ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، فاطمه گودرزی و ابوالفضل پورعرب و فیلم مهاجران و فیلم بهشت پنهان و فیلم همسر دلخواه من و فیلم و سریال های مشترک فاطمه گودرزی و ابوالفضل پورعرب و فیلمهای مشترک فاطمه گودرزی و ابوالفضل پورعرب و فیلم های فاطمه گودرزی و ابوالفضل پورعرب و فاطمه گودرزی و ابوالفضل پورعرب در سریال شرم و بازیگران سریال شرم را در نم نمک ببینید.

فیلم و سریال های مشترک فاطمه گودرزی و ابوالفضل پورعرب

سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری ، سریال جدید شبکه سه سیما است که پخش آن از 4 آذرماه آغاز شده است.فیلم و سریال های مشترک فاطمه گودرزی و ابوالفضل پورعربفیلم و سریال های مشترک فاطمه گودرزی و ابوالفضل پورعرب

این سریال که ملودرامی اجتماعی است با حضور بازیگران سرشناس دنیای هنر مقابل دوربین رفت و فاطمه گودرزی و ابوالفضل پورعرب از جمله هنرمندان سرشناسی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

به بهانه همبازی شدن فاطمه گودرزی و ابوالفضل پورعرب در این سریال مروری بر دیگر فیلم های مشترک این دو هنرمند داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

نقش آفرینی های مشترک فاطمه گودرزی و ابوالفضل پورعرب

در ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نم نمک به فیلم های مشترک فاطمه گودرزی و ابوالفضل پورعرب اشاره میکنیم.

سریال شرم

فاطمه گودرزی و ابوالفضل پورعرب در سریال شرم در کنار هم به ایفای نقش می پردازند و هر دو نقش های محوری را در سریال برعهده دارند.

فاطمه گودرزی نقش پوران را در این سریال بازی میکند که برای پیوند کبد دخترش لعیا به شیراز آمده و در یک مسافرخانه نزدیک بیمارستان ساکن شده است و در این مسافرخانه با ابوالفضل پورعرب که نقش صابر را بازی میکند و وضعیتی مشابه لعیا را دارد و منتظر پیوند کبد است ، آشنا میشود.

الهام طهموری ، فاطمه گودرزی و ابوالفضل پورعرب در سریال شرم

الهام طهموری ، فاطمه گودرزی و ابوالفضل پورعرب در سریال شرم

فیلم مهاجران

فیلم مهاجران به کارگردانی مهدی صباغ زاده سال 1371 ساخته شد و فاطمه گودرزی در اولین تجربه های بازیگری اش در این فیلم سینمایی مقابل دوربین رفت و با ابوالفضل پورعرب همبازی شد.

این فیلم اولین تجربه همکاری این دو هنرمند سرشناس در یک فیلم سینمایی بود که باز هم در فیلم های دیگر تکرار شد.

فاطمه گودرزی و ابوالفضل پورعرب در فیلم مهاجران

فاطمه گودرزی و ابوالفضل پورعرب در فیلم مهاجران

فیلم بهشت پنهان

بهشت پنهان به کارگردانی کامران قدکچیان سال 73 ساخته شد و ابوالفضل پورعرب و فاطمه گودرزی بار دیگر در این فیلم در کنار هم به نقش آفرینی پرداختند.

فاطمه گودرزی و ابوالفضل پورعرب در این فیلم نقش زن و شوهری به نام یاسمن و خسرو را بازی میکنند.

فاطمه گودرزی و ابوالفضل پورعرب در فیلم بهشت پنهان

فاطمه گودرزی و ابوالفضل پورعرب در فیلم بهشت پنهان

فیلم همسر دلخواه من

همسر دلخواه من به کارگردانی افشین شرکت سال 1379 ساخته شد و بار دیگر این دو هنرمند سرشناس در آن با هم همبازی شدند.

ابوالفضل پورعرب و فاطمه گودرزی که تجربه کارهایی مشترک در کنار یکدیگر را داشتند بار دیگر در این فیلم نقش فرامرز و لیلی زن و شوهری را بازی کردند که بعد از 11 سال زندگی مشترک تصمیم به جدایی میگیرند.

ابوالفضل پورعرب و فاطمه گودرزی در همسر دلخواه من

ابوالفضل پورعرب و فاطمه گودرزی در همسر دلخواه من

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن