ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، فرحناز منافی ظاهر همسر سابق حسین محب اهری بعد از چند سال جدایی از آقای بازیگر در روزهای سخت بیماری در بیمارستان در کنار او قرار گرفت و به پرستاری از او پرداخت.

عیادت فرحناز منافی ظاهر از حسین محب اهری در بیمارستان

حسین محب اهری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان برای چندمین بار در بیمارستان بستری شد و به ادامه روند درمان بیماری اش پرداخت. یکی از اتفاقات جالبی که این روزها در رسانه ها و فضای مجازی خبرساز شد عیادت همسر سابق حسین محب اهری از او بود.عیادت فرحناز منافی ظاهر از همسر سابقش در بیمارستان + عکسعیادت فرحناز منافی ظاهر از همسر سابقش در بیمارستان + عکس

حسین محب اهری در بیمارستان

فرحناز منافی ظاهر و حسین محب اهری در بیمارستان

فرحناز منافی ظاهر که چند سال پیش از حسین محب اهری جدا شده بود در این روزهای سخت بیماری در کنار همسر سابق قرار گرفت و به عیادت از او پرداخت.

پرستاری فرحناز منافی ظاهر از حسین محب اهری

احمد ایراندوست بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از فرحناز منافی ظاهر در کنار حسین محب اهری به روز کرد.

حسین محب اهری در بیمارستان

فرحناز منافی ظاهر در بیمارستان حسین محب اهری

احمد ایراندوست با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت :

رفتار زیبای فرحناز منافی ظاهر با حسین محب اهری .با این که این زوج هنرمند 18 سال پیش از هم جدا شدند در این روزها که بیماری حسین محب اهری تشدید شده و به علت وخامت حالش در بیمارستان بستری ا ست ، فرحناز منافی ظاهر در کنار اوست و از او پرستاری می کند.

خوب بانوی ایرانی همینش خوبه چقدر قشنگ و زیباست این حرکت منش و مرام یک زن ایرانی در قاب یک تصویر ...بانو متشکریم. صحنه ای که اشک در چشمان جاری می کند... البته خود استاد با توجه به مریضیشون موجبات طلاق رو فراهم کردند ولی همسرشون عاشقانه دوسش داره و استاد هم عشق اول و اخرش هست...

حسین محب اهری بازیگر پیشکسوت سینما

بستری حسین محب اهری بازیگر سینما در بیمارستان

حسین محب اهری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان سالهاست که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم میکند . این بازیگر پیشکسوت کشورمان درباره زمان آغاز بیماری اش در یک گفتگو توضیح داد و گفت : سال 79 اولین بار بود که درگیر سرطان شدم و 9 سال از آن ماجرا گذشت و دوباره قصه آغاز شد. دکتر گفت ممکن است که سرطان شما برگشته باشد. دوباره اسکن کردیم و گفتند در ریه چپ ، ریه راست ، گردن و پا ، تومور دارید به اندازه های متفاوت. دوباره رفتم سراغ جراح و کشاله ران را عمل کردم به اندازه یک گردو و دوباره شیمی درمانی کردم و خوب شد اما دوباره این بیماری عود کرد . بیماری سرطان ، طحال ، کسیه صفرا ، ریه راست ، اطراف مثانه و روده هایم را درگیر کرده است.

حسین محب اهری بازیگر سینما و تلویزیون

حسین محب اهری بازیگر پیشکسوت سینما

فرحناز منافی ظاهر یکی از هنرمندان سینما و تلویزیون است که زندگی عاشقانه ای با حسین محب اهری داشت و در یک گفتگو درباره این زندگی عاشقانه صحبت کرد و دلیل جدایی شان را خواست حسین محب اهری برای تنها بودن اعلام کرد.

همسر سابق حسین محب اهری

فرحناز منافی ظاهر همسر سابق حسین محب اهری

با وجود گذشت چندین سال از جدایی از زوج هنرمند فرحناز منافی ظاهر در این روزهای سخت بیماری در کنار حسین محب اهری قرار گرفت.

  • تاریخ: دوشنبه, 03 دی 1397

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
60%

نظر دادن