ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، افراد معروف و چهره های متولد 1 بهمن و بیوگرافی چهره های متولد 1 بهمن و درگذشت بازیگران در 1 بهمن و هنرمندان فوت شده در یک بهمن سلبریتی های به دنیا آمده در یکم بهمن و مرگ افراد مشهور ایرانی را در نم نمک ببینید.

چهره های متولد و درگذشته در 1 بهمن

امروز اول بهمن ماه سالروز تولد بسیاری از چهره های مشهور ایرانی است که طرفداران زیادی در بین مردم دارند. اگر شما هم متولد اول بهمن هستید شاید برایتان جالب باشد که بدانید سالروز تولدتان با کدام یک از چهره های مشهور ایرانی در یک روز است.چهره های متولد و درگذشته در 1 بهمن [عکس و بیوگرافی]چهره های متولد و درگذشته در 1 بهمن [عکس و بیوگرافی]

بهزاد فراهانی ، مسعود رایگان ، فلور نظری ، تقی ظهوری و اسفندیار قره باغی پنج تن از چهره های مشهور ایرانی هستند که در اول بهمن ماه متولد شده اند. در ادامه با این هنرمندان کشورمان بیشتر آشنا میشوید.

چهره های مشهور ایرانی متولد شده در 1 بهمن

بهزاد فراهانی

بهزاد فراهانی متولد اول بهمن ماه 1323 در اراک است. دوره هایی از تئاتر را در فرانسه گذراند و در کارگردانی ، بازیگری و نویسندگی فارغ التحصیل شد. او فرزند دوم غلامرضا ، همسر فهیمه رحیمی نیا و پدر شقایق فراهانی است .

چهره های مشهور ایرانی متولد 1 بهمن ماه + تصاویر

بهزاد فراهانی بازیگر کشورمان در 1 بهمن متولد شد

بهزاد فراهانی فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد. سپس به سینما روی آورد و با بازی و نگارش فیلمنامه فیلم «تجاوز» به کارگردانی حمید مصداق ، به جمع اهالی هنر هفتم پیوست.

مسعود رایگان

مسعود رایگان در 1 بهمن ماه سال 1333در خرم آباد متولد شد. او دارای مدرک کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است. رویا تیموریان بازیگر سینما و تلویزیون همسر مسعود رایگان میباشد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 1 بهمن ماه + تصاویر

مسعود رایگان بازیگر کشورمان در 1 بهمن متولد شد

رایگان هنرپیشگی را از کودکی و با پرده خوانی در کارهای پدرش آغاز کرده است ، بعدها در سال های 1351 و 1352 در فیلمی از مرتضی جزایری بازی کرد در سال های 1359 و 1361 با چند برنامه تلویزیونی همکاری کرد.

فیلم خیلی دور خیلی نزدیک مسعود رایگان را به شهرت رساند ، به طوری که جایزه جشن خانه سینما را برای بازی در این فیلم از آن خود کرد.

فلور نظری

فلور نظری متولد 1 بهمن 1347 در لاهیجان بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون می باشد . وی متاهل و دارای یک فرزند پسر به نام شروین می باشد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 1 بهمن ماه + تصاویر

فلور نظری بازیگر کشورمان در 1 بهمن متولد شد

وی علاوه بر داشتن مدرک کارشناسی مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره ، دوره های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است.

اسفندیار قره باغی

اسفندیار قره باغی در اول بهمن 1320 در کوچه قره باغی های تبریز به دنیا آمد. او پس از گذراندن دوره اول متوسطه در دبیرستان بدر تهران ، به تبریز مراجعت کرد و از سال 1338 وارد هنرستان موسیقی گردید.

چهره های مشهور ایرانی متولد 1 بهمن ماه + تصاویر

اسفندیار قره باغی هنرمند کشورمان در 1 بهمن متولد شد

قره باغی پس از انقلاب اسلامی ، در سازمان صدا و سیما به همکاری با واحد موسیقی سازمان درآمد و در زمینه سرودهایی با مضمون جنگ فعال شد. در مدت هشت سال جنگ ، بیش از هشتصد سرود ساخت و در ایفای سلو و گروه کُر آن ها نقش مهمی داشت.

اسفندیار قره باغی روز 16 آذر 1401 در سن 79 سالگی به دلیل بیماری درگذشت.

تقی ظهوری

تقی ظهوری هنرپیشه پیشکسوت کشورمان در 1 بهمن 1291 متولد شد و در 9 اسفند 1370 در 79 سالگی درگذشت .تقی ظهوری فارغ‏ التحصیل دوره‏ اول هنرستان هنرپیشگی تهران است که در سال 1318 از این مدرسه فارغ‏ التحصیل شد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 1 بهمن ماه + تصاویر

تقی ظهوری بازیگر کشورمان در 1 بهمن متولد شد

پس از پایان تحصیلات به خدمت وزارت دادگستری درآمد و در آن وزارتخانه به سمت کارمند مشغول خدمت گردید. تقی ظهوری از نوجوانی به هنر بازیگری علاقه ‏مند شد و سرانجام به صحنه‏ تئاتر و هنر بازیگری کشیده شد.

حمید هیراد

حمید هیراد خواننده موسیقی تلفیقی کشورمان 1 بهمن 1370 متولد شد و علاقه به خوانندگی از دوران کودکی در او شکل گرفت.

تولد حمید هیراد در 1 بهمن

1 بهمن سالروز تولد حمید هیراد

حمید هیراد اولین بار در کنار گروه پازل بند آهنگی را در سال 95 منتشر کرد و سال 96 اولین آهنگ مستقلش را روانه بازار موسیقی کرد و بعد از آن تک آهنگ های زیادی را منتشر کرد و در برهه ای با حواشی زیادی روبرو شد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(6 رای)
100%

نظر دادن