ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، ازدواج علی دایی در اول بهمن ماه ۱۳۸۳ صورت گرفت و به جرگه متاهلین پیوست. علی دایی در سال ۱۳۸۴ در مصاحبه ای در خصوص شیوه آشنایی با همسرش و خصوصیات شریک زندگیش گفت...

مهریه همسر علی دایی چقدر است؟

ازدواج علی دایی در اول بهمن ماه 1383 صورت گرفت و به جرگه متاهلین پیوست. علی دایی در سال 1384 در مصاحبه ای در خصوص شیوه آشنایی با همسرش و خصوصیات شریک زندگیش گفت : همسرم از آشنایان دور خانوادگی ما می باشد ، مادرش اردبیلی و پدرش تبریزی است و بزرگ شده تهران می باشد. مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی را دارد و لیسانس صنایع غذایی می باشد ، او هشت سال از من کوچک تر است.مهریه همسر علی دایی چقدر است؟مهریه همسر علی دایی چقدر است؟

علی دایی در خصوص انتخاب همسرش گفت : همسرم را هم من انتخاب کردم و هم مادرم. علی دایی در ادامه می گوید : همسرم فرزند اول خانواده است.

نکته جالب در مورد ازدواج دایی مهریه همسرشان است. «از آنجا که خانواده همسرم دارای اعتقادات ارزشمند اسلامی هستند ، مهریه شان مثل مهریه حضرت فاطمه(س) «آب» است. خیلی ها فکر می کردن که مهریه همسرم سکه های زیادی است ، به قول این جدیدی ها!… اما با تفاهمی که بین ما بود ، مهریه ضامن خوشبختی نیست ، بلکه صداقت ها و حسن نیت ها ، زمینه ساز یک زندگی مشترک است»

  • تاریخ: شنبه, 28 مرداد 1396

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
100%

نظر دادن