ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با خلاصه داستان و بازیگران فیلم سینمایی بمب یک عاشقانه ساخته پیمان معادی با بازی لیلا حاتمی با شما در نم نمک خواهیم بود.

خلاصه داستان و بازیگران فیلم سینمایی بمب یک عاشقانه

فیلم سینمایی بمب یک عاشقانه به کارگردانی پیمان معادی و تهیه کنندگی احسان رسول اف اولین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روربرو شد.بازیگران فیلم بمب یک عاشقانه + خلاصه داستان و عکسبازیگران فیلم بمب یک عاشقانه + خلاصه داستان و عکس

این فیلم سینمایی که از آذرماه سال گذشته در سینماهای کشور اکران شد از امروز 15 مردادماه 98 در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

بمب یک عاشقانه از امروز در نمایش خانگی

بمب یک عاشقانه تجربه ای متفاوت از پیمان معادی است که توزیع آن از امروز در شبکه نمایش خانگی آغاز شد.

پیمان معادی و لیلا حاتمی در بمب یک عاشقانه

پیمان معادی و لیلا حاتمی با بمب یک عاشقانه در نمایش خانگی

بمب یک عاشقانه در اولین تجربه نمایش در جشنواره فجر توانست جایزه بهترین فیلمنامه ، طراحی لباس و جایزه ویژه هیئت داوران را دریافت کند و فیلمنامه این فیلم جایزه بهترین فیلمنامه را در جشنواره آسیا پاسیفیک دریافت کرد.

پیمان معادی در بمب یک عاشقانه

بازی پیمان معادی در بمب یک عاشقانه

در خلاصه داستان فیلم بمب پیمان معادی آمده است : در میانه سال های جنگ و بمباران شهری در تهران ، زندگی با وحشت بسیار می گذرد. اما عشق ودل دادگی ، زندگی و امید ، وحشت واقعیت مرگ را به فراموشی می سپارد. رفتگان در محدوده کلمات زندگان تکرار می شوند. مرگ سوال مطلق است و زندگی و عشق ابهام مکرر. بمب؛ یک عاشقانه با کورسوی ابهام عشق و زندگی کار دارد نه با سیاهی مطلق مرگ.

پیمان معادی و لیلا حاتمی در بمب یک عاشقانه

بازی پیمان معادی و لیلا حاتمی در بمب یک عاشقانه

بازیگران فیلم بمب یک عاشقانه عبارتند از : لیلا حاتمی ، پیمان معادی ، سیامک انصاری ، حبیب رضایی ، سیامک صفری ، صبا گرگین پور ، معصومه قاسمی پور ، رامین پورایمان ، بهادر مالکی ، شهروز آقایی پور ، ارشیا عبداللهی ، نیوشا جهانی ، باران معادی ، محمود کلاری ، سیامک ادیب ، نوید نوری ، نوید ذبیحی ، شایان دیلمقانی ، صدرا علی محمدی و فرزاد رمضانی در فیلم بمب یک عاشقانه به ایفای نقش پرداختند.

بازی لیلا حاتمی در بمب یک عاشقانه

لیلا حاتمی با بمب یک عاشقانه در نمایش خانگی

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن