ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال ملکوان به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی محمد مصری پور با شما در نم نمک خواهیم بود.

خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال ملکوان

همه مخاطبان تلویزیون شبکه آی فیلم را با پخش سریال های تکراری می شناسند اما این شبکه در دومین تجربه سریال سازی با سریال ملکوان مهمان خانه های مخاطبان میشود.بازیگران سریال ملکوان و خلاصه داستان آن + عکسبازیگران سریال ملکوان و خلاصه داستان آن + عکس

یادآوری اولین سریال شبکه آی فیلم بود که توانست با استقبال خوبی از سوی بیننده های این شبکه مواجه شود و دومین تجربه سریال سازی این شبکه در ژانر معمایی است.

ملکوان به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی محمد مصری پور مقابل دوربین رفت و به زودی در شبکه آی فیلم روی آنتن میرود.

داریوش فرهنگ در سریال ملکوان

داریوش فرهنگ در سریال ملکوان

داستان سریال ملکوان :

سریال ملکوان روایتگر داستان زندگی زنی است که همسرش در خارج از کشور خودکشی کرده و این ماجرا و یافتن علت خودکشی پای نهادهای امنیتی را به میان میکشد و ماجراهایی را در این سریال رقم میزند که....

نازنین فراهانی در سریال ملکوان

نازنین فراهانی در سریال ملکوان

بازیگران سریال ملکوان عبارتند از :

داریوش فرهنگ ، نازنین فراهانی ، امین زندگانی ، فریبا متخصص ، پانته آ سیروس ، کمند امیرسلیمانی ، آسو پاشاپور ، پرویز فلاحی پور ، سعید امیرسلیمانی ، علی سلیمانی ، حسن اسدی ، افسانه ناصری ، غزال نظر ، حمید شریف زاده ، معصومه آقاجانی ، صفا آقاجانی ، بهزاد داوری ، میثاق زارع و... در سریال ملکوان ایفای نقش کرده اند.

امین زندگانی در سریال ملکوان

امین زندگانی در سریال ملکوان

سریال 30 قسمتی ملکوان برای پخش در پاییز و زمستان امسال آماده شد و زمان های مختلفی برای پخش این سریال در نظر گرفته شده بود که با پخش تیزر سریال به نظر میرسد تا چند روز دیگر شاهد پخش دومین سریال شبکه آی فیلم در ژانر وحشت و معمایی باشیم.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
90%

نظر دادن