ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، خلاصه داستان فیلم آژانس شیشه ای و بازیگران فیلم آژانس شیشه ای و گریم بازیگران آژانس شیشه ای و کارگردان فیلم آژانس شیشه ای کیست و بازیگر مرد آژانس شیشه ای و بازیگر زن آژانس شیشه ای و اسامی بازیگران فیلم آژانس شیشه ای و موضوع فیلم آژانس شیشه ای و عکس پشت صحنه فیلم آژانس شیشه ای و بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی آژانس شیشه ای و کارگردان فیلم آژانس شیشه ای و مجموعه تلویزیونی آژانس شیشه ای و حواشی فیلم آژانس شیشه ای و افتخارات آژانس شیشه ای و جوایز آژانس شیشه ای و عوامل ساخت فیلم آژانس شیشه ای را در نم نمک ببینید.

خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم آژانس شیشه ای

آژانس شیشه ای فیلمی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا محصول سال 1376 است.بیوگرافی بازیگران فیلم آژانس شیشه ای [داستان و نقش]بیوگرافی بازیگران فیلم آژانس شیشه ای [داستان و نقش]

پرویز پرستویی و حبیب رضایی در فیلم آژانس شیشه ای

فیلم آژانس شیشه ای چند دقیقه است؟

114 دقیقه

داستان فیلم آژانس شیشه ای

عباس ، بسیجی خراسانی است که از سال های حضورش در جنگ ایران و عراق ، ترکش خمپاره ای در کنار شاهرگ گردنش باقی مانده است. به اصرار همسرش ، نرگس ، برای معاینه به تهران می آید و در خیابان ، به شکل اتفاقی با همرزم سابقش ، حاج کاظم ، روبه رو می شود که مشغول مسافرکشی است. پزشک ، وضعیت عباس را بحرانی تشخیص می دهد و توصیه می کند هرچه زودتر برای بیرون آوردن ترکش به لندن برود. کاظم برای تأمین هزینه سفر عباس حاضر می شود اتومبیلش را بفروشد. خریدار اتومبیل پول را به موقع به حاج کاظم که با عباس در آژانس مسافرتی منتظر بودند ، نمی رساند و حاج کاظم به ناچار به رئیس آژانس پیشنهاد می کند که تا زمان رسیدن پول ، سوییچ و مدارک اتومبیل را به گرو بردارد و در عوض بلیت ها را صادر کند ، اما رئیس آژانس نمی پذیرد. حاج کاظم اصرار می کند که عباس از رزمندگان سال های جنگ است تا شاید بدین گونه رئیس آژانس راضی شود ، اما او در پاسخ ، سخنانی طعنه آمیز درباره رزمندگان به زبان می آورد. حاج کاظم که عصبانی شده ، شیشه دفتر رئیس آژانس را می شکند و پس از خلع سلاح یک مأمور نیروی انتظامی که درون آژانس بود ، مشتریان آژانس را گروگان می گیرد تا مسئولان ترتیب سفر فوری او و عباس به لندن را بدهند.

آژانس به سرعت توسط نیروی انتظامی محاصره می شود و در این بین اصغر ، همرزم کاظم و عباس ، نیز به افراد داخل آژانس می پیوندد. از طرف دیگر احمد کوهی —که خود نیز همرزم حاج کاظم بوده— به همراه فرد دیگری به نام سلحشور ، به عنوان مأموران وزارت اطلاعات وارد آژانس می شوند و از حاج کاظم می خواهند که اسلحه را کنار بگذارد. حاج کاظم نمی پذیرد و پس از آزاد کردن چند گروگان ، به احمد و سلحشور تنها تا ساعت 6 صبح روز بعد مهلت می دهد تا اتومبیلی را برای بردن او و عباس به فرودگاه به آژانس بفرستند. ساعت 6 صبح ، اتومبیل به آژانس نمی آید و حاج کاظم ، کشتن رئیس آژانس را صحنه سازی می کند تا مسئولان تحت فشار قرار گرفته و هرچه زودتر ، خواسته های او را برآورده کنند اما عباس که از صحنه سازی بودنِ ماجرا اطلاع نداشت ، دچار فشار عصبی شده و وضعیتش وخیم تر می شود. سرانجام خودرو می رسد و حاج کاظم ، عباس را بر دوش گرفته و از آژانس خارج می شوند تا سوار خودروی مخصوص بشوند اما راننده اتومبیل ، سوییچ آن را در اختیار ندارد. از سوی دیگر ، مأموران نظامی با نقشه قبلی وارد آژانس می شوند و گروگان ها را آزاد می کنند. سلحشور ، شادمان ، همه چیز را پایان یافته تلقی می کند و قصد بازداشت حاج کاظم و عباس را دارد ، اما ناگهان احمد کوهی با بالگرد از راه می رسد و با حکمی از مسئولان عالی رتبه ، عباس و کاظم را علی رغم مخالفت سلحشور ، به فرودگاه می برد. هنوز هواپیما از مرز هوایی کشور خارج نشده که درست در لحظه تحویل سال نو ، عباس از دنیا می رود.

عکسی از فیلم آژانس شیشه ای

پرویز پرستویی حاج کاظم و حبیب رضایی عباس آژانس شیشه ای

بازیگران فیلم آژانس شیشه ای

بازی پرویز پرستویی در آژانس شیشه ای

بازی متفاوت پرویز پرستویی در آزانس شیشه ای

عکسی از حبیب رضایی در فیلم آژانس شیشه ای

بازی حبیب رضایی و بیتا بادران در فیلم آژانس شیشه ای

عکسی از پرویز پرستویی و حبیب رضایی در آژانس شیشه ای

هنرنمایی پرویز پرستویی و حبیب رضایی در آژانس شیشه ای

آژانس شیشه ای با بازی پرویز پرستویی و رضا کیانیان

پرویز پرستویی و رضا کیانیان در فیلم آژانس شیشه ای

عوامل تولید فیلم آژانس شیشه ای
  • کارگردان : ابراهیم حاتمی کیا
  • تهیه کننده : ورا هنر ، بنیاد سینمایی فارابی
  • مدیر تولید : مهدی کریمی و علی قائم مقامی
  • نویسنده : ابراهیم حاتمی کیا
  • بازیگردان : رضا کیانیان
  • مدیر فیلم برداری : عزیز ساعتی
  • عکاس : میترا محاسنی
  • طراح صحنه و لباس : پرویز شیخ طادی ، حمیدرضا چارکچیان
  • جلوه های ویژه : محسن روزبهانی
  • تدوین گر : هایده صفی یاری
  • صداگذار : محسن روشن
  • صدابردار : محمود سماک باشی
  • آهنگساز : مجید انتظامی
  • طراح چهره پردازی : مهرداد میرکیانی

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(8 رای)
90%

نظر دادن