ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، عکس زنان ایرانی در مجالس عروسی و عکس عروسی بازیگران واقعی و عروسی لاکچری بازیگران و عروسی بازیگران زن ایرانی و فیلم رقص بازیگران معروف ایرانی و فیلم عروسی بازیگران ایرانی در اینستا و فیلم عروسی بازیگران ترکیه و فیلم عروسی زیبا بروفه در اینستاگرام در نم نمک.

فیلم عروسی بازیگران ، چهره ها و هنرمندانی که لو رفت!

در این مطلب به موضوع لو رفتن فیلم عروسی چهره های معروف خواهیم پرداخت.فیلم عروسی بازیگران ، چهره ها و هنرمندانی که لو رفت! + عکسفیلم عروسی بازیگران ، چهره ها و هنرمندانی که لو رفت! + عکس

وقتی حاشیه ها گریبان گیر شهریار فوتبال ایران شد

علی دایی شاید جز اولین چهره های مشهوری بود که فیلم و تصاویر عروسی اش لو رفت. انتشار این تصاویر از آن جهت دچار حواشی زیادی شد که دایی در آن زمان در اوج شهرت بود و بسیاری از چهره های سرشناس کشور در آن جشن حضور داشتند.

علی دایی و همسرش و دخترش نورا

علی دایی و همسرش و دخترش نورا

لطمه ای که زیبا بروفه از لو رفتن فیلم عروسی اش خورد

زیبا بروفه درباره لطمه ای که از لو رفتن فیلم عروسی اش خورد ، گفت : من در اوج فعالیتم ممنوع الکار شدم. به دلیل انتشار بخش هایی از فیلم عروسی ام این اتفاق افتاد. این بازیگر درباره علت این اتفاق بیان کرد : در آن زمان به ندرت موبایل وجود داشت و حتی آنهایی هم که داشتند تحویل گرفتیم. در زمان ازدواجم کسی مرا نمی شناخت. آن فیلم هم شامل 10 دقیقه تصویری بود که در هارد رایانه دوستمان جا مانده بود و با دسترسی به آن 10 دقیقه این اتفاق افتاد.

زیبا بروفه و همسرش

زیبا بروفه و همسرش

خواننده ای که قربانی شد

نیما مسیحا خواننده پاپ هم از جمله کسانی بود که فیلم عروسی اش به طور گسترده پخش شد. وی در سال 82 با مریم مسیحا ازدواج کرد.

 انتشار فیلم عروسی نیما مسیحا

 انتشار فیلم عروسی نیما مسیحا

عکس پُر حاشیه آقای بازیگر و همسر خارجی اش

عکس آتیله ای از عروسی یوسف تیموری و همسر خارجی اش هم بدون اجازه منتشر شد. یوسف تیموری با یک دختر تایلندی ازدواج کرده که نام فامیلیش رو بنام خودش تغییر داده ، همسر وی راپان تیموری نام دارد.

البته این زوج از هم جدا شده اند.

یوسف تیموری و همسر خارجی  اش و فرزندش

یوسف تیموری و همسر خارجی اش و فرزندش

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
100%

نظر دادن