ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، افراد معروف و چهره های متولد 21 مرداد و بیوگرافی چهره های متولد 21 مرداد و درگذشت بازیگران در 21 مرداد و هنرمندان فوت شده در بیست و یک مرداد سلبریتی های به دنیا آمده در بیست و یکم مرداد و مرگ افراد مشهور ایرانی را در نم نمک ببینید.

چهره های متولد و درگذشته در 21 مرداد

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به بیست و یکمین روز از مردادماه رسیدیم. امروز 21 مرداد همزمان با سالروز تولد افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد امروز اشاره میکنیم.چهره های متولد و درگذشته 21 مرداد [عکس و بیوگرافی]چهره های متولد و درگذشته 21 مرداد [عکس و بیوگرافی]

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی متولد امروز هستند ادامه این مطلب از چهره های نم نمک را از دست ندهید.

این چهره های مشهور ایرانی متولد 21 مردادند

الناز حبیبی

الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 21 مرداد 1367 در تهران متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 21 مرداد

الناز حبیبی بازیگر کشورمان متولد 21 مرداد است

الناز حبیبی بازی در تلویزیون را با سریال روزگار قریب آغاز کرد و بعد از آن در سریال هایی چون فاصله ها ، پنج کیلومتر تا بهشت ، تا ثریا ، دودکش ، دردسرهای عظیم و پرستاران به ایفای نقش پرداخت.

مهدی یغمایی

مهدی یغمایی خواننده موسیقی پاپا کشورمان 21 مرداد 1355 در مشهد متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 21 مرداد

مهدی یغمایی خواننده کشورمان متولد 21 مرداد است

مهدی یغمایی از سال 80 فعالیت رسمی خود در دنیای موسیقی را آغاز کرد و خوانندگی و نوازندگی را به طور جدی ادامه داد و در مسابقه شب کوک به عنوان داور حضور داشت.

فخرالدین صدیق شریف

فخر الدین صدیق شریف بازیگر پیشکسوت کشورمان 21 مرداد 1334 در تهران متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 21 مرداد

فخرالدین صدیق شریف بازیگر کشورمان متولد 21 مرداد است

فخرالدین صدیق شریف از سال 67 بازی در سینما را آغاز کرد و حضور پررنگی را در دنیای هنر تجربه کرد . این هنرمند کشورمان در سریال هایی چون امیرکبیر ، خانه سبز ، دختران ، روزهای زندگی ، کلاه پهلوی ، معمای شاه و کیمیا ایفای نقش کرده است.

این چهره های مشهور ایرانی درگذشته 21 مردادند

علی سلیمانی

علی سلیمانی ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون متولد 10 آبان 13 49 در سراب است که بر اثر بیماری کرونا در 21 مرداد 1400 درگذشت.

علی سلیمانی 21 مرداد درگذشت

علی سلیمانی بازیگر آرام و بی حاشیه کشورمان با فیلم سفر به خیر فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد و در سریال هایی همچون ماه و پلنگ ، دادستان ، روزهای آبی ، داستان یک شهر ، سفر به چزابه و فیلم های تنگه ابوقریب ، در مدت معلوم ، جهان پهلوان تختی ، سگ کشی ، قارچ سمی و بی پولی نقش آفرینی کرد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(4 رای)
100%

نظر دادن