ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، آرش مجیدی بازیگر نقش مالک در فصل دوم سریال دلدادگان با انتشار پستی در اینستاگرام به شایعه و حواشی سوتی سریال دلدادگان واکنش نشان داد.

ماجرای سوتی در سریال دلدادگان چه بود؟

فصل دوم سریال دلدادگان دو شب گذشته به پایان رسید و فصل سوم این سریال با حضور بازیگران فصل اول آغاز شد. بعد از اتمام فصل دوم این سریال هجمه های زیادی در فضای مجازی اغاز شد و ماجرای سوتی در سریال دلدادگان شکل گرفت.سوتی سریال دلدادگان و توضیح آرش مجیدی!سوتی سریال دلدادگان و توضیح آرش مجیدی!

با انتشار پست هایی پی در پی از سوتی سریال دلدادگان ، آرش مجیدی بازیگر نقش مالک در این سریال با انتشار پستی در اینستاگرام به این ماجرا واکنش نشان داد.

شفاف سازی آرش مجیدی از شایعه سوتی سریال دلدادگان

سریال دلدادگان با بازی لیندا کیانی و آرش مجیدی

لیندا کیانی و آرش مجیدی در سریال دلدادگان

آرش مجیدی با انتشار عکس هایی در اینستاگرامش نوشت :

( لطفاورق بزنید) این مجموعه عکسِ جذاب و دوست داشتنی که به وقت ضبط دلدادگان ثبت شد از دلنشین ترین ِ ثبت ها بود که به وقت استراحت و در فاصله و گپ ِ زمانی مابین فیلمبرداری دو صحنه ، بصورت خود جوش ، بین ما سه نفر ( خانم کیانی ، آقای باقری/عکاس و من ) شکل گرفت .

این شور و ثبت آنقدر سریع صورت گرفت که فرصت نشد کتاب “ داستان همشهری “ را گوشه ای گذارم .

با انتشار این عکس در دنیای مجازی ، عده ای وجود این کتاب را به عنوان یک سوتی و اشتباه دیدند و عده ای با حضور این کتاب متوجه شدند این عکس در پشت صحنه برداشته شده .

با نگاهی به سرانه مطالعه متوجه می شویم فرهنگ کشورمان به شدت دچار فقر و لاغری است .از کتاب دور افتاده ایم و نبود وقت و آرامش خیال را بهانه نخواندن و ندانستن میکنیم.

داستان همشهری مجموعه ای از داستان ها ، خاطره ها ، مقاله ها و ... می باشد که با ذوق و سلیقه ای دلنشین بصورت ماهنامه ، نشر و با قیمتی بسیار مناسب پخش و توزیع میشود . خواهش میکنم خودتان را از خواندن و حظ بردن محروم نفرمائید .

پ.ن/به وقت فیلمبرداری فیلم سینمائی “سر به مهر “ سر صحنه “ داستان همشهری “ را به همراه داشتم که استفاده جذابی از آن کردیم و در فیلم استفاده شد .

سریال دلدادگان با بازی لیندا کیانی و آرش مجیدی

سریال دلدادگان با بازی لیندا کیانی و آرش مجیدی

آرش مجیدی در سریال دلدادگان بازیگر نقش مالک بود که در فصل دوم این سریال جلوی دوربین رفت و با لیندا کیانی ، سمیرا حسن پور و حمید گودرزی همبازی بود.

سریال دلدادگان با بازی لیندا کیانی و آرش مجیدی

نقش های متفاوت لیندا کیانی و آرش مجیدی در دلدادگان

در فصل سوم سریال دلدادگان که پخش آن از پنجشنبه 12 مهرماه آغاز شده است مسعود رایگان ادامه نقش مالک را ایفا میکند ، مهرانه مهین ترابی بازیگر نقش مرضیه با بازی سمیرا حسن پور است و پانته آ بهرام ادامه نقش لیندا کیانی را در زمان حال ایفا میکند.

سریال دلدادگان با بازی لیندا کیانی

گریم متفاوت لیندا کیانی در سریال دلدادگان

لیندا کیانی در سریال دلدادگان با گریمی متفاوت جلوی دوربین رفت و نقشی متفاوت تر از نقش های قبلی اش را ایفا کرد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(6 رای)
76.6%

نظر دادن