ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، منوچهر هادی کارگردان جوان کشورمان که این روزها مشغول ساخت فصل دوم سریال عاشقانه با عنوان گیسو است ، متاسفانه درگیر ویروس کرونا شد.

منوچهر هادی بعد از ابتلا به کرونا

منوچهر هادی کارگردان جوان کشورمان که این روزها مشغول ساخت فصل دوم سریال عاشقانه با عنوان گیسو است ، متاسفانه درگیر ویروس کرونا شد.عکسهای منوچهر هادی در قرنطینه پس از ابتلا به کروناعکسهای منوچهر هادی در قرنطینه پس از ابتلا به کرونا

این کارگردان کشورمان با انتشار پستی از وضعیت جسمانی اش بعد از ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.

وضعیت بیماری کرونای منوچهر هادی

منوچهر هادی با انتشار پستی درباره ابتلا به ویروس کرونا نوشت:

سلام امروز خبری در اینستا گرام داره دست به دست میشه و عده ای از دوستان و هواداران محترم صفحه بنده رو نگران کرده که من کرونا گرفتم.

باید عرض کنم که یک هفته پیش کمی سرفه میکردم تماس گرفتم آمدن منزل تست کرونا دادم و فرداش جواب اومد که مثبته. شبش کمی تب و لرز و از فرداش دیگه اوکیم. دکتر متخصص توصیه کردن دو هفته در منزل قرنطینه بشم و از منزل بیرون نرم تا دیگران رو مبتلا نکنم.

پیش تولید عاشقانه قوی تر از قبل.روزهای پایانی رو سپری میکنه همه عوامل در دفتر تولید مشغول به کار هستند و بزودی کار رو کلید خواهیم زد.ممنون که نگران من بودید. برای همتون آرزوی سلامتی دارم و تروخدا مراقب خودتون باشید.

ابتلای منوچهر هادی به کرونا

ابتلای منوچهر هادی به کرونا

فصل دوم سریال عاشقانه با عنوان گیسو به تهیه کنندگی هومن کبیری در مرحله پیش تولید قرار دارد و محمدرضا گلزار ، هومن سیدی ، حسین یاری و ساره بیات چهار بازیگری هستند که حضورشان در سریال قطعی است و خبرهایی از حضور آنا نعمتی در این سریال به گوش میرسد که فعلا به صورت قطعی اعلام نشده است.

منوچهر هادی ، هومن کبیری و محمدرضا گلزار در عاشقانه 2

منوچهر هادی ، هومن کبیری و محمدرضا گلزار در عاشقانه 2

  • تاریخ: یکشنبه, 22 تیر 1399

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن