ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، افراد معروف و چهره های متولد 11 بهمن و بیوگرافی چهره های متولد 11 بهمن و درگذشت بازیگران در 11 بهمن و هنرمندان فوت شده در یازده بهمن سلبریتی های به دنیا آمده در یازدهم بهمن و مرگ افراد مشهور ایرانی را در نم نمک ببینید.

چهره های متولد و درگذشته در 11 بهمن

آیا میدانید امروز همزمان با سالروز تولد و مرگ کدام یک از چهره های مشهور ایرانی است ؟! اگر برایتان جالب است که بدانید که کدام یک از هنرمندان و چهره های کشورمان امروز 11 بهمن متولد یا فوت شده اند با نم نمک همراه باشید.چهره های متولد و درگذشته 11 بهمن [عکس و بیوگرافی]چهره های متولد و درگذشته 11 بهمن [عکس و بیوگرافی]

این چهره های مشهور ایرانی در 11 بهمن متولد شدند

گلوریا هاردی

گلوریا هاردی بازیگر سینما و تلویزیون 11 بهمن 1360 در فرانسه متولد شد.

گلوریا هاردی

گلوریا هاردی بازیگر کشورمان در 11 بهمن متولد شد

گلوریا هاردی سال 1391 در 31 سالگی با ساعد سهیلی 25 ساله ازدواج کرد این دو در جشنواره فیلم پاریس از طریق دوستی مشترک آشنا و در نهایت ازدواج کردند.

سیروس الوند

سیروس الوند کارگردان و فیلم نامه نویس سینمای ایران در 11 بهمن 1329 در تهران متولد شد. سیروس الوند بعد از انقلاب با فیلمنامه نویسی فعالیت خود را ادامه داد و در سال 1354 موفق به ساخت اولین فیلم سینمایی سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی از یازدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 11 بهمن ماه

سیروس الوند کارگردان سرشناس کشورمان در 11 بهمن متولد شد

خشایار الوند فیلمنامه نویس مشهور کشورمان برادر سیروس الوند است و ماهور بازیگر فیلم سینمایی دختر ، دختر سیروس الوند است. سیروس الوند به عنوان نویسنده و کارگردان د رفیلم های زیادی حضور داشته است که از جمله آنها میتوان به : پرتقال خونی ، ستاره های سوخته ، زن دوم ، دست های آلوده ، هتل کارتن ، مزاحم ، این سیب هم برای تو و .... اشاره کرد.

سیروس الوند در سال 1364 ازدواج کرده و صاحب دو فرزند می باشد ، ماهور دخترش بواسطه حضور در خانواده هنری وارد سینما شده و تجربه موفقی در بازیگری دارد.

این چهره های مشهور ایرانی در 11 بهمن درگذشتند

ولی الله شیراندامی

ولی الله شیراندامی متولد 3 فروردین 1310 در مرو ترکمنستان بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران بود.

درگذشت ولی الله شیراندامی در 11 بهمن

درگذشت ولی الله شیراندامی در 11 بهمن

شیراندامی پس از انقلاب بیشتر با نقش خود در سریال مختارنامه شناخته می شد ، او در این سریال در نقش سلیمان بن صرد خزاعی بازی کرد.

ولی الله شیراندامی از 10 بهمن در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بود ، عصر جمعه ، یازدهم بهمن ماه 1398 دار فانی را وداع گفت.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن