ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، افراد معروف و چهره های متولد 17 دی و بیوگرافی چهره های متولد 17 دی و درگذشت بازیگران در 17 دی و هنرمندان فوت شده در هفده دی سلبریتی های به دنیا آمده در هفدهم دی و مرگ افراد مشهور ایرانی را در نم نمک ببینید.

چهره های متولد و درگذشته در 17 دی

دانستن سالروز تولد چهره های مشهور دنیا برای بسیاری از هوادارانشان جالب است . 17 دی ماه سالروز تولد برخی از چهره های مشهور ایرانی و هنرمندان سراسر دنیاست که از میان آنها به آزاده صمدی بازیگر سریال راه بی پایان میتوان اشاره کرد.چهره های متولد و درگذشته 17 دی [عکس و بیوگرافی]چهره های متولد و درگذشته 17 دی [عکس و بیوگرافی]

اگر برایتان جالب است که درباره آزاده صمدی بیشتر بدانید ادامه این مطلب از چهره های نم نمک را از دست ندهید.

این چهره مشهور ایرانی متولد 17 دی است

آزاده صمدی

آزاده صمدی بازیگر سریال به یادماندنی راه بی پایان در 17 دی ماه 1357 در لاهیجان متولد شد. صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی پایان به شهرت رسید.

آزاده صمدی بازیگر کشورمان در 17 دی متولد شد

17 دی سالروز تولد آزاده صمدی است

دوره های بازیگری را در موسسه کارنامه با مدیریت پرویز پرستویی گذراند سپس شروع فعالیت خود را در تئاتر ادامه داد و همان جا به سریال راه بی پایان در سال 1386 پیوست سپس در دو فیلم کوتاه بنام های 35 متری سطح آب و دندان آبی نیز بازی کرده است.

سپس در تله تئاتر دریاروندگان محمد عاقبتی بازی و پس از مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی پایان همایون اسعدیان انتخاب شد.

ازدواج و جدایی آزاده صمدی از هومن سیدی

آزاده صمدی بازیگر کشورمان در 17 دی متولد شد

آزاده صمدی در کنار همسر سابقش هومن سیدی

هومن سیدی و آزاده صمدی زوج بازیگری بودند که چند سال پیش از یکدیگر جداشدند. آشنایی این دو به کلاس های بازیگری در موسسه کارنامه برمیگردد ، در سال 1385 در زمانی که هنوز کسی آنها را نمیشناخت ازدواج کردند اما سال 92 از یکدیگر طلاق گرفتند.

این چهره مشهور ایرانی درگذشته 17 دی است

غلامرضا تختی

غلام رضا تَختی که با عنوان جهان پهلوان نیز شناخته می شود ، کشتی گیر آزادکار ایرانی بود در 5 شهریور 1309 متولد شد و 17 دی 1346 درگذشت.

درگذشت غلامرضا تختی در 17 دی

درگذشت غلامرضا تختی در 17 دی

وی در بازی های 1956 توانست پس از امامعلی حبیبی ، دومین مدال طلای ورزشکاران ایرانی در بازی های المپیک را به دست آورد. او با کسب این نشان ، به همراه دو مدال نقره که در بازی های 1952 و 1960 از آن خود کرد ، پر افتخارترین کشتی گیر ایران در این بازی ها است. تختی دو قهرمانی و دو نائب قهرمانی در رقابت های قهرمانی جهان و همچنین نشان طلای بازی های آسیایی را در دوران فعالیت خود به دست آورد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(6 رای)
90%

نظر دادن