ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، افراد معروف و چهره های متولد 21 دی و بیوگرافی چهره های متولد 21 دی و درگذشت بازیگران در 21 دی و هنرمندان فوت شده در بیست و یک دی سلبریتی های به دنیا آمده در بیست و یکم دی و مرگ افراد مشهور ایرانی را در نم نمک ببینید.

چهره های متولد و درگذشته در 21 دی

امروز 21 دی ماه مصادف با سالروز تولد چند تن از چهره های مشهور ایرانی است که برای مردم این سرزمین از اهمیت ویژه ای برخوردارند. روز تولد افراد مشهور همیشه در تاریخ ماندگار است و امروز 21 دی مصادف با سالروز تولد آزیتا حاجیان ، مهدی باقربیگی ، فتحعلی اویسی و افشین یداللهی از چهره های مشهور ایرانی است. در ادامه میخواهیم شما را با این چهره ها بیشتر آشنا کنیم.چهره های متولد و درگذشته 21 دی [عکس و بیوگرافی]چهره های متولد و درگذشته 21 دی [عکس و بیوگرافی]

سالروز تولد چهره های مشهور ایرانی در 21 دی

آزیتا حاجیان

آزیتا حاجیان بازیگر سریال کیمیا متولد 21 دی ماه 1336 در تهران است. این هنرمند کشورمان فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنری دراماتیک دانشگاه هنر است و همسر سابق محمدرضا شریفی نیا است. آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا دو دختر به نام های مهراوه و ملیکا دارند.

چهره های مشهور ایرانی متولد 21 دی ماه +تصاویر

آزیتا حاجیان بازیگر کشورمان در 21 دی ماه متولد شد

وی فعالیت بازیگری خود را نیز از سال 1354 و با نمایش خورشید خانم آفتاب کن آغاز کرد بازی در سینما را در نیز اواخر دهه 60 و با حضور در یکی از فانتزی های کودکانه آن سالها یعنی دزد عروسک ها ساخته محمدرضا هنرمند آغاز کرد ، در این فیلم دخترش مهراوه نیز حضور داشت. آزیتا خانم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را در هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر برای فیلم روبان قرمز به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا به دست آورد.

افشین یداللهی

افشین یداللهی متولد 21 دی ماه 1347 در اصفهان و بزرگ شده تهران است. وی دکتر روانپزشک (متخصص اعصاب و روان) است که با وجود علاقه به شعر و ترانه به رشته تحصیلی اش وفادار مانده و معالجه بیماران را در اولویت کاری اش قرار داده است.

چهره های مشهور ایرانی متولد 21 دی ماه +تصاویر

زنده یاد دکتر افشین یداللهی در 21 دی ماه متولد شد

یداللهی کار حرفه ای خود در ترانه سرایی را در سال 1376 با سرودن ترانه ای در باب شخصیت امام حسین (ع) شروع کرد که با آهنگسازی فؤاد حجازی و خوانندگی خشایار اعتمادی در ارکستر سازمان صداوسیما اجرا شد.

افشین یدللهی روز سه شنبه 24 اسفند ماه 1395 در راه بازگشت از شهر هشتگرد به تهران دچار سانحه تصادف شد و دارفانی را وداع گفت.

مهدی باقربیگی

مهدی باقربیگی مجید به یادماندنی قصه های مجید متولد 21 دی ماه 1365 در اصفهان است . وی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کشاورزی است و با سریال قصه های مجید به شهرت باورنکردنی در دنیای هنر رسید.

چهره های مشهور ایرانی متولد 21 دی ماه +تصاویر

مهدی باقربیگی مجید قصه های مجید در 21 دی ماه متولد شد

آغاز بازیگری مهدی باقربیگی در سال 1369 و با بازی در مجموعه تلویزیونی قصه های مجید بود. او همچنین در فیلم های سینمایی صبح روز بعد ، شرم و نان و شعر ایفای نقش نموده است.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
100%

نظر دادن