ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، خلاصه داستان سریال حالا برعکس و بازیگران سریال حالا برعکس و سریال حالا برعکس چند قسمت است و گریم بازیگران حالا برعکس و بازیگر مرد حالا برعکس و بازیگر زن حالا برعکس و اسامی بازیگران سریال حالا برعکس و موضوع سریال حالا برعکس و عکس پشت صحنه سریال حالا برعکس و بیوگرافی بازیگران مجموعه تلویزیونی حالا برعکس و فیلم حالا برعکس و افتخارات حالا برعکس و جوایز حالا برعکس و عوامل سریال حالا برعکس را در نم نمک ببینید.

خلاصه داستان و معرفی بازیگران سریال حالا برعکس

سریال حالا برعکس «حالا برعکس» به کارگردانی محمود کریمی و تهیه کنندگی سیدعلی احمدی ، مجموعه ای طنز محصول سال 1400 است.بیوگرافی بازیگران سریال حالا برعکس [داستان و نقش]بیوگرافی بازیگران سریال حالا برعکس [داستان و نقش]

مجموعه تلویزیونی «حالا برعکس» با روایتی طنز و جالب از برنامه خندوانه ، با حضور حامد همایون خواننده مشهور موسیقی پاپ ، تولید شده است.

سریال طنز حالا برعکس در شبکه نسیم

سریال «حالا برعکس» با هدف سرگرمی مانند برنامه قاچ ، مکمل برنامه خندوانه است اما با این تفاوت که برنامه قاچ ، قصه نداشت و این سریال بر پایه داستان طنز گونه روایت می شود.

این مجموعه جدید شبکه نسیم ، پشت صحنه خندوانه را بستر داستان خود قرار داده و اتفاقات تولید و ساخت آن را از دریچه متفاوت با لحنی طنز روایت می کند.

بازیگران سریال حال برعکس

حامد همایون در کنار جمعی از بازیگران تئاتر و تعدادی از عوامل برنامه «خندوانه» بازیگران سریال حالا برعکس می باشند.

حامد همایون در سریال حالا برعکس

زمان پخش
  • از بیست و نهم خرداد 1400 هر شب ساعت 21 از شبکه نسیم
  • تکرار ساعت 2 بامداد ، 9 صبح و 14 روز بعد

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(5 رای)
52%

نظر دادن