ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

تولد ستاره اسکندری و جشن تولد ستاره اسکندری و کیک تولد ستاره اسکندری و ستاره اسکندری متولد و سن ستاره اسکندری و جشن تولد ستاره اسکندری با حضور هنرمندان و بازیگران و جشن تولد لاکچری ستاره اسکندری در نم نمک.

تولد ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون

25 خرداد همزمان با سالروز تولد ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است و لاله اسکندری با انتشار عکسی از دوران کودکی این روز را به خواهرش تبریک گفت.جشن تولد ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون + عکسجشن تولد ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون + عکس

لاله و ستاره دو خواهر هنرمند اسکندری هستند که در خانواده ای هنرمند متولد شدند و هر دو در زمینه بازیگری از چهره های شناخته شده دنیای هنر هستند.

امروز 25 خرداد همزمان با سالروز تولد ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است و لاله اسکندری با انتشار عکسی از دوران کودکی این روز را به خواهرش تبریک گفت.

تبریک لاله اسکندری برای تولد خواهرش ستاره با عکسی از دوران کودکی

لاله اسکندری بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از دوران کودکی اش در کنار خواهرش ستاره به روز کرد و سالروز تولد او را تبریک گفت.

کودکی ستاره اسکندری در کنار خواهرها و برادرش

عکسی از کودکی ستاره اسکندری بازیگر کشورمان

لاله اسکندری با انتشار این عکس نوشت : امروز تولد یکی از بهترین خواهرهای دنیا است...ستاره جانم....

که از وقتی که خودم رو شناختم همیشه مثل کوه پشتم بوده وهست....امیدوارم سالیان سال همچون نامت درخشان باشی...

 ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان

تولد ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان

بیوگرافی ستاره اسکندری

ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 25 خرداد 1353 در تربت حیدریه متولد شد و از سال 73 حضور در دنیای هنر را آغاز کرد و در سینما ، تئاتر و تلویزیون حضور پررنگی را تجربه کرد و با بازی در سریال نرگس در میان مردم به محبوبیت بیشتری دست یافت و بیشتر شناخته شد.

لاله اسکندری بازیگر سریال خانواده دکتر ماهان

عکسی از لاله اسکندری بازیگر کشومان

لاله خواهر کوچکتر ستاره اسکندری است که از بازیگران نام آشنای کشورمان است و این شبها به عنوان بازیگر در سریال خانواده دکتر ماهان به ایفای نقش می پردازد. این بانوی هنرمند که علاوه بر بازیگری در زمینه نقاشی و زیباسازی با موزاییک هم با شهرداری همکاری میکند بازیگری را از سال 78 در سینما و از سال 79 در تلویزیون آغاز کرد.

عکسی از سارا ، ستاره و لاله اسکندری

عکسی از سارا ، ستاره و لاله اسکندری

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن