ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، نیما شاهرخ شاهی بازیگری که بیش از یک دهه از فعالیتش در دنیای بازیگری میگذرد تصمیمی متفاوت برای ادامه راهش در دنیای هنر گرفت. این بازیگر جدید کشورمان تصمیم به ساخت اولین فیلم سینمایی اش گرفت.

اولین فیلم سینمایی نیما شاهرخ شاهی

نیما شاهرخ شاهی بازیگری که بیش از یک دهه از فعالیتش در دنیای بازیگری میگذرد تصمیمی متفاوت برای ادامه راهش در دنیای هنر گرفت. این بازیگر جدید کشورمان تصمیم به ساخت اولین فیلم سینمایی اش گرفت.نیما شاهرخ شاهی کارگردان میشود! + عکسنیما شاهرخ شاهی کارگردان میشود! + عکس

آقای بازیگر با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خبر از تصمیمش برای کارگردانی اولین فیلمش گرفت.

تصمیم نیما شاهرخ شاهی برای کارگردانی جدی شد

نیما شاهرخ شاهی با انتشار پستی خبر از کارگردانی اولین فیلمش داد و از همراهانش در دنیای هنر تقدیر کرد.

نیما شاهرخ شاهی کارگردان میشود

نیما شاهرخ شاهی و خبر تازه اش از کارگردانی

نیما شاهرخ شاهی با انتشار این پست نوشت : بعد از 18 سال بازی در 127 فیلم سینمایی ، سریال ، رسانه و ... امسال به امید خدا اولین فیلممو کارگردانی میکنم ...مرسی که در این سالها پشتیبانم بودید ... پشتیبانم بمونید ... مرسی از سامان مقدم عزیزم که منو به این سینما معرفی کردی .. سربلندت میکنم ... مرسی از اصغر فرهادی عزیزم که استادم هستی ...

نیما شاهرخ شاهی و محمد فیلی در دنگ و فنگ روزگار

بازی محمد فیلی و نیما شاهرخ شاهی در سریال دنگ و فنگ روزگار

نیما شاهرخ شاهی اولین بار با فیلم سینمایی مکس به کارگردانی سامان مقدم به دنیای سینما راه یافت و با کسب تجربه هایی متعدد برای اولین بار در سال 88 در سریال شمس العماره جلوی دوربین رفت.

نیما شاهرخ شاهی و هانیه توسلی در شمس العماره

هانیه توسلی و نیما شاهرخ شاهی در سریال شمس العماره

بازی در سریال شمس العماره آغاز راهی موفق برای نیما شاهرخ شاهی بود و بازی در سریال هایی چون فاصله ها ، ملکوت ، زیر آسمان شهر ، موج و صخره ، دختران حوا ، معراجی ها ، بیمار استاندارد و ... باعث شهرت و محبوبیت بیشتر او شد.

نیما شاهرخ شاهی در سریال دنگ و فنگ روزگار

نیما شاهرخ شاهی همبازی سیروس گرجستانی در دنگ و فنگ روزگار

سریال دنگ و فنگ روزگار به کارگردانی جواد مزدآبادی جدیدترین سریال نیما شاهرخ شاهی در شبکه یک سیما است که پخش آن از شب گذشته آغاز شده است.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
100%

نظر دادن