ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، برنامه همرفیق و عوامل برنامه همرفیق و زمان پخش برنامه همرفیق و شرکت کنندگان برنامه همرفیق و بیوگرافی بازیگرلن برنامه همرفیق و همرفیق شهاب حسینی و همرفیق شهاب حسینی کلید خورد و شهاب حسینی با همرفیق می آید و پخش برنامه همرفیق و برنامه جدید شهاب خسینی را در نم نمک ببینید.

معرفی برنامه همرفیق و شرکت کنندگان و عوامل آن

برنامه همرفیق با اجرا و کارگردانی سید شهاب حسینی و تهیه کنندگی حسن خدادادی است.برنامه همرفیق شهاب حسینی و مهمانان آن + اخبار و حواشیبرنامه همرفیق شهاب حسینی و مهمانان آن + اخبار و حواشی

سروش صحت بازیگر ، نویسنده و کارگردان کشورمان به عنوان نویسنده در این برنامه در کنار شهاب حسینی حضور دارد و هر هفته میزبان هنرمندان سرشناسی در این برنامه خواهند بود.

همرفیق شهاب حسینی

همرفیق شهاب حسینی

زمان پخش

این برنامه با اجرای شهاب حسینی ، برنامه ای اینترنتی است که هر هفته پنجشنبه با حضور یک مهمان از دنیای هنر پخش خواهد شد.

نحوه شرکت در برنامه بعنوان تماشاگر

همچنین افرادی که علاقه مند به حضور در برنامه به عنوان تماشاگر هستند ، می توانند با مراجعه به اپلیکیشن «آپ» و گزینه همرفیق اقدام به ثبت نام نمایند.

همرفیق با شهاب حسینی

همرفیق با شهاب حسینی

اجرای ساز محبوب هر مهمان در همرفیق

همکاری همرفیق با گروه بمرانی و دیگر نوازندگان از جذابیت های این برنامه است که به صورت ثابت در آن حضور دارند. در هر قسمت یک ساز محبوب مهمان توسط فردی متخصص نواخته می شود. تاکنون بینندگان شاهد اجراهای زیبایی برای سازهایی چون تار ، کمانچه ، باغلاما ، تنگ درام ، نی و ویولنسل بوده اند.


اخبار برنامه همرفیق :

علی نصیریان به همراه رفیقش ، به برنامه «همرفیق» شهاب حسینی خواهد آمد. این برنامه ، شامگاه پنجشنبه 20 خرداد در شبکه نمایش خانگی ، در دسترس قرار خواهد گرفت.

شهاب حسینی و علی نصیریان ، در سریال «شهرزاد» و تئاتر «اعتراف» ، همبازی بوده اند.


مهمانان قبلی برنامه همرفیق

رضا شاهرودی و خداداد عزیزی در همرفیق

رضا شاهرودی و خداداد عزیزی در همرفیق

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بازیگر تئاتر و سینما به همراه بهترین رفیق خود در نخستین قسمت برنامه همرفیق حضور داشت. بحث درباره راه و رسم رفاقت ، محور اصلی گفتگوی برنامه بود. نوید محمدزاده ، وحید جلیلوند را به عنوان رفیق خود در برنامه دعوت کرد.

نوید محمدزاده در همرفیق شهاب حسینی

نوید محمدزاده در همرفیق شهاب حسینی

در این برنامه نوید محمدزاده کت خود را به عنوان هدیه به وحید جلیلوند تقدیم کرد. نوید محمد زاده این کت را در جشنواره ونیز پوشیده بود. او در این جشنواره برای بازی در فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» به کارگردانی وحید جلیلوند ، برنده بهترین بازیگر بخش افق های جشنواره شد.

هوتن شکیبا

هوتن شکیبا دومین هنرمندی بود که در برنامه همرفیق حضور پیدا کرد. برنامه همرفیق با حضور بهرام افشاری به عنوان مهمان هوتن شکیبا جذابیت بیشتری پیدا کرد. این برنامه که بیشتر به بیان خاطرات بامزه مهمانان گذشت تبدیل به یکی از قسمتهای پربیننده همرفیق شد.

هوتن شکیبا و شهاب حسینی در برنامه همرفیق

هوتن شکیبا و شهاب حسینی در برنامه همرفیق

هوتن شکیبا یکی از تابلوهای نقاشی خود را به عنوان هدیه به بهترین دوست خود ، بهرام افشاری تقدیم کرد.

پژمان جمشیدی

سومین مهمان برنامه همرفیق ، پژمان جمشیدی بود. در ابتدای برنامه شهاب حسینی در مورد رفاقت با پژمان جمشیدی گفتگو کرد تا اینکه مهمان پژمان جمشیدی معرفی شد. سام درخشانی به عنوان رفیق پژمان جمشیدی در این برنامه حضور داشت. این دو بازیگر از خاطرات آشنایی و رفاقت چند ساله خود در این برنامه صحبت کردند.

پژمان جمشیدی در برنامه همرفیق

پژمان جمشیدی در برنامه همرفیق

در این برنامه پژمان جمشیدی چند جلد کتاب را به سام درخشانی هدیه داد.

فاطمه معتمدآریا

فاطمه معتمدآریا برای اولین بار در طول سالهای فعالیت خود در یک برنامه تاک شو شرکت کرد. فاطمه معتمدآریا در همرفیق ، مرضیه برومند را به عنوان رفیق شفیق خود معرفی کرده و میزبان او شد. فاطمه معتمدآریا و مرضیه برومند خاطرات جالب و به یاد ماندنی خود در طول همکاری چندین ساله خود بازگو و مفهوم رفاقت را از نظر خود معنا کردند.

فاطمه معتمد آریا در برنامه همرفیق

فاطمه معتمد آریا در برنامه همرفیق

فاطمه معتمدآریا ، عکسی خاطره انگیز از حضور مرضیه برومند در عروسی خودش را به خانم برومند هدیه کرد.

محسن تنابنده

در پنجمین قسمت برنامه همرفیق ، محسن تنابنده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون دعوت شده بود. محسن تنابنده تا زمان دعوت از احمد مهران فر به عنوان رفیق خود ، در مورد رفاقت و معنای آن صحبت کرد. پس از حضور احمد مهران فر ، روند برنامه شادتر شد چرا که بازیگر نقش ارسطو با خواندن ترانه هایی در مورد رفاقت جذابیت برنامه را بیشتر کرد.

محسن تننابنده مهمان برنامه شهاب حسینی

محسن تنابنده کفش کودکانه ای را برای پسر احمد مهران فر در نظر گرفته و به او هدیه کرد.

هادی حجازی فر

هادی حجازی فر مهمان ششمین قسمت از برنامه همرفیق بود. این بازیگر سینما ، تعریف خود را از رفاقت را بیان کرد. هادی حجازی فر در برنامه همرفیق ، ساز تنگ درام را به عنوان ساز مورد علاقه و محمدحسین مهدویان را به عنوان یکی از رفقای صمیمی خود معرفی کرد.

هادی حجازی فر در همرفیق

هادی حجازی فر در همرفیق

هادی حجازی فر و محمدحسین مهدویان در این برنامه خاطرات زیادی از جواد عزتی ، بازیگر خوب کشورمان بیان کردند و در آخر ، هادی حجازی فر چند لوح فشرده از موسیقی نواحی ایران به محمدحسین مهدویان هدیه کرد.

مهران احمدی

در هفتمین قسمت از برنامه همرفیق ، مهران احمدی به عنوان مهمان اصلی برنامه دعوت شد. این بازیگر توضیحاتی در مورد رفاقت و رسم خود در رفاقت با دوستان خود بیان کرد. مهران احمدی در ادامه ، از برزو نیک نژاد به عنوان رفیق خود برای حضور در برنامه همرفیق دعوت کرد.

مهران احمدی در همرفیق

مهران احمدی در همرفیق

برزو نیک نژاد و مهران احمدی خاطرات جالبی از دوران کودکی و نحوه آشنایی خود برای بینندگان تعریف کردند. مهران احمدی یک عدد ساعت مچی مردانه را در انتهای برنامه به برزو نیک نژآد هدیه کرد.

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی مهمان برنامه همرفیق در قسمت هشتم شد. این بازیگر سینما و تلویزیون از همان ابتدای ورود خود ، با گروه بمرانی همخوانی کرده و برنامه را شادتر و صمیمی تر کرد. این هنرمند از مریم شیرازی به عنوان رفیق خود نام برده و از او برای حضور در برنامه دعوت کرد.

شبنم مقدمی در برنامه همرفیق

شبنم مقدمی در برنامه همرفیق

شبنم مقدمی بار دیگر با مریم شیرازی ، یکی از ترانه های گروه بمرانی را با گروه همخوانی کرده و از شهاب حسینی نیز دعوت کردند تا به آنها بپوندد. شبنم مقدمی به خاطر علاقه مریم شیرازی به گل و گیاه ، یک گلدان به او هدیه کرد.

نیما رئیسی

نیما رئیسی بازیگر و دوبلور مطرح کشورمان در هشتمین قسمت از برنامه همرفیق ، مهمان اصلی شهاب حسینی بود. شهاب حسینی و نیما رئیسی رفاقت دیرینه خود را در این برنامه اعلام کردند و شهاب حسینی در طول برنامه به شوخی گفت که در انتخاب مهمان این هفته پارتی بازی کرده است.

این دو هنرمند از خاطرات خوب گذشته خود تعریف کردند و نیما رئیسی نظر خود درباره رفاقت ابراز نمود.

نیما رئیسی ، محمد علیمردانی را به عنوان مهمان و رفیق خود به برنامه دعوت کرد. مهمانان این هفته از برنامه همرفیق ، با تعریف خاطرات مشترک خود در دوبله فیلم و سریالها ، برنامه جذاب و شادی را فراهم کردند و در آخر نیما رئیسی یک کره زمین به محمد علیمردانی هدیه کرد.

شهاب حسینی و نیما رئیسی در برنامه همرفیق

شهاب حسینی و نیما رئیسی در برنامه همرفیق

رضا صادقی

دهمین قسمت از برنامه همرفیق را می توان متفاوت ترین قسمت از این برناه دانست زیرا شهاب حسینی میزبان رضا صادقی و زنده یاد علی انصایان بود.

رضا صادقی خواننده مشهور موسیقی پس از ورود به برنامه از حال این روزهای جامعه و معنای رفاقت از دیدگاه خود گفت. شهاب حسینی اعلام کرد که رضا صادقی به خاطر رفاقت خود از بندرعباس برای حضور در این برنامه آمده است.

رضا صادقی ، شهاب حسینی و علی انصاریان

رضا صادقی ، شهاب حسینی و علی انصاریان

رضا صادقی مهمان خود را علی انصاریان معرفی کرد و انصاریان پس از ورود به برنامه با شوخی ها و گفتن خاطرات بامزه ، حال و هوای برنامه را تغییر داد. او در آخر گفت که مانع از خروج همیشگی رضا صادقی از ایران شده است.

رضا صادقی یک لیوان برای تهیه دمنوش را به عنوان کادو به علی انصاریان هدیه کرد.

خداداد عزیزی

برنامه همرفیق در قسمت یادهم ، میزبان خداداد عزیز ملی پوش سابق فوتبال ایران بود. شهاب حسینی در ابتدای گفتگوی خود یادی از خاطره بازی با استرالیا را تداعی کرده و از رفاقت میان بازیکنان فوتبال با خداداد عزیزی صحبت کرد.

خداداد عزیزی رفاقت را یک مسئله جدی میان بازیکنان یک تیم و مربیان دانسته و مثالی از رفاقت و دوستی میان مسی و سووارز گفت.

خداداد عزیزی از رضا شاهرودی به عنون رفیق صمیمی و یک مرد نام برد و از او برای حضور در این برنامه دعوت کرده بود. پس از ورود رضا شاهرودی و گفتن خاطرات جالب و بامزه ای که بیشتر به مرحوم مهرداد میناوند مرتبط بود نوبت به هدیه دادن خداداد عزیزی رسید.

این برنامه قبل از فوت زنده یاد مهرداد میناوند ضبط شده بود.

خداداد عزیزی و رضا شاهرودی در همرفیق

خداداد عزیزی و رضا شاهرودی در همرفیق

12. جواد عزتی

شهاب حسینی در دوازدهمین قسمت برنامه همرفیق ، میزبان جواد عزتی شد. جواد عزتی و شهاب حسین در یک محله مشترک زندگی کرده و در فواصل مختلف به یک مدرسه رفته بودند.

شهاب حسینی در این برنامه از رفاقت میان عضای خانواده جواد عزتی پرسید و این بازیگر اعلام کرد که در یک خانواده پر جمعیت بزرگ شده و هفت خواهر و برادر دارد که با همه آنها صمیمی است.

جواد عزتی در ادامه برنامه سروش صحت را به عنوان یکی از رفقای خوب خود معرفی کرده و برای حضور در برنامه از او دعوت کرد.او سروش صحت را فردی معرفی کرد که همیشه بر دانسته های او اضافه می کند.

سروش صحت و جواد عزتی از خاطرات مشترک خود گفتند و در ادامه جواد عزتی یک قوری برای خورد چای در پیک نیک به مهمان خود هدیه کرد.

جواد عزتی و سروش صحت در برنامه همرفیق

جواد عزتی و سروش صحت در برنامه همرفیق


سایر عوامل

طراح پوستر این برنامه محمد شکیبا و عکاس آن ریحانه طراوتی است.

لوگوی برنامه همرفیق شهاب حسینی

برنامه همرفیق شهاب حسینی

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(15 رای)
73.4%

نظر دادن