ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، علی شادمان و نقش های ماندگار علی شادمان در فیلم های سینمایی و علی شادمان در سریال یاغی و فیلم های علی شادمان و سریالهای علی شادمان و علی شادمان و فیلم های علی شادمان و سریالهای علی شادمان و علی شادمان در مردن درآب مطهر و علی شادمان در می خواهم زنده بمانم و علی شادمان در شنای پروانه و علی شادمان در جاندار و علی شادمان در میم مثل مادر و کودکی علی شادمان و بازیگری علی شادمان و علی شادمان در فیلم رویای سینما و کودکی علی شادمان و مروری بر بازیگری علی شادمان را در نم نمک ببینید.

نقش های ماندگار علی شادمان در سینما و تلویزیون

علی شادمان یکی از استعدادهای بازیگری در سینمای کشورمان است که کار خود را از کودکی در سینما آغاز کرده و در طی این ساله نشان داده است که علاوه بر استعداد بازیگری ، پشتکار زیادی در ایفای نقشهای متفاوت دارد.نقش های ماندگار علی شادمان در فیلم ها و سریال هانقش های ماندگار علی شادمان در فیلم ها و سریال ها

علی شادمان

به نظر بسیاری از منتقدان علی شادمان یکی از سوپراستارهای سینمای ایران است.

در ادامه مروری بر برخی از ماندگارترین فیلم ها و سریال های او داشته ایم که در این بخش از فرهنگ و هنر نم نمک مشاهده خواهید کرد.

مروری بر نقش های ماندگار علی شادمان در فیلم ها و سریال هایش

میم مثل مادر

فیلم میم مثل مادر به کارگردانی رسول ملاقی پور ، نقطه آغاز بازیگری علی شادمان در بازیگری است. رسول ملاقی پور به دلیل توانایی علی شادمان در نواختن ویولن ، او را انتخاب کرده و مسیر جدیدی را برایش گشود.

علی شادمان در این فیلم نقش کودکی را بازی می کرد که دچار مشکلات تنفسی و معلولیت است اما مهارت زیادی در نواختن ویولن دارد.

ترانه علیدوستی و علی شادمان در میم مثل مادر

ترانه علیدوستی و علی شادمان در میم مثل مادر

فیلم ساکن طبقه وسط و رویای سینما

علی شادمان در فیلم ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی و فیلم رویای سینما به کارگردانی علی شاه حاتمی حضور داشت. او با حضور در فیلم رویای سینما در جشنواره های متعدد داخلی و خارجی شرکت داشته و موفق به دریافت دوجایزه ویژه سینه کید و فیسی شد.

همچنین برای حضور در این دو فیلم به عنوان بهترین بازیگر نوجوان سال شناخته شد.

علی شادمان در فیلم ساکن طبقه وسط

سریال کیمیا

علی شادمان نقش برادر کیمیا با بازی مهراوه شریفی نیا را در این سریال بازی می کرد. سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار دومین کار تلویزیونی علی شادمان است که توانایی او را بیش از قبل نشان داد.

سریال سرزمین مادری ، محکومین ، ماه و پلنگ و دیوار به دیوار1 و 2 از دیگر کارهای علی شادمان در تلویزیون است.

علی شادمان در سریال کیمیا

مردن در آب مطهر

علی شادمان در ادامه مسیر موفق خود در عرصه بازیگری ، نقش سهراب که شخصیت افغان بود را به خوبی در فیلم مردن در آب مطهر ایفا کرد. او در این فیلم به همراه ندا جبرائیلی با زبان افغان صحبت کرده و بسیار خوش درخشیدند.

علی شادمان برای بازی در این فیلم ، نامزد جشنواره فجر برای بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

علی شادمان و ندا جبرائیلی

علی شادمان و ندا جبرائیلی

شنای پروانه

علی شادمان در فیلم شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت ، استعداد خود را بار دیگر در عرصه بازیگری نشان داد. با اینکه نقش علی شادمان در این فیلم کوتاه بود اما تاثیر زیادی در جذابیت آن داشت. فیلم شنای پروانه یکی از فیلم های موفق علی شادمان است که در سی و هشتمین جشنواره فجر جوایز بسیاری را کسب کرد.

جواد عزتی و علی شادمان در شنای پروانه

جواد عزتی و علی شادمان در شنای پروانه

مهمانخانه ماه نو

علی شادمان در فیلم مهمانخانه ماه نو که کار مشترک ایران و ژاپن است نقش مقابل لاله مرزبان را ایفا می کند. او در این فیلم نشان داد که به خوبی از عهده نقش های عاشق پیشه بر می آید.

علی شادمان و لاله مرزبان در مهمانخانه ماه نو

علی شادمان و لاله مرزبان در مهمانخانه ماه نو

جان دار

جان دار فیلم دیگر علی شادمان به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری است که در آن نقش پسر عاصی و برادر حامد بهداد و باران کوثری را بازی می کند. او در این فیلم با بازیگران مطرح دیگری همچون فاطمه معتمد آریا ، جواد عزتی و مسعود کرامتی همکاری کرد. جان دار داستان اسما با بازی باران کوثری را روایت می کند که در شب عروسی او درگیری بین خواستگار سابق و برادرانش رخ داده و منجر به قتل می شود.

علی شادمان و فاطمه معتمد آریا در فیلم جان دار

علی شادمان و فاطمه معتمد آریا در فیلم جان دار

سریال می خواهم زنده بمانم

سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی آخرین کار علی شادمان تا به امروز است که با گریمی متفاوت و چهره ای تغیر کرده حضور دارد. او در این سریال نقش کاوه پسرعموی هما با بازی سحر دولتشاهی را برعهده دارد که به دلایلی مواد مخدر بسیاری را در ماشین عموی خود جاسازی کرده و اتفاقات داستان را رقم میزند.

علی شادمان در سریال می خواهم زنده بمانم

سریال یاغی

علی شادمان در سال 1401 با بازی در سریال یاغی و در نقش «جاوید» کنار پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

پارسا پیروزفر و علی شادمان در سریال یاغی

پارسا پیروزفر و علی شادمان در سریال یاغی

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(12 رای)
66.6%

نظر دادن