ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، امیریل ارجمند و یاسمینا باهر زوج هنری کشورمان از زوج های بی حاشیه دنیای هنر هستند.آقای بازیگر شب گذشته عکسی از یک نوزاد تازه متولد شده را به اشتراک گذاشت و خبر از تولد فرزندش داد.

امیریل ارجمند و یاسمینا باهر بچه دار شدند

امیریل ارجمند و یاسمینا باهر زوج هنری کشورمان حدود پنج سال پیش زندگی مشترکشان را آغاز کردند و از زوج های بی حاشیه دنیای هنر هستند.پسر امیریل ارجمند و یاسمینا باهر به دنیا آمد + عکسپسر امیریل ارجمند و یاسمینا باهر به دنیا آمد + عکس

آقای بازیگر شب گذشته عکسی از یک نوزاد تازه متولد شده را به اشتراک گذاشت و خبر از تولد فرزندش داد.

امیریل ارجمند با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت :

مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید.... که ز انفاس خوشش بوی کسی می آید...

لازم به ذکر است که این زوج نام یَلسان را برای فرزند خود انتخاب کرده اند.

امیریل ارجمند پدر شد

امیریل ارجمند پدر شد

این پست منتشر شده توسط امیریل ارجمند با تبریکات فراوانی از سوی هنرمندان همراه بود و بازیگران کشورمان قدم نو رسیده را به آقای بازیگر و همسرش تبریک گفتند.

دوران بارداری یاسمینا باهر

دوران بارداری یاسمینا باهر

امیریل ارجمند و همسرش یاسمینا باهر اسفندماه سال 93 زندگی مشترکشان را آغاز کردند و در کنار فعالیت های هنری از زوج های عاشق پیشه و خانواده دوست دنیای هنر هستند.

امیریل ارجمند پسر داریوش ارجمند بازیگر سرشناس کشورمان است که بازیگری را از حدود سال 86 آغاز کرد و در سریال معمای شاه ایفاگر نقش محمود وزیری بود و علاوه بر بازیگری در زمینه آهنگسازی و خوانندگی هم فعالیت میکند.

امیریل ارجمند و یاسمینا باهر زوج هنرمند

امیریل ارجمند و یاسمینا باهر زوج هنرمند

یاسمینا باهر همسر امیریل ارجمند و عروس داریوش ارجمند دانش آموخته سینما است و بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و در چندین فیلم و سریال به ایفای نقش پرداخت و با بازی در سریال آقا و خانم سنگی و دیوار به دیوار در میان مردم شناخته شد.

امیریل ارجمند و یاسمینا باهر بچه دار شدند

امیریل ارجمند و یاسمینا باهر بچه دار شدند

  • تاریخ: پنج شنبه, 05 دی 1398

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(18 رای)
86.6%

نظر دادن