ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، افراد معروف و چهره های متولد 2 آبان و بیوگرافی چهره های متولد 2 آبان و درگذشت بازیگران در 2 آبان و هنرمندان فوت شده در دو آبان سلبریتی های به دنیا آمده در دوم آبان و مرگ افراد مشهور ایرانی را در نم نمک ببینید.

چهره های متولد و درگذشته در 2 آبان

روزهای مهر به پایان رسید و آبان آغاز شد و تا چشم برهم بزنیم روزهای آبان هم یکی پس از دیگری سپری میشود. امروز دومین روز از آبان ماه همزمان با سالروز تولد افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب شما را با چهره های مشهور ایرانی متولد امروز آشنا میکنیم.چهره های متولد و درگذشته 2 آبان [عکس و بیوگرافی]چهره های متولد و درگذشته 2 آبان [عکس و بیوگرافی]

اگر برایتان جالب است که با چهره های مشهور ایرانی متولد امروز بیشتر آشنا شوید ادامه این مطلب از چهره های نم نمک را از دست ندهید.

این چهره مشهور ایرانی متولد 2 است

علی طباطبایی

سیدعلی طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 2 آبان 1362 در تهران متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 2 آبان

علی طباطبایی بازیگر کشورمان متولد 2 آبان است

علی طباطبایی بازیگری را از سال 1383 با فیلم سالاد فصل آغاز کرد و در سریال های آشپزباشی ، بچه های نسبتا بد ، ترانه مادری و قلب یخی جلوی دوربین رفت. این بازیگر جوان کشورمان 8 شهریور 1394 بر اثر ایست قلبی درگذشت.

پرویز ملک زاده

پرویز ملک زاده فیلمبردار کشورمان سال 1323 متولد شد و 2 آبان 1385 درگذشت.

پرویز ملک زاده فیلمبردار بچه های آسمان

2 آبان سالروز درگذشت پرویز ملک زاده فیلمبردار بچه های آسمان

پرویز ملک زاده حضور در دنیای هنر را از سال 1348 آغاز کرد و فیلمبرداری آثاری چون بچه های آسمان ، قطار کودکی ، بازیگر ، تابلویی برای عشق ، زن شرقی ، لک لک ها ، مردی شبیه باران ، بهترین بابای دنیا و .... را برعهده داشت.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(6 رای)
73.4%

نظر دادن