ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با خلاصه داستان و عکس بازیگران فیلم ویلایی ها اولین فیلم بلند سینمایی منیر قیدی با شما در نم نمک خواهیم بود.

خلاصه داستان و عکس بازیگران فیلم ویلایی ها

فیلم سینمایی ویلایی ها به کارگردانی منیر قیدی و تهیه کنندگی سعید ملکان مهمان آخر هفته تلویزیون در شبکه یک سیما میشود.بازیگران فیلم ویلایی ها و خلاصه داستان آن + عکسبازیگران فیلم ویلایی ها و خلاصه داستان آن + عکس

این فیلم سینمایی که برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد پنج شنبه 30 آبان ماه 98 ساعت 23 روی آنتن شبکه یک سیما میرود.

ویلایی ها اولین فیلم بلند سینمایی منیر قیدی بود که در جشنواره های مختلف افتخار آفرین شد و سیمرغ بلورین بهترین استعداد درخشان بهترین فیلم اولی را برای خانم کارگردان به ارمغان آورد.

پریناز ایزدیار در فیلم ویلایی ها

پریناز ایزدیار در فیلم ویلایی ها

ویلایی ها داستان سختی ها و مشکلات دوران جنگ است و حکایت روزهای دشوار خانواده های فرماندهان سپاه و ارتش در سال 65 را به تصویر میکشد. ویلا مکانی است که همسران این فرماندهان در آن ساکن هستند و برای تامین مایحتاج رزمنده ها تلاش میکنند.

عزیز با بازی ثریا قاسمی زنی حدودا 50 ساله است که به همراه نوه هایش به ویلا می آید تا شاید نشانی از پسرش پیدا کند و چند روز بعد هم عروسش برای پس گرفتن فرزندانش از عزیز خانم راهی ویلا میشود اما ماجراهایی در این مدت رخ میدهد که بهتر است به آن را به تماشا بنشینید.

بازی صابر ابر در فیلم ویلایی ها

بازی صابر ابر در فیلم ویلایی ها

بازیگران فیلم ویلایی ها

علی شادمان در فیلم ویلایی ها

علی شادمان در فیلم ویلایی ها

ثریا قاسمی برای بازی در فیلم ویلایی ها جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

بازی ثریا قاسمی در فیلم ویلایی ها

بازی ثریا قاسمی در فیلم ویلایی ها

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(5 رای)
68%

نظر دادن