ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، افراد معروف و چهره های متولد 21 آبان و بیوگرافی چهره های متولد 21 آبان و درگذشت بازیگران در 21 آبان و هنرمندان فوت شده در بیست و یک آبان سلبریتی های به دنیا آمده در بیست و یکم آبان و مرگ افراد مشهور ایرانی را در نم نمک ببینید.

چهره های متولد و درگذشته در 21 آبان

روزها به سرعت درحال سپری شدن هستند و تا چشم برهم بزنیم سومین ماه پاییز هم از راه میرسد. افراد زیادی در دنیا در فصل پاییز متولد شده اند و برای عده زیاد دیگری نیز پاییز فصل یادآوری خاطرات بد است چراکه عزیزانشان را در این فصل از دست داده اند.چهره های متولد و درگذشته در 21 آبان [عکس و بیوگرافی]چهره های متولد و درگذشته در 21 آبان [عکس و بیوگرافی]

چند تن از هنرمندان و چهره های مشهور ایرانی امروز 21 آبان سالروز تولدشان را جشن میگیرند . اگر برایتان جالب است که با این چهره های مشهور ایرانی بیشتر آشنا شوید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

این چهره های مشهور ایرانی متولد 21 آبانند

ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 21 آبان 1365 در تهران متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 21 آبان

ملیکا شریفی نیا بازیگر کشورمان متولد 21 آبان است

ملیکا شریفی نیا در خانواده ای هنرمند دیده به جهان گشود که پدرش محمدرضا شریفی نیا ، مادرش آزیتا حاجیان و خواهرش مهراوه شریفی نیا هرسه از بازیگران کشورمان هستند. ملیکا بازیگری را از دوران کودکی و درحالی که تنها 5 سال داشت آغاز کرد و در فیلم و سریال های زیادی جلوی دوربین رفت.

نیما یوشیج

نیما یوشیج شاعر معاصر کشورمان 21 آبان 1276 متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 21 آبان

نیما یوشیج شاعر کشورمان متولد 21 آبان است

نیما یوشیج پدر شعر نو و بنیانگذار آن است و با سرودن مجموعه افسانه تحولی عظیم در شعر نو فارسی ایجاد کرد و اشعار مازندرانی خود را با نام روجا به چاپ رساند.

هیلا اکرانی

هیلا اکرانی بازیگر سینمای کشورمان 21 آبان 1361 متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 21 آبان

هیلا اکرانی بازیگر کشورمان متولد 21 آبان است

هیلا اکرانی بازیگری را با فیلم شورعشق در سال 1379 آغاز کرد و خیلی زود مورد توجه کارگردان های مشهور قرار گرفت و در فیلم هایی چون هفت پرده ، تیک ، خاک سرد ، آن سوی انتظار و شاید برای شما هم اتفاق بیوفتد جلوی دوربین رفت.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(10 رای)
82%

نظر دادن