ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، مجموعه ها و سریال های مرجانه گلچین در تلویزیون و سریالی با بازی سیروس گرجستانی و مرجانه گلچین و سریال مرجانه گلچین و مجموعه های مرجانه گلچین و سریال های ماندگار مرجانه گلچین و سریال های نوروزی مرجانه گلچین و سریال های تلویزیونی مرجانه گلچین در نم نمک.

مجموعه ها و سریال های تلویزیونی مرجانه گلچین

در ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نم نمک مروری کوتاه بر این سریال های مرجانه گلچین خواهیم داشت و توصیه میکنیم تا پایان این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نم نمک همراه ما باشید.مجموعه ها و سریال های مرجانه گلچین در تلویزیونمجموعه ها و سریال های مرجانه گلچین در تلویزیون

سریال سه دونگ سه دونگ

سریال سه دونگ سه دونگ به کارگردانی شاهد احمدلو ماه رمضان سال 1390 از شبکه پنج سیما پخش شد و روایتگر ماجرای فردی به نام نصرت عشقی با بازی زنده یاد سیروس گرجستانی است که به همراه پسرانش در یک نانوایی کار میکند و بعد از سالها شریکش که سه دونگ مغازه به نام او است از خارج برگشته و قصد فروش نانوایی را دارد و این آغاز ماجراهایی تازه در این سریال است.

مرجانه گلچین ، سیروس گرجستانی ، مریم معصومی ، عباس جمشیدی فر ، اشکان اشتیاق ، جواد عزتی ، محمد کاسبی ، سیاوش مفیدی ، یوسف صیادی و... بازیگران سریال سه دونگ سه دونگ را تشکیل میدهند.

مرجانه گلچین و سیروس گرجستانی در سریال سه دونگ سه دونگ

مرجانه گلچین و سیروس گرجستانی در سریال سه دونگ سه دونگ

سریال چشم بندی

چشم بندی یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی سلیم ثنایی محصول سال 1401 است.

مرجانه گلچین در این سریال در نقش ناهید اولنگی بازی کرد.

مرجانه گلچین در سریال چشم بندی

مرجانه گلچین و حمید لولایی در سریال چشم بندی

سریال بوتیمار

بوتیمار یک مجموعه تلویزیونی ایرانی محصول سال 1400-1399 به کارگردانی علیرضا نجف زاده ، به نویسندگی سعید جلالی ، شهاب عباسی ، آرمان صبوری و به تهیه کنندگی مهران مهام است.

مرجانه گلچین در این سریال در نقش مریم بازی کرد.

مرجانه گلچین و حمید لولایی در سریال بوتیمار

مرجانه گلچین و حمید لولایی در سریال بوتیمار

سریال خوش نشین ها

سریال خوش نشین ها به کارگردانی سعید آقاخانی سال 1389 روی آنتن شبکه سه سیما رفت و روایتگر ماجرایی از یک خانواده است که وقتی از خارج برمیگردند متوجه میشوند که پدرشان خانه را فروخته و مفقود شده است و این آغاز ماجراهایی متعدد است.

مرجانه گلچین ، سیروس گرجستانی ، حمید لولایی ، علی صادقی ، حدیثه تهرانی ، مهران رجبی ، سپند امیرسلیمانی ، اردشیر کاظمی ، محمد کاسبی و.... بازیگران سریال خوش نشین ها را تشکیل میدهند.

بازیگران سریال خوش نشین ها

مرجانه گلچین در سریال خوش نشین ها


سریال های نوروزی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در سریال زوج یا فرد

زوج یا فرد (با نام پیشین مُرِّ قانون یا حوزه استحفاظی) سریالی است که در نوروز سال 1398 از شبکه سه سیما پخش شد. نویسندگان این سریال امیرعباس پیام و مهدی روشن روان ، کارگردان آن علیرضا نجف زاده و تهیه کننده این سریال مهران مهام است.

مرجانه گلچین در نمایی از سریال زوج یا فرد

بازی مرجانه گلچین در سریال نوروزی زوج یا فرد

مرجانه گلچین در این سریال در نقش آفاق دستان بازی کرد.

سریال زوج یا فرد با بازی مرجانه گلچین و یوسف تیموری

یوسف تیموری و مرجانه گلچین در سریال زوج یا فرد

مرجانه گلچین در کنار بازیگرانی چون مهران غفوریان ، یوسف تیموری ، هدایت هاشمی ، ناهید مسلمی ، اشکان اشتیاق ، شیدا خلیق ، مهشید ناصری ، آتیه جاوید ، دلسا ملکی ، مهران رجبی ، کریم قربانی و ... به ایفای نقش در این سریال نوروزی پرداخت.

مرجانه گلچین و شیدا خلیق در نمایی از سریال زوج یا فرد

عکسی از شیدا خلیق و مرجانه گلچین در سریال زوج یا فرد

مرجانه گلچین در سریال راه در رو

مرجانه گلچین نوروز 1390 با سریال راه در رو به کارگردانی سعید آقاخانی ، تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام و نویسندگی مصطفی کیایی مهمان خانه های مردم شد.

عکسی از مرجانه گلچین در سریال راه در رو

بازی مرجانه گلچین در سریال راه در رو

مرجانه گلچین در سریال راه در رو در نقش گلرخ بازی کرد.

بازی مرجانه گلچین و مهران غفوریان در سریال راه در رو

مرجانه گلچین و مهران غفوریان در سریال راه در رو

مرجانه گلچین در سریال راه در رو با بازیگرانی چون مهران غفوریان ، سعید آقا خانی ، یوسف تیموری ، رضا نیکخواه ، امیر غفارمنش ، جلیل فرجاد ، روشنک عجمیان ، حلیمه سعیدی ، احمد پورمخبر ، محسن کیایی ، مونا بیگی ، مینا کریمی جبلی و ... همبازی بود.

مرجانه گلچین در سریال دارا و ندار

یکی دیگر از سریال های نوروزی مرجانه گلچین سریال دارا و ندار به کارگردانی مسعود ده نمکی بود که نوروز 1389 از شبکه پنج سیما پخش شد.

مرجانه گلچین در سریال دارا و ندار

مرجانه گلچین در سریال دارا و ندار مسعود ده نمکی

دارا و ندار اولین تجربه سریالی مسعود ده نمکی بود که با درون مایه ای طنز با به تصویر کشیدن دغدغه های دو قشر مختلف جامعه به دل مخاطب نشست.

مرجانه گلچین در سریال دارا و ندار

بازی مرجانه گلچین در سریال دارا و ندار

مرجانه گلچین در سریال دارا و ندار با بازیگرانی چون فتحعلی اویسی ، رضا رویگری ، علیرضا خمسه ، شهره لرستانی ، نگار فروزنده ، سام درخشانی ، رضاتوکلی ، بهنوش بختیاری ، نفیسه روشن ، سحر ولدبیگی ، مریم کاویانی ، مریم سلطانی ، سیدجواد هاشمی ، یوسف صیادی و .. همبازی بود.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(12 رای)
80%

نظر دادن