ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، خلاصه داستان فیلم کوتاه مادر و بازیگران فیلم کوتاه مادر و گریم بازیگران فیلم کوتاه مادر و اسامی بازیگران فیلم کوتاه مادر و موضوع فیلم کوتاه مادر و عکس پشت صحنه فیلم کوتاه مادر و بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی مادر و حواشی فیلم کوتاه مادر و افتخارات فیلم کوتاه مادر و جوایز فیلم کوتاه مادر و عوامل ساخت فیلم کوتاه مادر را در نم نمک ببینید.

خلاصه داستان و معرفی بازیگران فیلم کوتاه مادر

فیلم کوتاه مادر به کارگردانی لیلا میرهادی از جمله آثار امور سینمایی کانون پرورش فکری محصول سال 1379 است.بیوگرافی بازیگران فیلم کوتاه مادر [داستان و نقش]بیوگرافی بازیگران فیلم کوتاه مادر [داستان و نقش]

لیلا میرهادی کارگردان فیلم کوتاه مادر

لیلا میرهادی کارگردان فیلم کوتاه مادر

لیلا میرهادی فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینماست که از سال 1360 فعالیت سینمایی خود را با کانون پرورش فکری آغاز کرده است.

از دیگر آثار لیلا میرهادی به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری می توان به فیلم های آینه خیال ، بشنو از گل ، درس سحر ، زنگ آخر زلزله ، لالایی اشاره کرد.

بازیگران فیلم کوتاه مادر

رویا نونهالی ، بامداد انصاریان ، علی مدرسی ، رزا عرفانیان و حمید دانشفر

بامداد انصاریان در فیلم کوتاه مادر

بامداد انصاریان در فیلم کوتاه مادر

خلاصه داستان فیلم کوتاه مادر

داستان آن درباره مادر بارداری است که قرار است فرزندی را به دنیا آورد ولی به علت بیماری دیابت و خطر کوری از سوی پزشکان از بارداری منع شده است ولی مادر توجهی به این قضیه نمی کند و بعد از به دنیا آمدن فرزند دچار نابینایی می شود . این امر باعث بروز اتفاق های در زندگی شخصی او می شود.شخصیت اصلی امیر تلاش می کند تا تفاوت مادر خود را با بقیه درک کند. او می خواهد بداند که سیمین کیست؟

بامداد انصاریان و رویا نونهالی در فیلم کوتاه مادر

بامداد انصاریان و رویا نونهالی در فیلم کوتاه مادر

سایر عوامل فیلم کوتاه مادر

نویسنده : لیلا میرهادی ، مدیر فیلمبرداری : محمدرضا شریفی ، تدوین : مجتبی راعی ، موسیقی : فردین خلعتبری بر عهده داشتند ، مجری طرح : محمدرضا کریمی صارمی و تهیه کننده فیلم : کانون پرورش فکری کودکان ونوجوان

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن