ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، لیست کامل بهترین فیلم های سال 2019 که نباید به هیچ عنوان لذت تماشای آن ها را از دست داد.

لیست کامل بهترین فیلم های سال 2019

در ادامه شما را با تعدادی از بهترین فیلم هایی که در سال 2019 اکران خواهند شد آشنا خواهیم کرد.بهترین فیلمهای سال 2019 + عکس و خلاصه داستانبهترین فیلمهای سال 2019 + عکس و خلاصه داستان

21- زندگی پنهان حیوانات خانگی 2 (3 جولای)

 بهترین فیلم های سال 2019

انیمیشن «زندگی پنهان حیوانات خانگی» (The Secret Life of Pets) با داستانی دوست داشتنی در سال 2016 وارد سینماها شد و اگر چه قرار بود قسمت دوم آن در سال 2018 اکران شود اما بعدها این تاریخ یک سال دیگر به تعویق افتاد. در قسمت دوم کارگردان و نویسنده فیلمنامه قسمت اول حضور داشته و داستان ماجراجویی های دیوانه ترین حیوانات خانگی نیویورک سیتی ادامه خواهد داشت. بدین ترتیب باید منتظر فیلم موفق جدیدی به کارگردانی کریس رناد و تیم او باشیم.

22- فیلم بدون عنوان ترمیناتور (26 جولای)

 بهترین فیلم های سال 2019

ترمیناتور در سال 2019 به سینماها باز خواهد گشت. قرار است که تیم میلر که فیلم «ددپول» (Deadpool) را در کارنامه دارد کارگردانی جدیدترین قسمت فیلم «ترمیناتور» (Terminator) را بر عهده داشته باشد و جیمز کامرون نیز در نقش تهیه کننده در این پروژه حضور خواهد داشت. اگر چه آخرین قسمت از این فرانچایز چندان مورد استقبال قرار نگرفت اما به نظر می رسد ساخت قسمت جدید در مسیر درستی قرار دارد. به گفته کامرون تمامی داستان ها و اتفاقاتی که از قسمت دوم ترمیناتور رخ داده در این فیلم نادیده گرفته خواهند شد. همچنین آرنولد شوارتزنگر و لیندا همیلتون نیز به این فرانچایز بازگشته و قرار نسیت تغییری در چهره آن ها به دلیل بالا رفتن سن اتفاق بیفتد. علاوه بر این قرار است این فیلم به صورت سه گانه ساخته شده و با ورود بازیگر زنی جوان جا برای ادامه داستان باز شود.

23- اسپین آف بی نام سریع و خشن (26 جولای)

 بهترین فیلم های سال 2019

هیچ قسمت جدیدی از فیلم «سریع و خشن» در سال 2019 ساخته نخواهد شد بلکه صحبت ها در مورد ساخت یک اسپین آف است. در این فیلم تنها دواین جانسون ، جیسون استاتهام و کریس مورگان حضور خواهند داشت. اگر چه هنوز کارگردانی برای این اسپین آف تعیین نشده است اما بودن دو بازیگر نام آشنا و جذاب دلیل خوبی برای دنبال کردن این فیلم خواهد بود.

24- آن : فصل دوم (6 سپتامبر)

 بهترین فیلم های سال 2019

پنی وایز در سال 2019 بار دیگر وحشت را به سینماها باز خواهد گرداند. قسمت دوم فیلم «آن : فصل دوم» (It : Chapter Two) دو سال بعد از قسمت اول به سینماها خواهد آمد. قسمت دوم به ادامه ماجرا و زمانی که شخصیت های خردسال قسمت اول به بزرگسالی رسیده اند خواهد پرداخت. به احتمال فراوان اندی موشیتی برای کارگردانی این دنباله باز خواهد گشت و گری دوبرمن نیز بار دیگر نویسندگی فیلم نامه را بر عهده خواهد داشت. با توجه به موفقیت باورنکردنی تجاری قسمت اول و استقبال منتقدان از آن به نظر می رسد که باید منتظر حضور بازیگران سرشناسی در فصل دوم این فیلم باشیم. هر چند هنوز بازیگران بزرگسال این سریال مشخص نشده اند اما موشیتی گفته است که بازیگران خردسال قسمت اول در فیلم دوم نیز حضور داشته و نوعی دیالوگ بین زمان های مختلف برقرار خواهد شد.

25- جیمز باند (8 نوامبر)

 بهترین فیلم های سال 2019

خبرها حاکی از آن است که دنیل کریگ بار دیگر در سال 2019 در نقش جیمز باند و در 25اُمین قسمت از این فرانچایز باز خواهد گشت. اگر چه حضور این بازیگر در قسمت جدید برای مدت ها در هاله ای از ابهام قرار داشت اما وی اخیرا اعلام کرده که تنها برای یک فیلم دیگر در این مجموعه بازخواهد گشت. کارگردانی این فیلم را نیز یکی از سه نفر زیر بر عهده خواهند دشت : دنیس ویلنوو ، دیوید مکنزی و یان دمانژ. جزییات بیشتری در مورد این قسمت از جیمز باند هنوز به رسانه ها درز نکرده است اما با توجه به این که چند سالی از انتشار آخرین قسمت آن می گذرد باید انتظار داشت که این فیلم با استقبال قابل توجهی روبرو شود.

26- منجمد 2 (27 نوامبر)

 بهترین فیلم های سال 2019

برای تماشای قسمت دوم انیمیشن پرطرفدار «منجمد» (Frozen) در سال 2019 آماده باشید هر چند هنوز چیز زیادی در مورد قسمت دوم این انیمیشن که قسمت اولش در سال 2013 با استقبال قابل توجهی روبرو شد نمی دانیم. با این وجود تنها چیزی که در مورد قسمت دوم انیمیشن «منجمد» می توان گفت این است که آیدینا منزل و کریستین بل بار دیگر برای صداپیشگی شخصیت های اصلی باز خواهند گشت.

27- زن شگفت انگیز 2 (13 دسامبر)

 بهترین فیلم های سال 2019

فیلم «زن شگفت انگیز» (Wonder Woman) تاکنون پرفروش ترین فیلم از فرانچایز لیگ عدالت در سینماهای ایالات متحده بوده است و جای تعجب ندارد که استودیو برادران وارنر به همین زودی دستور ساخت قسمتی دیگر از این فیلم را صادر کرده است. پتی جنکینز بار دیگر برای کارگردانی این فیلم بازگشته و همراه با جیوف جونز و دَیو کالاهام نوشتن فیلم نامه را بر عهده خواهند داشت. اگر چه اطلاعات بیشتری در مورد داستان این قسمت درز نکرده است اما جنکینز گفته که دوست دارد شخصیت دایانا را به آمریکا بیاورد. قرار است کریس پین نیز بار دیگر در این فیلم حضور داشته باشد پس باید منتظر فیلمی اکشن تر ، رمانتیک تر و بامزه تر باشیم.

28- جنگ ستارگان : اپیزود نهم (20 دسامبر)

 بهترین فیلم های سال 2019

از همان روزهای اول شروع مقدمات پیش تولید فیلم «جنگ ستارگان : اپیزود نهم» (Star Wars : Episode IX) و با کنار گذاشته شدن کالین ترِوورو تنها چند ماه پس از ورود او به این پروژه ، مشخص شد که این قسمت از همان ابتدا جنجال آفرین خواهد بود. البته چهره مشهوری به نام جی حی آبرامز جایگزین او شده که قبلا نشان داده در ساخت این فرانچایز سینمایی تبحر بالایی دارد. وی علاوه بر کارگردانی ، نویسندگی فیلم نامه قسمت پایانی این فاز سه گانه از «جنگ ستارگان» را بر عهده خواهد داشت. با تماشای «آخرین جدای» چیزهای بیشتری در مورد این که در اپیزود ششم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد خواهیم فهمید که باید مبنایی باشد برای ساخت قسمت های جدید و اسپین آف هایی که در ادامه خواهند امد.

29- استادان جهان (18 دسامبر)

 بهترین فیلم های سال 2019

در طی سال های گذشته خبرهای خوب و بد زیادی در مورد ساخت فیلمی تحت عنوان «استادان جهان» (Masters of the Universe) وجود داشت که بالاخره با مشخص شدن تاریخی برای اکران به نظر می رسد این فیلم وارد مراجل تولید شده باشد. تنها چیزی که تاکنون قطعی شده این است که دیوید اس گویر نوشتن فیلم نامه را بر عهده خواهد داشت. همچنین با توجه به این که بازیگران سرشناسی برای بازی در نقش ابرقهرمان ها حضور پیدا می کنند باید انتظار داشت که بازیگران شناخته شده ای برای بازی در این فیلم کامیک حضور یابند.

30- شرک 5 (تاریخ دقیق اکران مشخص نشده)

 بهترین فیلم های سال 2019

قرار است که پنجمین قسمت از انیمیشن پرطرفدار «شرک» (Shrek) تقریبا 9 سال پس از اکران آخرین قسمت بار دیگر به سینماها بازگردانده شود و کمپانی دریم وورکس به تماشاگران این نوید را داده که قسمت پنجم ارزش این همه صبر را خواهد داشت. به نظر می رسد که این فیلم نیز دنباله های متعددی داشته باشد و مایکل مک کالرز نیز به عنوان فیلم نامه نویس تایید کرده که به دلیل تعدد شخصیت ها و استقبال گسترده ای که از این شخصیت های دوست داشتنی شده می توا به ساخت این فرانچایز ادامه داد

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن