ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، افراد معروف و چهره های متولد 23 مهر و بیوگرافی چهره های متولد 23 مهر و درگذشت بازیگران در 23 مهر و هنرمندان فوت شده در بیست و سه مهر سلبریتی های به دنیا آمده در بیست و سوم مهر و مرگ افراد مشهور ایرانی را در نم نمک ببینید.

چهره های متولد و درگذشته در 23 مهر

امروز بیست و سه روز از آغاز هفتمین ماه سال گذشت و اولین ماه فصل پاییز تا چشم برهم بزنیم به پایان میرسد. در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به بیست و سومین روز از مهرماه رسیدیم. امروز 23 مهر همزمان با یکی از چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه به معرفی بیوگرافی کوتاهی از آنها می پردازیم.چهره های متولد و درگذشته 23 مهر [عکس و بیوگرافی]چهره های متولد و درگذشته 23 مهر [عکس و بیوگرافی]

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی متولد 23 مهرند ادامه این مطلب از چهره های نم نمک را از دست ندهید.

این چهره های مشهور ایرانی متولد 23 مهرند

سیاوش اسعدی

سیاوش اسعدی کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 23 مهرماه سال 1362 متولد شد.

سیاوش اسعدی کارگردان و فیلمنامه نویس

این کارگردان جوان کشورمان ، ساخت فیلم هایی چون درخونگاه ، جیب بر خیابان جنوبی و حوالی اتوبان را در کارنامه هنری اش دارد. غریزه جدیدترین فیلم سینمایی به کارگردانی سیاوش اسعدی است.

داود احمدی مونس

داوود احمدی مونس با نام هنری آروین متولد 23 مهر 1362 در تهران ، کاریکاتوریست ، کارتونیست مطبوعاتی ، گرافیک دیزاینر و طراح ایرانی است.نگار استاد آقا همسر اوست.

داود احمدی مونس کاریکاتوریست کشورمان متولد 23 مهر است

داود احمدی مونس کاریکاتوریست کشورمان متولد 23 مهر است

احمدی مونس از سیزده سالگی طراحی کارتون را به صورت آماتور شروع کرد. یکسال بعد با خانه روزنامه نگاران جوان و هفته نامهٔ «طنزپارسی» شروع به کار کرد. پس از آن در روزنامه زن به عنوان کارتونیست ادیتوریال خود را مطرح کرد. علاوه بر طراحی کارتون ، او به طراحی گرافیک مطبوعاتی و تبلیغاتی نیز می پردازد. همچنین تصویرسازی برای کودکان را تجربه کرده است. تاکنون صدها کارتون و تصویرسازی از او در مطبوعات به چاپ رسیده است.

حسین دهلوی

حسین دهلوی متولد 7 مهر 1306 در تهران موسیقی دان ، آهنگ ساز و رهبر ارکستر اهل ایران بود.

حسین دهلوی آهنگساز کشورمان درگذشته در 23 مهر است

حسین دهلوی آهنگساز کشورمان درگذشته در 23 مهر است

حسین دهلوی در 23 مهر 1398 پس از چند سال ابتلا به بیماری آلزایمر و بیماری تنفسی در سن 92 سالگی در بیمارستان دکتر شریعتی تهران درگذشت.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
60%

نظر دادن