ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با خلاصه داستان و عکس بازیگران فیلم دختر ایران عاشقانه ای متفاوت از سیدجلال اشکذری با بازی گلاره عباسی و کوروش تهامی با شما در نم نمک خواهیم بود.

خلاصه داستان و عکس بازیگران فیلم دختر ایران

فیلم سینمایی دختر ایران به کارگردانی سیدجلال اشکذری و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد عاشقانه ای متفاوت است که با حضور چهره های سرشناس دنیای هنر در یزد جلوی دوربین میرود.خلاصه داستان و بازیگران فیلم دختر ایران + عکسخلاصه داستان و بازیگران فیلم دختر ایران + عکس

گلاره عباسی بانوی هنرمند سینما و تلویزیون در این فیلم سینمایی همبازی کوروش تهامی شد و داستانی متفاوت را در یزد رقم میزند.

دلنوشته گلاره عباسی برای بازی در فیلم دختر ایران

گلاره عباسی در جدیدترین تجربه سینمایی جلوی دوربین سیدجلال اشکذری در سینمایی دختر ایران رفت و با انتشار پستی درباره بازی در این فیلم نوشت.

گلاره عباسی در فیلم دختر ایران

بازی گلاره عباسی در فیلم دختر ایران

گلاره عباسی با انتشار این پست در اینستاگرامش نوشت : داشته هایم را چند وقتی هست در شهرم گذاشته ام و آمدم به شهری دیگر و امروز این راه فهمیدم داشته های من ، داشته های من نبوده است .گهگاهی خودم را میشناسم و می فهمم داشته های من تو هستی که به تن می کنمت و به دندون می کشم غم ها و شادی هایت را .ارزوهایت را و تو زنده می شوی .حتی زنده تر از خود من ...محبوبه جان ....جادوی عشق به سینماکه می گویند شاید همین این است....فیلم سینمایی به کارگردانی آقای اشکذری عزیز با یک گروه همراه دوست داشتی دلتنگتون می شم رفقای جان .... گلاره عباسی ... سینما ... یزد....

آفرین عبیسی و بهنوش بختیاری در فیلم دختر ایران

بازی آفرین عبیسی و بهنوش بختیاری در فیلم دختر ایران

عوامل و بازیگران فیلم سینمایی دختر ایران

بازیگرانی چون کوروش تهامی ، گلاره عباسی ، آفرین عبیسی ، علی استادی ، بهنوش بختیاری ، سید هادی آقابزرگی ، مریم موسویان ، حسین قاسمی هنر ، مهدی قانع ، مریم نیک آیین ، مجتبی لاله زاری ، صاحب حائری و استاد رضا امیرخانی در فیلم سینمایی دختر ایران به ایفای نقش پرداختند.

پشت صحنه فیلم دختر ایران

بازی بهنوش بختیاری در فیلم دختر ایران

عوامل فیلم سینمایی دختر ایران عبارتند از : نویسنده و کارگردان : سید جلال اشکذری ، تهیه کننده : حامد بامروت نژاد ، مدیر فیلمبرداری : مجید گل سفیدی ، مدیر صدابرداری : طاهر پیشوائی ، طراح گریم : مهری شیرازی ، طراح لباس : زهرا صمدی ، طراح صحنه : محسن خدابخشی و جواد گنجی ، مدیر تولید : ماشاالله محمدیان ، مجری طرح : مهدی قانع ، مدیر تدارکات : امیر پارسا ، عکاس : امیر جلالی.

عوامل فیلم دختر ایران در یک قاب

عکسی از بازیگران و عوامل فیلم دختر ایران

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
100%

نظر دادن