی بود سه فصل از آن روی آنتن رفت. فصل اول این سریال سال 89 از شبکه سه سیما پخش شد و توانست نظرات مثبت زیادی را از سوی مردم دریافت کند. اگرچه فصل های بعدی این سریال علی الخصوص فصل دوم جذابیت فصل اول را نداشت اما باز هم بسیاری از مردم هرگز ساعت پخش این سریال را فراموش نمیکردند و پیگیر پر و پا قرص این سریال بودند.

ستایش با بازی نرگس محمدی شخصیت اصلی این سریال بود که تقریبا بار داستان در سه فصل این سریال روی دوش او بود. اگرچه شخصیت ستایش این سریال نقص های زیادی داشت اما باز هم در برخی از عملکردها الگوی بسیاری از طرفداران این سریال بود و از او به عنوان زن تاثیرگذار قصه یاد میشد.

نرگس محمدی در سریال ستایش

نرگس محمدی در سریال ستایش

گلچهره سجادیه در سریال آنام

سریال آنام به کارگردانی جواد افشار سال 96 روی آنتن شبکه سه سیما رفت و داستان زنی میانسال که سختی های زیادی کشیده است و حالا که بعد از سالها به آرامش رسیده متوجه رازی میشود که زندگی اش را زیر و رو میکند.

گلچهره سجادیه بازیگر نقش مارال در این سریال است که در واقع شخصیت اصلی قصه سریال آنام است. زنی میانسال که در جوانی عشق و پدر و مادرش را از دست میدهد اما زندگی نمیتواند او را زمین بزند و با تکیه بر قدرت و اراده اش از نو زندگی را می سازد اما بعد از سالها متوجه میشود دختری که به او گفته بودند حین تولد مرده ، زنده است و همین موضوع بانوی جسور و قوی سریال را برای پیدا کردن دخترش به کارهایی وادار میکند که باورش برای اطرافیان سخت است و نمونه ای از رفتار یک مادر واقعی را به نمایش میگذارد.

گلچهره سجادیه در سریال آنام

گلچهره سجادیه در سریال آنام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن