ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، افراد معروف و چهره های متولد 24 آبان و بیوگرافی چهره های متولد 24 آبان و درگذشت بازیگران در 24 آبان و هنرمندان فوت شده در بیست و چهار آبان سلبریتی های به دنیا آمده در بیست و چهارم آبان و مرگ افراد مشهور ایرانی را در نم نمک ببینید.

چهره های متولد و درگذشته در 24 آبان

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به روزهای پایانی آبان ماه نزدیک میشویم. امروز 24 آبان همزمان با سالروز تولد و درگذشت افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به معرفی بیوگرافی کوتاهی از این چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته امروز می پردازیم.چهره های متولد و درگذشته 24 آبان [عکس و بیوگرافی]چهره های متولد و درگذشته 24 آبان [عکس و بیوگرافی]

اگر برایتان جالب است که با چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته 24 آبان بیشتر آشنا شوید ادامه این مطلب از چهره های نم نمک را از دست ندهید.

چهره مشهور ایرانی متولد 24 آبان

امیرعباس گلاب

امیرعباس گلاب خواننده جوان کشورمان 24 آبان 1365 در تهران متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 24 آبان

امیرعباس گلاب خواننده کشورمان متولد 24 آبان است

امیرعباس گلاب موسیقی را از دوران کودکی نزد پدرش آموخت و در سال 86 اولین تک آهنگ خود را روانه بازار موسیقی کرد و با خواندن تیتراژ سریال ستایش به شهرت و محبوبیت بیشتری رسید.

چهره های مشهور ایرانی درگذشته 24 آبان

مجید بهرامی

مجید بهرامی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان سال 1356 متولد شد و 24 آبان 1393 بر اثر بیماری درگذشت.

چهره های مشهور ایرانی درگذشته 24 آبان

مجید بهرامی بازیگر کشورمان درگذشته 24 آبان است

مجید بهرامی در سریال یادداشت های کودکی جلوی دوربین رفت و بازی در فیلم هایی چون بدرود بغداد ، دانه های ریز برف و گیلانه را در کارنامه هنری اش دارد.

رهی معیری

رهی معیری شاعر غزلسرای معاصر کشورمان سال 1288 متولد شد و 24 آبان 1347 در تهران درگذشت .

چهره های مشهور ایرانی درگذشته 24 آبان

رهی معیری شاعر کشورمان درگذشته 24 آبان است

رهی معیری از اوان کودکی به شعر و موسیقی و نقاشی علاقه زیادی داشت و هفده سال بیشتر نداشت که اولین رباعی خود را سرود و در شعرهایش از شاعران به نامی تاثیر میپذیرفت و سعدی شاعر محبوب و مورد علاقه او بود.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(4 رای)
100%

نظر دادن